Тресе на място
Започната от d0br3v, 04 фев 2013 - 01:31:45
21 мнения по тази тема
#16
Публикувано 04 февруари 2013 - 14:50
#17
Публикувано 04 февруари 2013 - 14:51
Опитай се да фиксираш някъде снимачката, подпри ръката си на нещо неподвижно, задръж повече време, гледай да не много близо. За да имаме повече точки за сравнение трябва да го снимаш отгоре и да хванеш и коша.
Колебанието не е голямо а за да хванем и глъхненето, изчакай максимално да паднат оборотите, не бързай толкова между форсиранията, като навиеш котвата не бързай да я пускаш веднага ами задръж на по високи обороти. Не забравяй да споменеш и каква е температурата по това време?
Колебанието не е голямо а за да хванем и глъхненето, изчакай максимално да паднат оборотите, не бързай толкова между форсиранията, като навиеш котвата не бързай да я пускаш веднага ами задръж на по високи обороти. Не забравяй да споменеш и каква е температурата по това време?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#18
Публикувано 04 февруари 2013 - 14:57
Тук данните варират а ти си уловил само един момент, пак клип ще е по-добре.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 04 февруари 2013 - 14:58
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#19
Публикувано 04 февруари 2013 - 21:00
След смяната на свещите оправи ли се проблема с притрисането, че аз го имам същото притрисане и то на газ е по чуствително.Toва е почти равномерно трептене, не ми прилича на свещи.
При мен на старото ЦЛК работи напълно равномерно, след малко преритне мотора и заклати цялата кола, без да виждаш разлика в обороти или глъхнене, пак равномерно, после пак преритва.
При СЛК-то ми се случва изключително рядко.
Аз си мисля за тампоните
#20
Публикувано 04 февруари 2013 - 21:16
да, смених сондата и свещите на тази, на старата само свещите и винаги се оправя от тях.
NGK IFR6D10
NGK IFR6D10
#21
Публикувано 04 февруари 2013 - 23:32
Лилов е прав, Радо сменяй свещите, ще заспи колата.
#22
Публикувано 05 февруари 2013 - 12:08
Свещите ги смених с NGK BKUR6ET-10, а старите бяха Бош за оригинално вграждане и не усетих никаква разлика след смяната.
едит: Как да разбера да не би и сондата да е за смяна. Попринцип знам, че ако харчи повече от нормалното има проблеми в сондата, но колата си харчи перфектно.
едит: Как да разбера да не би и сондата да е за смяна. Попринцип знам, че ако харчи повече от нормалното има проблеми в сондата, но колата си харчи перфектно.
Този пост е редактиран от rado32: 05 февруари 2013 - 12:10
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни