Мнение за C-класа втора ръка
Започната от viachy, 03 фев 2013 - 11:22:10
128 мнения по тази тема
#121
Публикувано 28 март 2013 - 18:57
Нещо сериозно объркахте форума с тия голфове с четири кръга на решетката
#122
Публикувано 28 март 2013 - 19:01
Не съм ги оглеждал много, много, това само на първо четене, за 15 мин.
Тая 4х4 като и обърнеш внимание и се появяват кусури, тази от Ямбол, точно за това ти я пуснах, можеш да си я провериш
Иначе синичката е готина, 1.8 20v, 125 к.с. чак маломощна....имал съм същата, но не автомат и си вървеше супер (поне по спомени, все пак съм я имал преди 12 години ), плюс това колата нали е за жена ти? Автоматика си е екстра.
Дизела също ми харесва, уж тоя 1.9 тди го дават здрав мотор, на мен тя май най-много ми харесва, но ти си знаеш
П.П. Спираме с другите марки
Този пост е редактиран от eMs1: 28 март 2013 - 19:02
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#123
Публикувано 29 март 2013 - 11:52
doc, ще забришем срама
аз седнах един ден да гледам възможно най-проста технологично кола, която да е комфортна, проста и евтина за обслужване, и надеждна... с идеята да е дамска.
Първо лапнах по Mini Cooper, но заорах в кочината... трябва да е с 4 врати, а куфарче с 4 врати няма от първите.
Голф 4... свети синьо вътре, скъпи са и не са съвсем дамски.
Мерц А-класа... в никакъв случай, основно изискване е двигателят да е под капака, а не зад педалите
БМВ Компакт... имам един, това си е голяма кола, задно, плашеща на моменти... не става.
и... остана A3.
Тойоти, Хонди, Нисани, Хюндаи, Киа (ноКиа), и темподобни да не виждам. Искам кола, която си харесва мотора и е комфортна вътре. Тези корейски самураи с произволни интериори, табла, пластмасови лагери и ауспухчета по-малки от на сиберпиг-а количките с нитрометан... да си ги кара който иска
#124
Публикувано 14 май 2013 - 14:09
Някой сменял ли е габаритните светлини на това чудо W203? Нерви не ми останаха, напред, назад, настрани, навсякъде пробвах и не искат да излизат. В книжката пише че просто трябва да се издърпат, но ме е страх да не издърпам само кабела (не че не пробвах)...
#125
Публикувано 03 юни 2013 - 08:26
Габарити съм сменял около 15тина пъти до сега (не че горят но докато намеря правилно светещите крушки...). Крушката е разположена в цокъл, който се застопорява в отвора в рефлектора. Трябва да хванеш него и с леко разклащане настрани да го издърпаш. По спомени дължината на кабела не позволява да излезе много извън корпуса на фара
#126
Публикувано 06 юни 2013 - 09:42
Габарити съм сменял около 15тина пъти до сега (не че горят но докато намеря правилно светещите крушки...). Крушката е разположена в цокъл, който се застопорява в отвора в рефлектора. Трябва да хванеш него и с леко разклащане настрани да го издърпаш. По спомени дължината на кабела не позволява да излезе много извън корпуса на фара
Оправих се с това. Благодаря
#127
Публикувано 13 юни 2013 - 13:57
Здравейте,
Продължавам да си пиша в тази тема.
Относно миризмата в купето, като се пусне парното/климатика (без значение), разбрах че трябва да сменя филтъра на купето. Когато сменях филтрите, след като купих колата смених само маслен, горивен и въздушен. Този явно е друг.
На различни места четох, че е 1 бр или 3бр (1 под капака и 2 под жабката).
Колко всъщност са филтрите, къде се намират точно, от къде да ги купя и колко пари струват горе/долу?
http://www.avto.bim....p25973m320.html
Ето какво изрових, но получих отговор на запитването, сякаш е само 1 филтър:
Здравейте, мога да Ви предложа:
BOSCH - 23 лв
FRAM - 25 лв
MANN - 31 лв
PURFLUX - 22 лв
#128
Публикувано 13 юни 2013 - 14:39
Колега филтъра е само един и се намира над акумулатора
Вземи си Ман и няма да имаш проблеми
Поздрави
#129
Публикувано 13 юни 2013 - 14:46
Колега филтъра е само един и се намира над акумулатора
Вземи си Ман и няма да имаш проблеми
Поздрави
Благодаря
Този пост е редактиран от viachy: 13 юни 2013 - 14:47
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни