Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Тресе на място


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#16 d0br3v

d0br3v

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Posts:
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    МБ 200ЦЕ

Posted 04 February 2013 - 14:50

http://img706.images...12/imagelkw.jpg
  • 0

#17 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 04 February 2013 - 14:51

Опитай се да фиксираш някъде снимачката, подпри ръката си на нещо неподвижно, задръж повече време, гледай да не много близо. За да имаме повече точки за сравнение трябва да го снимаш отгоре и да хванеш и коша.

Колебанието не е голямо а за да хванем и глъхненето, изчакай максимално да паднат оборотите, не бързай толкова между форсиранията, като навиеш котвата не бързай да я пускаш веднага ами задръж на по високи обороти. Не забравяй да споменеш и каква е температурата по това време?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#18 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 04 February 2013 - 14:57

http://img706.images...12/imagelkw.jpg


Тук данните варират а ти си уловил само един момент, пак клип ще е по-добре. ;)

Edited by Вай Басо, 04 February 2013 - 14:58 .

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#19 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,197 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
Garage View Garage

Posted 04 February 2013 - 21:00

Toва е почти равномерно трептене, не ми прилича на свещи.
При мен на старото ЦЛК работи напълно равномерно, след малко преритне мотора и заклати цялата кола, без да виждаш разлика в обороти или глъхнене, пак равномерно, после пак преритва.
При СЛК-то ми се случва изключително рядко.

Аз си мисля за тампоните :)

След смяната на свещите оправи ли се проблема с притрисането, че аз го имам същото притрисане и то на газ е по чуствително.
  • 0
Публикувано изображение

#20 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 04 February 2013 - 21:16

да, смених сондата и свещите на тази, на старата само свещите и винаги се оправя от тях.
NGK IFR6D10 ;)
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#21 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 04 February 2013 - 23:32

Лилов е прав, Радо сменяй свещите, ще заспи колата.
  • 0

#22 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,197 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
Garage View Garage

Posted 05 February 2013 - 12:08

Свещите ги смених с NGK BKUR6ET-10, а старите бяха Бош за оригинално вграждане и не усетих никаква разлика след смяната.

едит: Как да разбера да не би и сондата да е за смяна. Попринцип знам, че ако харчи повече от нормалното има проблеми в сондата, но колата си харчи перфектно.

Edited by rado32, 05 February 2013 - 12:10 .

  • 0
Публикувано изображение




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users