Странен проблем с парното
Started by MAXA, 30 Jan 2013 - 19:02:13
11 replies to this topic
#1
Posted 30 January 2013 - 19:02
Здравей те ....
имам много странен проблем с парното на МБ 124 200 ТЕ 91 122 хп
проблемът е следният парното спря да духа след смяна на термостат ....... обезвъздушена е и пак не духа топло ..... вчера вадих ел. клапана / които е двоен понеже таблото ми е с двете вратки и имам климатик Диавия предполагам слаган допалнително в Италия/ които е до акумулатора и го почистих след това и радиаторчето на парното до тук добре почна да духа топло ...... обаче сега проблема е че когато колата е на обороти започва да охлажда а като подам гас на около 2000 об започва пак да духа направо горещо попринцип видях на друга че имат една помпичка която допалнително варти водата при мен я няма .... може ли водната ми помпа да е почнала да сдава багажя и на ниските обороти да не варти водата затова при подаване на обороти за започва да варти! вапроса ми е нелогичен понеже ако не варти водата трябва да прегрее за около 5 мин мах ..... та яко някой може да помогне с нещо ще съм благодарен ..
имам много странен проблем с парното на МБ 124 200 ТЕ 91 122 хп
проблемът е следният парното спря да духа след смяна на термостат ....... обезвъздушена е и пак не духа топло ..... вчера вадих ел. клапана / които е двоен понеже таблото ми е с двете вратки и имам климатик Диавия предполагам слаган допалнително в Италия/ които е до акумулатора и го почистих след това и радиаторчето на парното до тук добре почна да духа топло ...... обаче сега проблема е че когато колата е на обороти започва да охлажда а като подам гас на около 2000 об започва пак да духа направо горещо попринцип видях на друга че имат една помпичка която допалнително варти водата при мен я няма .... може ли водната ми помпа да е почнала да сдава багажя и на ниските обороти да не варти водата затова при подаване на обороти за започва да варти! вапроса ми е нелогичен понеже ако не варти водата трябва да прегрее за около 5 мин мах ..... та яко някой може да помогне с нещо ще съм благодарен ..
#2
Posted 31 January 2013 - 09:50
Не е от помпите, не се шашкай, според мен новопоставеният термостат не се затваря до край.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Posted 31 January 2013 - 20:54
............ възможно е ...... дано си прав ще покарам няколко дни да видим как ще е
#4
Posted 31 January 2013 - 21:31
Тия където са без тази помпичка,така правят,особено когато са с газова уредба.
Никога не оставям магарето си в калта.
#5
Posted 01 February 2013 - 10:50
Ako водата на газовата му е свързана правилно, не би трябвало да има проблем и модела без помпа.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Posted 01 February 2013 - 22:51
ако искаш мога да ти снимам как е варзана газовата .....
#7
Posted 02 February 2013 - 10:23
парното спря да духа след смяна на термостат
Ако преди това е имала нормално парно, няма нужда от кадро.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Posted 02 February 2013 - 14:57
имаше си ...
#9
Posted 02 February 2013 - 21:08
Понякога се наблюдава такова явление,като се наблюдава и корекция след пробег с по-висока скорост.Случвало ми се е след изпускане на антифриза,като във твоя случай си сменял термостат.Карал ли си я по-бързичко след смяната и продължително де?
Никога не оставям магарето си в калта.
#10
Posted 03 February 2013 - 18:54
точно на другия ден след смяната ...... Шумен - Варна средно 160 км/ч нз смята ли се за висока скорост ама според мен не е :Д
#11
Posted 03 February 2013 - 18:58
и междо другото вчера опитах да я обезваздуша за пореден път и излезна малко въздух и след това и днес маи няма проблеми мисля че се оправи ..... нз от дефектен термостат ли е или по кофти се обезваздушава мойта но маи се оправи ... :Д
#12
Posted 16 October 2014 - 10:58
Здравейте колеги. Имам следния проблем с парното, който се появи след смяна на мембраните на изпарителя. (Колата е W124 с мотор М102 с климатроник) Предполагам, че проблемът е от тогава, защото, смяната направих Юни, а тогава много не се налагаше да се ползва отопление. Колата е с климатроник. Проблемът е следният: Като пусна парното да духа топло докато стигне температурата на двигателя до 80С няма проблем, т.е. духа доволно топло. проблемът се появява след като мине 80С. Просто спира да духа топло. След известно време (на дълъг път) пак започва да духа топло (горещо направо) и така докато изгася двигателя. След това нещата се повтарят отново. Нямам течове от охладителната система. След смяната на мембраните обезвъздушихме системата. Единственото, което забелязвам е че е поразкъсано уплътнението на капачката на казанчето за антифриза. Възможно ли е да е от това? Предполагам проблемът се дължи на това че смуче въздух от някъде?
Edited by ddeynov, 16 October 2014 - 13:44 .
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users