Метан или Газ............
Започната от XAOC, 22 яну 2007 - 02:35:23
43 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 януари 2007 - 02:35
Здравейте...
От известно време ме гложди една мисъл...искам да си взема МВ124Coupe, но не знам кое ще е по удачно дали да сложа Газ или Метан...разликата която знам аз е че метана е по-тежък и е с по-голяммо налягане близо 6-7 атмосфери по голямо от това в бутилките на Газта...и естествено най-съществената разлика е цената, определено метана е много по примамлив близо 2-3 пъти по-евтинко е...е верно, че системата е по-скъпажна, но пък се избива и после си ОК...
Тааа въпроса ми е ако има някой който е наясно да даде своето мнение...за което благодаря предварително...
От известно време ме гложди една мисъл...искам да си взема МВ124Coupe, но не знам кое ще е по удачно дали да сложа Газ или Метан...разликата която знам аз е че метана е по-тежък и е с по-голяммо налягане близо 6-7 атмосфери по голямо от това в бутилките на Газта...и естествено най-съществената разлика е цената, определено метана е много по примамлив близо 2-3 пъти по-евтинко е...е верно, че системата е по-скъпажна, но пък се избива и после си ОК...
Тааа въпроса ми е ако има някой който е наясно да даде своето мнение...за което благодаря предварително...
#2
Публикувано 22 януари 2007 - 10:23
Аз пък доколкото знам разликата в налягането между пропан-бутан и природен газ е 5-6 ПЪТИ.
Поразпитай таксиджиите на метан това "евтиното" колко им излиза - на колко километра сменят задни пружини и амортисьори, щото това няма да ти го каже ни един производител или монтажник на уредби. Та в този ред на мисли - има такива едни "съпътстващи" разходи, които трябва да се вземат впредвид , когато човек си прави сметката.
Аз лично съм на пропан-бутан, но ако можех да си карам колата само на бензин - щях да го правя.
Успех в избора!
Поразпитай таксиджиите на метан това "евтиното" колко им излиза - на колко километра сменят задни пружини и амортисьори, щото това няма да ти го каже ни един производител или монтажник на уредби. Та в този ред на мисли - има такива едни "съпътстващи" разходи, които трябва да се вземат впредвид , когато човек си прави сметката.
Аз лично съм на пропан-бутан, но ако можех да си карам колата само на бензин - щях да го правя.
Успех в избора!
#3
Публикувано 22 януари 2007 - 11:15
Ако имаш възможност да караш на бензин, това е добрият вариант... От алтернативните горива за мен оптимално е захранване с пропан-бутанова инжекционна уредба. Така ще запазиш основната горивна уредба в добра кондиция, ще се радваш на нисък разход на пропан-бутан (както количествен така и финансов), добра работа на двигателя и увеличен моторесурс. Бутилките не са много тежки, а въпросното налягане в тях е около 1,6 МПа (16 атм). Италианските уредби са добри, но има руски системи (ГИГ) с добро качество на ниска цена. Слави Шишков от форума на Рено е запознат и може да ти даде информация за тези уредби... Вариантът със стандартна ежекторна АГУ не го коментирам, не е подходящ според мен.Здравейте...
От известно време ме гложди една мисъл...искам да си взема МВ124Coupe, но не знам кое ще е по удачно дали да сложа Газ или Метан...разликата която знам аз е че метана е по-тежък и е с по-голяммо налягане близо 6-7 атмосфери по голямо от това в бутилките на Газта...и естествено най-съществената разлика е цената, определено метана е много по примамлив близо 2-3 пъти по-евтинко е...е верно, че системата е по-скъпажна, но пък се избива и после си ОК...
Тааа въпроса ми е ако има някой който е наясно да даде своето мнение...за което благодаря предварително...
За метана – доста привлекателен в ценово отношение, но къде има метан станции? Каква ще е автономността ти с едно зареждане? Стоманените бутилки са с тегло 1-1,5 кг/л обем и претоварват задното окачване. Налягането в тях достига 20 МПа (200 атм). Полимерните са скъпи, но леки (0,3 кг/литър). Мощността осезаемо е по-ниска, така че, ако се спреш на този вариант по-добре си взимай купе с 6 цилиндров ДВГ.
#6
Публикувано 23 януари 2007 - 00:20
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#7
Публикувано 23 януари 2007 - 21:27
#8
Публикувано 23 януари 2007 - 21:49
Един си е сложил същата на Ланча и е доста доволен, където инжекциона на ланчата е мн по-съвременен от на МБ 91-93г
Иначе МБ нямат проблеми и със вакуумните АГУ, само дето подхарчват повече.
