Мнение за C-класа втора ръка
Започната от viachy, 03 фев 2013 - 11:22:10
128 мнения по тази тема
#92
Публикувано 23 февруари 2013 - 23:27
трябва да черпя
Ще черпиш я. Пия бира, хайнекен или стела
Божидар е магьосник нали
#93
Публикувано 24 февруари 2013 - 01:06
колега честито ама се видя в приключения
#94
Публикувано 24 февруари 2013 - 10:15
е чак пък приключения
окачването си знаех че трябва да оправя,
разправийте бяха покрай каското и стъклото, а пък музиката и волана си е прищявка. Реално можех да си карам колата и без тях
окачването си знаех че трябва да оправя,
разправийте бяха покрай каското и стъклото, а пък музиката и волана си е прищявка. Реално можех да си карам колата и без тях
#95
Публикувано 24 февруари 2013 - 13:53
честито пича го е направил по-добро и от оригинал
#96
Публикувано 25 февруари 2013 - 12:23
Ще черпиш я. Пия бира, хайнекен или стела
Божидар е магьосник нали
Ами аз всеки ден съм в мола между 10-19ч , без събота и неделя
#97
Публикувано 26 февруари 2013 - 10:43
Ако не беше това видео мисля, че никога нямаше да се оправя с мемори функцията на седалките
#98
Публикувано 26 февруари 2013 - 14:22
Искам да попитам нещо, понеже съм ползвал такива продукти точно 2 пъти до сега, и не съм усетил да има разлика.
Става на въпрос за добавки към горивото и към маслото (интересува ме повече второто),
Горещо ми препоръчаха тази добавка за удължаване живота на двигателя и за намаляване на разхода:
http://www.qmisx6000...p?content=prd#1
Tемата е дискутирана в другия форум, като там разбира се, коментарите са 50/50, както всяка тема за добавки. Мен ме интересува точно тази sx6000.
Цитат 1:
Аз карам предимно Мерцедеси. Ще опиша една кратка история. След като всички коли от 1993г. карам само с SX6000 на QMI-БЪЛГАРИЯ, през 2002г.
сменям маслото в двигателя с черния кастрол - Мерцедес дизел. Появява се един шум след поредната смяна, от двигателя източвам невероятна каша.
Промиваме двигателя и отново го третираме с SX6000. Невероятно но след третиране така затихна двигателя,че не се чуваше.В сервиза на В.Илиев ми казаха.
Благодарете се на SX6000, той дори предпазва от фалшивите масла.
SX6000, не е заместител на маслото и не е тефлон. SX6000 е формулата на тежкия PTFE, който има по-голяма плътност и трайност. Покритието издържа около
100хил.км. С SX6000 при поредна смяна на маслото се заместват 20%SX6000 и 80% базисно масло или при 5л.обем - 4л.масло и 1л.SX6000.
Аз и моите приятели се убедихме в продуктите на QMI-SX6000 - за двигател,трансмисий,към горивото, LekWek и т.н.
Препоръчваме ви ги. Пробвайте. Дискусията ще стане интересна.
Цитат 2:
07.03.2012г.
Здравейте момчета,
Отново реших да вляза във форума. Надявах се да има вече пичове третирали с вълшебната добавка, за да можем да обменим мнения.
Но уви ....... Аз често влизам в немският саит и Ви препоръчвам да прочетете....
НОВО!
SX6000 в програмата на
Най-големите производители на автомобили
Ако най-големите производители на превозни средства в света, одобряват SX6000 (и отчасти в Япония наричан SX8000) в програмата си, кай все още е опонент?
Ние смятаме, че петролните компании и те гледат с гаранция без лъжи и други съвети. (Daimler вече потвърди безопасността.)
Toyota показва тук, че акцентът върху удовлетвореността на клиентите е по-голям, отколкото върху защитата на продажбите на резервни части.
Одобрените продукти вече са на сайта на адрес:
http://toyota.jp/aft...room/index.html
И лъжи и инсинуации са винаги на разположение:
http://www.qmi.de/st...ehauptungen.pdf
... С по-малко триене не може да се движите!
....все още е вярно.
За моя радост правилият избор, който съм направил се потвърждава от производители на коли.
Очаквам следващият път като вляза, да има с кой да коментираме.
Какво ви е мнението?
Става на въпрос за добавки към горивото и към маслото (интересува ме повече второто),
Горещо ми препоръчаха тази добавка за удължаване живота на двигателя и за намаляване на разхода:
http://www.qmisx6000...p?content=prd#1
Tемата е дискутирана в другия форум, като там разбира се, коментарите са 50/50, както всяка тема за добавки. Мен ме интересува точно тази sx6000.
Цитат 1:
Аз карам предимно Мерцедеси. Ще опиша една кратка история. След като всички коли от 1993г. карам само с SX6000 на QMI-БЪЛГАРИЯ, през 2002г.
сменям маслото в двигателя с черния кастрол - Мерцедес дизел. Появява се един шум след поредната смяна, от двигателя източвам невероятна каша.
Промиваме двигателя и отново го третираме с SX6000. Невероятно но след третиране така затихна двигателя,че не се чуваше.В сервиза на В.Илиев ми казаха.
Благодарете се на SX6000, той дори предпазва от фалшивите масла.
SX6000, не е заместител на маслото и не е тефлон. SX6000 е формулата на тежкия PTFE, който има по-голяма плътност и трайност. Покритието издържа около
100хил.км. С SX6000 при поредна смяна на маслото се заместват 20%SX6000 и 80% базисно масло или при 5л.обем - 4л.масло и 1л.SX6000.
Аз и моите приятели се убедихме в продуктите на QMI-SX6000 - за двигател,трансмисий,към горивото, LekWek и т.н.
Препоръчваме ви ги. Пробвайте. Дискусията ще стане интересна.
Цитат 2:
07.03.2012г.
Здравейте момчета,
Отново реших да вляза във форума. Надявах се да има вече пичове третирали с вълшебната добавка, за да можем да обменим мнения.
Но уви ....... Аз често влизам в немският саит и Ви препоръчвам да прочетете....
НОВО!
SX6000 в програмата на
Най-големите производители на автомобили
Ако най-големите производители на превозни средства в света, одобряват SX6000 (и отчасти в Япония наричан SX8000) в програмата си, кай все още е опонент?
Ние смятаме, че петролните компании и те гледат с гаранция без лъжи и други съвети. (Daimler вече потвърди безопасността.)
Toyota показва тук, че акцентът върху удовлетвореността на клиентите е по-голям, отколкото върху защитата на продажбите на резервни части.
Одобрените продукти вече са на сайта на адрес:
http://toyota.jp/aft...room/index.html
И лъжи и инсинуации са винаги на разположение:
http://www.qmi.de/st...ehauptungen.pdf
... С по-малко триене не може да се движите!
....все още е вярно.
За моя радост правилият избор, който съм направил се потвърждава от производители на коли.
Очаквам следващият път като вляза, да има с кой да коментираме.
Какво ви е мнението?
#99
Публикувано 26 февруари 2013 - 19:21
Мнението ми е, че ако двигателя работи плавно тихо, без нехарактерни шумове и не харчи масло, добавки не ти трябват.
#100
Публикувано 28 февруари 2013 - 11:41
Смених досега използваното от мен масло с Castrol Edge 5W 30 /229.51 (златната тубичка) 5л + 2х1л. от същото и ми останаха 500гр.
Предишното беше пак на Кастрол, само че магнестик или нещо такова 5W 40, но я нямаше спецификацията 229.5 . Горивен, маслен, въздушен + филтър купе с активен въглен и проверка на антифриза -35 градуса.Дисковете и накладките са ОК, смених ги всичките преди година ( 15 000км ), когато купих колата. Удоволствието - около 360 лв.
Аз все пак реших да взема :
SX6000 Добавка за дизелово и бензиново гориво - струва 8 лв и е за около 300 литра дизел
SX6000 ЗА ТРЕТИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛИ - 1 литър струва 110 лв, и замества 20% от обема на двигателя
Проблема е, че не можах да разбера останалите 80% масло какви точно трябва да са - показатели, марка и количество.
От търсачката намерих единствено, това което е цитирал колегата. Това ли е моето масло и двигателя 6.5 литра ли събира ?
#101
Публикувано 01 март 2013 - 14:13
Никой ли не знае?
#102
Публикувано 14 март 2013 - 13:51
Незнам колко ти събура мотора , но пример . 7 лита 20% 1,4 литра само добавка и 5.5 обикновено масло 10х40 на Мотул да кажем.
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#103
Публикувано 22 март 2013 - 14:54
Здравейте
Не виждам смисъл да пускам друга тема, а от прочетеното през годините съм забелязъл, че има хора, които по-няколко снимки могат да ти кажат много за една кола.
Става въпрос за тази обява: http://www.cars.bg/u853451
Честно казано съм в спор със себе си, W124 или W210. От 5 години карам W201 и съм доста доволен.Това което чета и гледам за 210 не може да се каже за 124. но все пак бих се радвал да коментираме обявата.
Mercedes-Benz W201
#104
Публикувано 22 март 2013 - 15:11
От снимките мога да кажа, че изглежда добре,на пръв поглед няма фрапиращи луфтове и т.н.Липсва кората под мотора а е много важна, иначе в отсека става кочина!Километрите се сещаш,че не са реални.Мотора е една идея по-слаб, зависи кой какво търси.
#105
Публикувано 22 март 2013 - 16:20
Здравейте
Не виждам смисъл да пускам друга тема, а от прочетеното през годините съм забелязъл, че има хора, които по-няколко снимки могат да ти кажат много за една кола.
Става въпрос за тази обява: http://www.cars.bg/u853451
Честно казано съм в спор със себе си, W124 или W210. От 5 години карам W201 и съм доста доволен.Това което чета и гледам за 210 не може да се каже за 124. но все пак бих се радвал да коментираме обявата.
Точно колегата Ivan W210 продава неговата, само че е Е250ТД. Този двигател е доста по динамичен. Виж ако не я е продал ходи да я видиш, пък може да я харесаш.
Иначе колата от обявата, която си показал изглежда добре, но аз лично не бих карал с толкова слаб двигател, дори и на Ц-класа да е сложен.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни