Тресе на място
Started by d0br3v, 04 Feb 2013 - 01:31:45
21 replies to this topic
#16
Posted 04 February 2013 - 14:50
#17
Posted 04 February 2013 - 14:51
Опитай се да фиксираш някъде снимачката, подпри ръката си на нещо неподвижно, задръж повече време, гледай да не много близо. За да имаме повече точки за сравнение трябва да го снимаш отгоре и да хванеш и коша.
Колебанието не е голямо а за да хванем и глъхненето, изчакай максимално да паднат оборотите, не бързай толкова между форсиранията, като навиеш котвата не бързай да я пускаш веднага ами задръж на по високи обороти. Не забравяй да споменеш и каква е температурата по това време?
Колебанието не е голямо а за да хванем и глъхненето, изчакай максимално да паднат оборотите, не бързай толкова между форсиранията, като навиеш котвата не бързай да я пускаш веднага ами задръж на по високи обороти. Не забравяй да споменеш и каква е температурата по това време?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#18
Posted 04 February 2013 - 14:57
Тук данните варират а ти си уловил само един момент, пак клип ще е по-добре.
Edited by Вай Басо, 04 February 2013 - 14:58 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#19
Posted 04 February 2013 - 21:00
След смяната на свещите оправи ли се проблема с притрисането, че аз го имам същото притрисане и то на газ е по чуствително.Toва е почти равномерно трептене, не ми прилича на свещи.
При мен на старото ЦЛК работи напълно равномерно, след малко преритне мотора и заклати цялата кола, без да виждаш разлика в обороти или глъхнене, пак равномерно, после пак преритва.
При СЛК-то ми се случва изключително рядко.
Аз си мисля за тампоните
#20
Posted 04 February 2013 - 21:16
да, смених сондата и свещите на тази, на старата само свещите и винаги се оправя от тях.
NGK IFR6D10
NGK IFR6D10
#21
Posted 04 February 2013 - 23:32
Лилов е прав, Радо сменяй свещите, ще заспи колата.
#22
Posted 05 February 2013 - 12:08
Свещите ги смених с NGK BKUR6ET-10, а старите бяха Бош за оригинално вграждане и не усетих никаква разлика след смяната.
едит: Как да разбера да не би и сондата да е за смяна. Попринцип знам, че ако харчи повече от нормалното има проблеми в сондата, но колата си харчи перфектно.
едит: Как да разбера да не би и сондата да е за смяна. Попринцип знам, че ако харчи повече от нормалното има проблеми в сондата, но колата си харчи перфектно.
Edited by rado32, 05 February 2013 - 12:10 .
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users