Иначе МБ нямат проблеми и със вакуумните АГУ, само дето подхарчват повече.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#9
Публикувано 25 януари 2007 - 12:31
само за протокола да споделя колко струва за моя 2.8 ,може да се сложи само GIG III DL и цената с монтаж е 1250 лв
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#10
Публикувано 25 януари 2007 - 18:14
Ей момчета... НЕ СИ СЪСИПВАЙТЕ колите зорлем! Тея глупости не са за нас. Помислете само..!!! За да се произведе този автомобил дето всички сме влюбени в него, са седели и мислили хиляди хора в продължени на години как точно да му направят мотора за да е най-добрия на света и изведнъж бай Пешо от Орландовци или Кольо от Надежда потрива доволно ръце и вика:"Нема проблеми батка,е те сеа че го предобриме тоа автомобил.Мани ги ти немците! Те много не разбират. Е са че туриме една плочка тук,че пробиеме 2-3 дупки на инжекциона или карбуратора и си готов!" Как ви се струва тая работа.Я помислете добре и седнете с един молив и сметнете. Първо... колко километра трябва да минете докато избиете разликата от 600 до 1200 лв и сте на нула,че след туй да ви почне и далавера . Второ ....при тая скъпа газ и по-високия разход въобще дали има голяма разлика. Трето... не се лъжете по единичното зареждане...че 30 литра бензин са 50лв,а 30 литра газ са 30лв,защото ви трябват 50 литра газ които също са 50 лева!
И най-важното... ДА НЕ ВЗЕМЕТЕ после да пишете по форума: ПОМОЩ! супер газова си сложих,ама нещо не пали,нещо не работи както трябва,гасне на светофар,ниските ги няма а високите ептен,нещо гърми и т.н. Оставете тая работа за таксиджиите.Те са царе на идиотщините. Купят си кола за 20-30 хиляди лева и после вземат някоя газова на старо за стотина лева,руска при това и са щастлииииви,че са излъгали живота.
ЗА БОГА!!! Не си разваляйте сами колите!! ...все пак не караме голфове или опели нали?
И най-важното... ДА НЕ ВЗЕМЕТЕ после да пишете по форума: ПОМОЩ! супер газова си сложих,ама нещо не пали,нещо не работи както трябва,гасне на светофар,ниските ги няма а високите ептен,нещо гърми и т.н. Оставете тая работа за таксиджиите.Те са царе на идиотщините. Купят си кола за 20-30 хиляди лева и после вземат някоя газова на старо за стотина лева,руска при това и са щастлииииви,че са излъгали живота.
ЗА БОГА!!! Не си разваляйте сами колите!! ...все пак не караме голфове или опели нали?
#11
Публикувано 25 януари 2007 - 18:22
Веднага изхвърлям газовата и почвам да карам само на бензин.... ако почнеш да ми плащаш бензина обаче!Ей момчета... НЕ СИ СЪСИПВАЙТЕ колите зорлем! Тея глупости не са за нас. Помислете само..!!! За да се произведе този автомобил дето всички сме влюбени в него, са седели и мислили хиляди хора в продължени на години как точно да му направят мотора за да е най-добрия на света и изведнъж бай Пешо от Орландовци или Кольо от Надежда потрива доволно ръце и вика:"Нема проблеми батка,е те сеа че го предобриме тоа автомобил.Мани ги ти немците! Те много не разбират. Е са че туриме една плочка тук,че пробиеме 2-3 дупки на инжекциона или карбуратора и си готов!" Как ви се струва тая работа.Я помислете добре и седнете с един молив и сметнете. Първо... колко километра трябва да минете докато избиете разликата от 600 до 1200 лв и сте на нула,че след туй да ви почне и далавера . Второ ....при тая скъпа газ и по-високия разход въобще дали има голяма разлика. Трето... не се лъжете по единичното зареждане...че 30 литра бензин са 50лв,а 30 литра газ са 30лв,защото ви трябват 50 литра газ които също са 50 лева!
И най-важното... ДА НЕ ВЗЕМЕТЕ после да пишете по форума: ПОМОЩ! супер газова си сложих,ама нещо не пали,нещо не работи както трябва,гасне на светофар,ниските ги няма а високите ептен,нещо гърми и т.н. Оставете тая работа за таксиджиите.Те са царе на идиотщините. Купят си кола за 20-30 хиляди лева и после вземат някоя газова на старо за стотина лева,руска при това и са щастлииииви,че са излъгали живота.
ЗА БОГА!!! Не си разваляйте сами колите!! ...все пак не караме голфове или опели нали?
Между другото ти не караш ли дизелова кола? Кога си имал Бенц на бензин? :
#12
Публикувано 25 януари 2007 - 20:02
ето го и поредния дето пише без да чете кво пише преди него.кви гърмежи ,кви ниски ,кви 5 лв.за газов инжекцион май не си чувал а,ако беше прочел преди това кво пише по нагоре немаше да изпишеш един тон глупости
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#13
Публикувано 25 януари 2007 - 20:42
само за протокола да споделя колко струва за моя 2.8 ,може да се сложи само GIG III DL и цената с монтаж е 1250 лв
Ами то май по-добре метанче да си сложиш за тея парички, и бързо ще си го избиеш, ама тва ако не смяташ да си караш мн дълго кораба, щото на тоя метан мн проблемчета после...пък и кофти от друга страна качваш няква мацка във Мечката, като преди това си минал покрай OMV(например) и си вкарал мъжката 30-40л. Gazex и опаааа "На кво мирише тука бе, тва новия ти парфюм ли е!!!" а то мирише на газчица та се не трае и айдеееее провал...ама тва са глупости щото все пак не оная ти пални колицата, а ти все пак и затова според мен офертата за GIG III DL не е лоша слагай ако имаш свободни парици...газта пада 0.95ст. :
Така, че май като дръпна чертата идва долу горе на 1/2 работата и май ще сменям аз мойта печка със газчица...а другото интересно което чух пък е че дизела можел да се кара на метан много странна тая работа...ако някой знае нещо да коментира, моля...айде, че греяната ракийца изстина вече...
