Метан или Газ............
Started by XAOC, 22 Jan 2007 - 02:35:23
43 replies to this topic
#31
Posted 20 February 2007 - 20:26
а дали вижда баира преди теб ?
[/quote]
от 190коня,пада на 160, - "голяма загуба",плюс това тази кола нее за състезание.Не съжалявам че дадох 1500лв.,със сигурност ще ги избия.
[/quote]
от 190коня,пада на 160, - "голяма загуба",плюс това тази кола нее за състезание.Не съжалявам че дадох 1500лв.,със сигурност ще ги избия.
#32
Posted 20 February 2007 - 20:34
[quote name='purata' post='33174' date='Feb 20 2007, 08:26 PM']а дали вижда баира преди теб ? [/quote]
от 190коня,пада на 160, - "голяма загуба",плюс това тази кола нее за състезание.Не съжалявам че дадох 1500лв.,със сигурност ще ги избия.
[/quote]
аз сериозно попитах осезаема ли е разликата като скива баира че е евтино ,евтино е .ама динамичните показатели са ми интересни,по спъната ли е от колкото на газ примерно
от 190коня,пада на 160, - "голяма загуба",плюс това тази кола нее за състезание.Не съжалявам че дадох 1500лв.,със сигурност ще ги избия.
[/quote]
аз сериозно попитах осезаема ли е разликата като скива баира че е евтино ,евтино е .ама динамичните показатели са ми интересни,по спъната ли е от колкото на газ примерно
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#33
Posted 20 February 2007 - 21:10
[/quote]
аз сериозно попитах осезаема ли е разликата като скива баира че е евтино ,евтино е .ама динамичните показатели са ми интересни,по спъната ли е от колкото на газ примерно
[/quote]
Честно казано почти не усещам да има разлика,а ако има тя е малка-около10%.
аз сериозно попитах осезаема ли е разликата като скива баира че е евтино ,евтино е .ама динамичните показатели са ми интересни,по спъната ли е от колкото на газ примерно
[/quote]
Честно казано почти не усещам да има разлика,а ако има тя е малка-около10%.
#34
Posted 20 February 2007 - 21:17
И аз карам на метан от около месец, много съм доволен. Уредбата я купих втора ръка с пружини да не клекне за 750лв. за 20 я демонтираха от този от когото я купих за 80 ми я монтираха, градско ми идва около 7лв на 100км , а извънградско 4лв преди за 20лв минавах 100км на бензин сега за толкова минавам почти 300 е загуби малко от конете ама и те не са малко - 143, колата ми е Волво 850 2,0 20V. Съвета ми е слагай метан и си гледай кефа изобщо не му мисли.
#35
Posted 26 February 2007 - 20:28
Като е кофти да караш на ГАЗ защо почват да продават Автомобили със фабрична МЕТАН-уредба?
#36
Posted 28 February 2007 - 18:37
80 000 км за две години - C220 ( W202 - 1995 г.), пълен AMG тунинг, 150 к.с. с BRC газов инжекцион, някакви японски инжектори и бензин/газ само от една верига бензиностанции. За това време смених само едни мембранки за 20 лв. миналата събота. Доволен съм от работата на двигателя както при летни така и в зимни условия . Проблем имах единствено миналата зима по пътя гр.Искър - гр.Кнежа поради -27 градусовата температура когато превключи на бензин. Пътувам много извън града (Плевен) и се усеща икономията от гориво .Между 120 - 140 км разхода е около 9.5 - 10 литра.
Днес попаднах в този форум чрез www.dir.bg и после и на тази тема ....... . Харесва ми..... даже първите ми впечатления са отлични .Поздрави за създателите на този сайт !
Не съм маниак на тема автомобили , даже почти нищичко не разбирам , но знам едно ..... собственик съм на марка, която през годините е била извор на авангардни идеи и разработки, използвани от десетки бивши и настоящи автомобилни компании , достигайки призванието за синоним на качество, сигурност и комфорт .
Пък било и на газ или метан............. ! Това, понякога да караш "Mercedes-Benz" на газ или метан според мене не е критерии, че някой е "скъсаняк" ..... Напротив, много често икономичността на заможния би учудила и останала неразбрана за доста хора.........
Днес попаднах в този форум чрез www.dir.bg и после и на тази тема ....... . Харесва ми..... даже първите ми впечатления са отлични .Поздрави за създателите на този сайт !
Не съм маниак на тема автомобили , даже почти нищичко не разбирам , но знам едно ..... собственик съм на марка, която през годините е била извор на авангардни идеи и разработки, използвани от десетки бивши и настоящи автомобилни компании , достигайки призванието за синоним на качество, сигурност и комфорт .
Пък било и на газ или метан............. ! Това, понякога да караш "Mercedes-Benz" на газ или метан според мене не е критерии, че някой е "скъсаняк" ..... Напротив, много често икономичността на заможния би учудила и останала неразбрана за доста хора.........
#37
Posted 28 February 2007 - 23:01
80 000 км за две години - C220 ( W202 - 1995 г.), пълен AMG тунинг, 150 к.с. с BRC газов инжекцион, някакви японски инжектори и бензин/газ само от една верига бензиностанции. За това време смених само едни мембранки за 20 лв. миналата събота. Доволен съм от работата на двигателя както при летни така и в зимни условия . Проблем имах единствено миналата зима по пътя гр.Искър - гр.Кнежа поради -27 градусовата температура когато превключи на бензин. Пътувам много извън града (Плевен) и се усеща икономията от гориво .Между 120 - 140 км разхода е около 9.5 - 10 литра.
Днес попаднах в този форум чрез www.dir.bg и после и на тази тема ....... . Харесва ми..... даже първите ми впечатления са отлични .Поздрави за създателите на този сайт !
Не съм маниак на тема автомобили , даже почти нищичко не разбирам , но знам едно ..... собственик съм на марка, която през годините е била извор на авангардни идеи и разработки, използвани от десетки бивши и настоящи автомобилни компании , достигайки призванието за синоним на качество, сигурност и комфорт .
Пък било и на газ или метан............. ! Това, понякога да караш "Mercedes-Benz" на газ или метан според мене не е критерии, че някой е "скъсаняк" ..... Напротив, много често икономичността на заможния би учудила и останала неразбрана за доста хора.........
Здравей, и добре дошъл въ форума и Клуба на Мерцоводите
Тази тема наистина е доста наболяла и тежка.
Ако погледнем има доста мнения ЗА и ПРОТИВ алтернативните горива.Но смятам, че бъдещето е в тях.
#38
Posted 05 April 2007 - 21:03
момци от цялата тема определено се навих да си сложа метан.колата ми е 124 комби с нивомат така че не би трябвало да имам проблеми с тежината на бутилките ???? кажете ми от каде да я купя и каква да е и колко пари горе долу
#39
Posted 05 April 2007 - 21:34
Самата "уредба" метанова без бутилките, качествено поставена, мисля че беше BRC, е около 1800лв, отделно - бутилките. има и по-неоригинални - за тях не знам колко струват. бутилките - още около 700лв.. стана си крупна сума май, ама пък после колко струва возенето...
#40
Posted 05 April 2007 - 23:27
Да идва момчето до Пловдив-поставям му метановата уредба(мойта,личната,дето я взех за 1000лф ) на преференциална цена от 1600лф.(всичко-от;до!..с поставянето,даже ще му я напълня на метан станцията,та да си се прибере до София момчето само за 7лв.!)-и той ще остане доволен иаз,също-ще ми останат "дребни" за едни джантички(съм си харесАл)...Офертата е В СИЛА от...СЕГА!Самата "уредба" метанова без бутилките, качествено поставена, мисля че беше BRC, е около 1800лв, отделно - бутилките. има и по-неоригинални - за тях не знам колко струват. бутилките - още около 700лв.. стана си крупна сума май, ама пък после колко струва возенето...
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."
#41
Posted 09 April 2007 - 17:18
Еей,без пари я давам тая метанова и никой не я ще!..Нали стана въпрос,че в БГ бедни няма-всички сме баровци ,та всеки иска да се обзаведе с нещо скъпо!
>>>Ами добре тогава.Вижте следващата обява:
=ПРОДАВАМ ОРИГИНАЛНА ИТАЛИАНСКА МЕТАНОВА УРЕДБА на цена от 1600 Euro!.При заявка до 15.04.2007-ПОДАРЪК:"Mercedes"123/200/80г. =
...Побързайте-количествата са на изчерпване!!!
>>>Ами добре тогава.Вижте следващата обява:
=ПРОДАВАМ ОРИГИНАЛНА ИТАЛИАНСКА МЕТАНОВА УРЕДБА на цена от 1600 Euro!.При заявка до 15.04.2007-ПОДАРЪК:"Mercedes"123/200/80г. =
...Побързайте-количествата са на изчерпване!!!
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."
#42
Posted 09 April 2007 - 19:05
Еей,без пари я давам тая метанова и никой не я ще!..Нали стана въпрос,че в БГ бедни няма-всички сме баровци ,та всеки иска да се обзаведе с нещо скъпо!
>>>Ами добре тогава.Вижте следващата обява:
=ПРОДАВАМ ОРИГИНАЛНА ИТАЛИАНСКА МЕТАНОВА УРЕДБА на цена от 1600 Euro!.При заявка до 15.04.2007-ПОДАРЪК:"Mercedes"123/200/80г. =
...Побързайте-количествата са на изчерпване!!!
Те на това му казвам аз реклама!!! Купувай народе!
#43
Posted 21 April 2007 - 14:00
На първо място бих искал да поздравя всички фенове на Мерцедес.
Това , което искам да кажа е, че Мерцедес са едни от първите компании пуснали тестови автомобили с метан и с пропан-бутан. Стремежа на германците към екология и ниски разходи за транспорт доведоха до серийното производство на водородни автомобили, които продават в комплект с колонката за зареждане....
Но има някои неща с които съм се сблъскал в последните месеци:
1. На някои метан станции се зарежда с промишлен метан. Цената му от Лукойл е 15 ст за килограм. Така ,че и аз да имах метан станция и аз щях да зареждам оттам ....В началото колата няма да го усети, но познати таксиметрови шофьори са с блокирали двигатели след 80 000 км. Така , че умната..
2. Независимо дали карате на метан или пропан бутан, това което се отразява на колата е некачественият монтаж. Ако телефона на сервиза ви е в листата за бързо избиране, тогава няма смисъл да се кара на алтернативно гориво. Преди време карах CLK, вярно не беше мой, но всяко ходене до Балкан Стар ми струваше по 100 лв само за да може монтьора да погледне колата.Ремонта отделно.
3, Една кола независимо дали е Мерцедес или друга марка, ако не върви на бензин или дизел няма как да тръгне по-добре на метан. Моя съвет е да слагате система за алтернативно гориво само ако сте сигурни в самата кола, а не очаквате в сервиза да ви подарят криле..
Това , което искам да кажа е, че Мерцедес са едни от първите компании пуснали тестови автомобили с метан и с пропан-бутан. Стремежа на германците към екология и ниски разходи за транспорт доведоха до серийното производство на водородни автомобили, които продават в комплект с колонката за зареждане....
Но има някои неща с които съм се сблъскал в последните месеци:
1. На някои метан станции се зарежда с промишлен метан. Цената му от Лукойл е 15 ст за килограм. Така ,че и аз да имах метан станция и аз щях да зареждам оттам ....В началото колата няма да го усети, но познати таксиметрови шофьори са с блокирали двигатели след 80 000 км. Така , че умната..
2. Независимо дали карате на метан или пропан бутан, това което се отразява на колата е некачественият монтаж. Ако телефона на сервиза ви е в листата за бързо избиране, тогава няма смисъл да се кара на алтернативно гориво. Преди време карах CLK, вярно не беше мой, но всяко ходене до Балкан Стар ми струваше по 100 лв само за да може монтьора да погледне колата.Ремонта отделно.
3, Една кола независимо дали е Мерцедес или друга марка, ако не върви на бензин или дизел няма как да тръгне по-добре на метан. Моя съвет е да слагате система за алтернативно гориво само ако сте сигурни в самата кола, а не очаквате в сервиза да ви подарят криле..
#44
Posted 24 April 2007 - 14:07
какъв промишлен метан, какъв Лукойл....
...метанът си е природен газ, няма промишлен или някакъв друг доколкото знам..... Пък и метанстанция се прави на трасе, където минава газопровод....
колкото до метанстанциите - вече има навсякаъде по главните пътища и в големите градове.... отдавна дори на опашка не съм чакал...
...метанът си е природен газ, няма промишлен или някакъв друг доколкото знам..... Пък и метанстанция се прави на трасе, където минава газопровод....
колкото до метанстанциите - вече има навсякаъде по главните пътища и в големите градове.... отдавна дори на опашка не съм чакал...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users