#14
Публикувано 25 януари 2007 - 22:19
Абе трета кола карам на газ и що не съм забелязал да мирише на газ освен когато някой некадърник бензинджия ми сипе половин кило газ край пълначката или ако нещо не е наред по колата?!само за протокола да споделя колко струва за моя 2.8 ,може да се сложи само GIG III DL и цената с монтаж е 1250 лв
Ами то май по-добре метанче да си сложиш за тея парички, и бързо ще си го избиеш, ама тва ако не смяташ да си караш мн дълго кораба, щото на тоя метан мн проблемчета после...пък и кофти от друга страна качваш няква мацка във Мечката, като преди това си минал покрай OMV(например) и си вкарал мъжката 30-40л. Gazex и опаааа "На кво мирише тука бе, тва новия ти парфюм ли е!!!" а то мирише на газчица та се не трае и айдеееее провал...ама тва са глупости щото все пак не оная ти пални колицата, а ти все пак и затова според мен офертата за GIG III DL не е лоша слагай ако имаш свободни парици...газта пада 0.95ст. :
Така, че май като дръпна чертата идва долу горе на 1/2 работата и май ще сменям аз мойта печка със газчица...а другото интересно което чух пък е че дизела можел да се кара на метан много странна тая работа...ако някой знае нещо да коментира, моля...айде, че греяната ракийца изстина вече...
И кво? - ако караш на бензин си "по-мъж" пред жените ли? - не знаех.
А сега сериозно - отдавна съм го чувал за метан на дизелови автомобили. ама не става съвсем без нафта, защото няма да има какво да пали сместа. Слага се нова помпа или старата се регулира да впръсква около една трета от нормалното количество нафта, а се "допълва" с метанче за по-евтинко. Мисля че онези "еко-двигатели" на икарусите, дето пушеха повече от неекологичните бяха точно такива. Инвестицията е от порядъка на 4000 лв - без претенции да съм точен.
#15
Публикувано 26 януари 2007 - 02:23
ето го и поредния дето пише без да чете кво пише преди него.кви гърмежи ,кви ниски ,кви 5 лв.за газов инжекцион май не си чувал а,ако беше прочел преди това кво пише по нагоре немаше да изпишеш един тон глупости
Ей,чшшш,алооооооооо BLOND и DJ FUNKY....
Чета аз ,чета какво пише по-нагоре....Аз съм от тея дето като не знаят нещо питат,ама като знаят казват....
Карал съм кола с ГИГ преди вие да сте чували че има такова нещо...Да не би за ГИГ-а да не се дупчи тук -таме а?И некоя и друга жичка да не се позакачи а,и некое и друго маркуче дане се резне,а??? Знаете ли колко съм обикалял с оня непризнат инженер от орландовци из квартала с включен някъде в ГИГ-а прамодел на лаптоп с надеждата да може да се понастрои че да си оправдае 1500-те (тогава) лева, а.И че с тези 1500 лв. ако ги бях обърнал в бензин (разликата между бензин и газ) още шях да имам,а? Незнаете!
С две думи родния гений подобрява МБ.ОК! То е като да срежеш здрав покрив и да си туриш шибидах.Рано или късно почва да тече. Виж ако е фабрично сложен е друга работа.Аз нямам нищо против фабрично монтираните газови уредби.Там нещата седят по друг начин, но всеки сам си решава.Никой не може да дойде да ти прецака колата насила.Сам си взимаш това решение,че и си плащащ скъпо и прескъпо,ама нейсе...
Само моля без обиди!
Тоя "тон глупости" дето съм го изписал е изстрадан и от мен и от други... Аз че карам дизел сега е верно,ама преди това съм карал Citroen XM 2.2 Турбо дето ви е бедна фантазията за какъв разход става въпрос,че ако ви кажа ще помислите че ви лъжа.Ако ви кажа и как вървеше тая кола също ви е бедна фантазията,но всичко това докато не я прецаках с газ. Да ми е "по-ефтиничко".Идеше ми да се гръмна скоро след това и за това го изписах тоя тон глупости.
Та ако някой съм засегнал... SORRY! Аз само от добри чувства! А това за мадамите е доста тъпо,щото аз несъм виждал мадама да каже е тоя е голем пич ,щото кара на бензин,ама ми се вижда доста селско да си купиш мерцедес,а да ти е скъп бензина?!? Малко не се връзва. Добре че няма чалъм да да се карат със сено и слама, че да видите тогава кво се вика баш пичове....
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни