Метан или Газ............
Започната от XAOC, 22 яну 2007 - 02:35:23
43 мнения по тази тема
#16
Публикувано 26 януари 2007 - 12:48
ДЖОНИ това вече е друга приказка от по горното ти писание остана с впечатление че си от тия дето са яко анти всякакво алтернативно гориво та било то и заводско.а това че в Бг трудно се намира някои дето да постави читаво някакво допълнение към колата е съвсем вярно.Сори ако съм те засегнал в предишния ми пост,реагирах така защото ми писна от разбирачи дето ми обясняват как съм си преебавал колата с таа газ и тн.мотора ми е на 500 к км,карам на газ вече над 80 к км,преди 20-30 к км отварях мотора за сегменти и гумички на клапаните(купих си я преебана) и когато го отвориха в сервиза не можеха да повярват че това е мотор на 500 000 км
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#17
Публикувано 26 януари 2007 - 14:04
johnye
"Ей,чшшш,алооооооооо BLOND и DJ FUNKY....
Та ако някой съм засегнал... SORRY!
Аз само от добри чувства! А това за мадамите е доста тъпо,щото аз несъм виждал мадама да каже е тоя е голем пич ,щото кара на бензин,ама ми се вижда доста селско да си купиш мерцедес,а да ти е скъп бензина?!? Малко не се връзва. "
Ще те помоля да смекчиш тона! Лично аз не обичам да ми се обръща някой на "алооо". Ако не го смекчиш - има си модератори...
Това че си изстрадал газовата си уредба - хубаво - съчуствам ти. Ама бъди сигурен че няма да плача заедно с теб . Аз като си поставям газови уредби - отивам при научени майстори, а не такива, дето тепърва ми се учат на колите.
"ама ми се вижда доста селско да си купиш мерцедес,а да ти е скъп бензина" - какъв ми се извъди гражданин... аристократ такъв един.
Също нямам нищо лично против теб, но в този клуб и форум избягваме да категоризираме другите по каквито и да било критерии - горивни, полови, селски/градски и т.н. По-малко обръщаме внимание на правописа си дори, отколкото на добрия тон и уважение помежду ни.
Тук сме, за да си помагаме един на друг по възможност, както и да прекарваме приятно времето си.
Остани си със здраве!
"Ей,чшшш,алооооооооо BLOND и DJ FUNKY....
Та ако някой съм засегнал... SORRY!
Аз само от добри чувства! А това за мадамите е доста тъпо,щото аз несъм виждал мадама да каже е тоя е голем пич ,щото кара на бензин,ама ми се вижда доста селско да си купиш мерцедес,а да ти е скъп бензина?!? Малко не се връзва. "
Ще те помоля да смекчиш тона! Лично аз не обичам да ми се обръща някой на "алооо". Ако не го смекчиш - има си модератори...
Това че си изстрадал газовата си уредба - хубаво - съчуствам ти. Ама бъди сигурен че няма да плача заедно с теб . Аз като си поставям газови уредби - отивам при научени майстори, а не такива, дето тепърва ми се учат на колите.
"ама ми се вижда доста селско да си купиш мерцедес,а да ти е скъп бензина" - какъв ми се извъди гражданин... аристократ такъв един.
Също нямам нищо лично против теб, но в този клуб и форум избягваме да категоризираме другите по каквито и да било критерии - горивни, полови, селски/градски и т.н. По-малко обръщаме внимание на правописа си дори, отколкото на добрия тон и уважение помежду ни.
Тук сме, за да си помагаме един на друг по възможност, както и да прекарваме приятно времето си.
Остани си със здраве!
#18
Публикувано 26 януари 2007 - 14:42
Давам му право, да се извини преди да съм предприел мерки.johnye
"Ей,чшшш,алооооооооо BLOND и DJ FUNKY....
Та ако някой съм засегнал... SORRY!
Аз само от добри чувства! А това за мадамите е доста тъпо,щото аз несъм виждал мадама да каже е тоя е голем пич ,щото кара на бензин,ама ми се вижда доста селско да си купиш мерцедес,а да ти е скъп бензина?!? Малко не се връзва. "
Ще те помоля да смекчиш тона! Лично аз не обичам да ми се обръща някой на "алооо". Ако не го смекчиш - има си модератори...
Това че си изстрадал газовата си уредба - хубаво - съчуствам ти. Ама бъди сигурен че няма да плача заедно с теб . Аз като си поставям газови уредби - отивам при научени майстори, а не такива, дето тепърва ми се учат на колите.
"ама ми се вижда доста селско да си купиш мерцедес,а да ти е скъп бензина" - какъв ми се извъди гражданин... аристократ такъв един.
Също нямам нищо лично против теб, но в този клуб и форум избягваме да категоризираме другите по каквито и да било критерии - горивни, полови, селски/градски и т.н. По-малко обръщаме внимание на правописа си дори, отколкото на добрия тон и уважение помежду ни.
Тук сме, за да си помагаме един на друг по възможност, както и да прекарваме приятно времето си.
Остани си със здраве!
#19
Публикувано 27 януари 2007 - 01:32
[/quote]
Давам му право, да се извини преди да съм предприел мерки.
[/quote]
ИЗВИНЯВАМ СЕ КОРЕНОПРЕКЛОННО на всички които имат власт да ме баннат,както и на тези които не търпят различно мнение!!!
Никого не мисля че съм засегнал или поне не съм искал.
Просто пак казвам:с най -добри чувства и от жал за хубавите коли споделих мисли, и ми се нахвърлихте като "свиня на дробен хлеб"
Аз много ви уважавам и всички сте много готини!!!!! Повтарям: МНОГО ГОТИНИ!!!!
колкото пъти нещо съм попитал винаги съм получил бърз и полезен отговор,за което винаги съм благодарил и пак благодаря!
А след като ме заядохте,че съм бил от тея дето не четат се опитах да се позащитя без да отчета факта, че както в държавата така и тук право на мнение имат само властимащите.
Ако можете ми простете.Обещавам че повече няма да се обаждам! Само ще питам когато нещо не ми е ясно!
Моля не предприемайте мерки срещу мен защото се извиних!!!
С уважение и най сърдечни поздрави:
Johnye
Давам му право, да се извини преди да съм предприел мерки.
[/quote]
ИЗВИНЯВАМ СЕ КОРЕНОПРЕКЛОННО на всички които имат власт да ме баннат,както и на тези които не търпят различно мнение!!!
Никого не мисля че съм засегнал или поне не съм искал.
Просто пак казвам:с най -добри чувства и от жал за хубавите коли споделих мисли, и ми се нахвърлихте като "свиня на дробен хлеб"
Аз много ви уважавам и всички сте много готини!!!!! Повтарям: МНОГО ГОТИНИ!!!!
колкото пъти нещо съм попитал винаги съм получил бърз и полезен отговор,за което винаги съм благодарил и пак благодаря!
А след като ме заядохте,че съм бил от тея дето не четат се опитах да се позащитя без да отчета факта, че както в държавата така и тук право на мнение имат само властимащите.
Ако можете ми простете.Обещавам че повече няма да се обаждам! Само ще питам когато нещо не ми е ясно!
Моля не предприемайте мерки срещу мен защото се извиних!!!
С уважение и най сърдечни поздрави:
Johnye
#20
Публикувано 27 януари 2007 - 14:31
Точно, защото тук сме много готини, за това и не толерираме такова отношение и изрази!Давам му право, да се извини преди да съм предприел мерки.
ИЗВИНЯВАМ СЕ КОРЕНОПРЕКЛОННО на всички които имат власт да ме баннат,както и на тези които не търпят различно мнение!!!
Никого не мисля че съм засегнал или поне не съм искал.
Просто пак казвам:с най -добри чувства и от жал за хубавите коли споделих мисли, и ми се нахвърлихте като "свиня на дробен хлеб"
Аз много ви уважавам и всички сте много готини!!!!! Повтарям: МНОГО ГОТИНИ!!!!
колкото пъти нещо съм попитал винаги съм получил бърз и полезен отговор,за което винаги съм благодарил и пак благодаря!
А след като ме заядохте,че съм бил от тея дето не четат се опитах да се позащитя без да отчета факта, че както в държавата така и тук право на мнение имат само властимащите.
Ако можете ми простете.Обещавам че повече няма да се обаждам! Само ще питам когато нещо не ми е ясно!
Моля не предприемайте мерки срещу мен защото се извиних!!!
С уважение и най сърдечни поздрави:
Johnye
Надявам се,че си прочел правилата на форума и си наясно както с правата, така и със задълженията си тук.
Всеки има право да изразява своето мнение, по начин по който не накърнява другите потребители.
Бан не съм си и помислял, да ти се постави просто щях да те предупредя.
Надявам, се все така, да ти е приятно при нас.
#21
Публикувано 31 януари 2007 - 22:35
Колеги здравейте. Аз мога да споделя опит. Карам 190 2.0Е на метан вече 20х.км. и нямам проблем, поне за сега. Говорил съм с таксиджии които карат на метан от около 60хил. км. и не се оплакват. А по отношение на задницата, двете ми бутилки с обем около 70 л. тежат около 80кг. празни и около 90 пълни. Смених пружините с такива от 124 и стойката му е нормална. Единствено ми се вдигна леко предницата, защото бутилките се намират малко зад задния мост. Единственото което не ми допада е, че губи мощност особено на баир, но да ви кажа не е болка за умиране. за сметка на това от Плевен до Благоевград и обратно, около 560км. ми струва 28 лева. Скоростта е около 120-140 км/ч, кято не е проблем на автомобила на равен път. Максималната скорост, с която съм го карал на метан е 180 км. и не мисля, че на бензин е способен на нещо повече. Метан станции има на около 200 км. из цялата страна, така че си направете сметката поне за такъв пробег с едно зареждане. Карал съм и на газ, но за разлика от него на метан когато е студена колата не се мъчи и не ми гасне, което ме радва. Просто ми вдигна разхода на около 9 лв. на сто изцало градско каране с дължина на пробегите около 5 км., т.е. почти изцяло студена. Допълнително е поставен единствено регулатор за ниските обороти, цена 25 лв.
С две думи АЗ СЪМ ЗА МЕТАНА.
По мои скромни сметки един 126 300Е на метан няма да дава по-голям разход на метан от 15 лв. в града и 10 извън него, при цена от около 1лв/кг. гориво. Това колегите с пурите да кажат си е направо рекорд нали?
С две думи АЗ СЪМ ЗА МЕТАНА.
По мои скромни сметки един 126 300Е на метан няма да дава по-голям разход на метан от 15 лв. в града и 10 извън него, при цена от около 1лв/кг. гориво. Това колегите с пурите да кажат си е направо рекорд нали?
#22
Публикувано 01 февруари 2007 - 11:25
карам на метан 124 купе, вече 40 000 км откак я взех лятото...... Никакви проблеми досега не съм имал с метана... Вярно се мъчи на баира на горе, но можеш да си превключиш на бензин ако си чистак-бързак.... Газовото ми е слагано в Италия, има една купчина електроника по него...... Бутилката ми е една - 100 литра. Карам изключително сам - така че тежината на бутилката не ме бърка.... Колата седи изправена отзад, дори и със зимните гуми - 16 цола 195/65 седи добре.... С едно пълнене на бутилката за около 14-16 лева, взависимост от станциите изминавам от 210 км градско до 330 км извънградско.... Метанстанции има колкото си искаш вече в големите градове и на главните пътища. Преди това съм имал 18 лично мои автомобила с газови уредби на пропан-бутан, (работата ми е свързана с много пътуване и не мога си позволя бензин), които аз съм поставял тук при разни майстори и спокойно мога да кажа, че метаън е по-добрия вариант определено.... Стига да можеш да си го позволиш де, че хубавата уредба е 2000+ лева. Дестинацията Варна-София и обратно ми излиза около 56-60 лева.... На бензин - около 180-220 лева.... и то с А95.... Единственото за което може да се спори е заслужава ли си да дадеш пари за качествено газово на метан, ако навърташ около 1000-2000 км месечно.... Но в дългосрочен план и това си заслужава..... Дам... и последно - както си сипвам бистро масълце мобил 10W40, така и си го точа същото бистро пак след 10 000 км... за моя радост - абсолютно същото количество колкото съм сипал.....
#23
Публикувано 01 февруари 2007 - 20:15
Аз съм с 190Е 2.3на газ и за тези пари минавам половината от километритекарам на метан 124 купе, вече 40 000 км откак я взех лятото...... Никакви проблеми досега не съм имал с метана... Вярно се мъчи на баира на горе, но можеш да си превключиш на бензин ако си чистак-бързак.... Газовото ми е слагано в Италия, има една купчина електроника по него...... Бутилката ми е една - 100 литра. Карам изключително сам - така че тежината на бутилката не ме бърка.... Колата седи изправена отзад, дори и със зимните гуми - 16 цола 195/65 седи добре.... С едно пълнене на бутилката за около 14-16 лева, взависимост от станциите изминавам от 210 км градско до 330 км извънградско.... Метанстанции има колкото си искаш вече в големите градове и на главните пътища. Преди това съм имал 18 лично мои автомобила с газови уредби на пропан-бутан, (работата ми е свързана с много пътуване и не мога си позволя бензин), които аз съм поставял тук при разни майстори и спокойно мога да кажа, че метаън е по-добрия вариант определено.... Стига да можеш да си го позволиш де, че хубавата уредба е 2000+ лева. Дестинацията Варна-София и обратно ми излиза около 56-60 лева.... На бензин - около 180-220 лева.... и то с А95.... Единственото за което може да се спори е заслужава ли си да дадеш пари за качествено газово на метан, ако навърташ около 1000-2000 км месечно.... Но в дългосрочен план и това си заслужава..... Дам... и последно - както си сипвам бистро масълце мобил 10W40, така и си го точа същото бистро пак след 10 000 км... за моя радост - абсолютно същото количество колкото съм сипал.....
#24
Публикувано 02 февруари 2007 - 14:56
Само да разсея една заблуда.Газта не е по-калорична от бензина
Обикновен безн. 31.60 MJ/L
LPG (60% Propane + 40% Butane 24.85 MJ/L
Дизел 35.50 MJ/L
Метан 200 bar 53.6 MJ/kg
Единствено може за метана да се твърди, защото го купуваме на kg
Обикновен безн. 31.60 MJ/L
LPG (60% Propane + 40% Butane 24.85 MJ/L
Дизел 35.50 MJ/L
Метан 200 bar 53.6 MJ/kg
Единствено може за метана да се твърди, защото го купуваме на kg
#25
Публикувано 13 февруари 2007 - 13:22
Ето го и мойто мнение. Просто купих 500 SE заедно с метановата уредбата - инжекцион и т.н.
3 големи бомби в багажника. Място сега има само за един изправен куфар и 2-3 малки чанти...
Ниакви проблеми. 19 лева зареждане - 170 км. градско, 290-300 извън града.
Недостатъци - почти никакви, с изключение на - 300 лева за задни пружини от S600 - проблема бе решен. Сега си изглежда как си трябва. Мощността е може би с 20-тина процента на долу сравнение с бензина, ама с този двигател ми дреме на .........
Иначе, 25 на сто бензин градско.... Никога нямаше да купя без метана тоз Мерцедес от 1989 година....
Смятал съм като пари, че на бензин ще съм малко над 3 пъти !!!!! по скъпо отколкото метан....
Иначе, ако реша да се правя на мъж на някой светофар (Мерцедеса по принцип си е гениална кола, и на Метан си ги реже всички) , включа на Sport , включа на бензин..... и народа ми е само в огледалата.
Ако карате почече от 10 000 км градско и мислите да си държите същата Меца за поне 3 години, може би има далавера да сте на Метан....
3 големи бомби в багажника. Място сега има само за един изправен куфар и 2-3 малки чанти...
Ниакви проблеми. 19 лева зареждане - 170 км. градско, 290-300 извън града.
Недостатъци - почти никакви, с изключение на - 300 лева за задни пружини от S600 - проблема бе решен. Сега си изглежда как си трябва. Мощността е може би с 20-тина процента на долу сравнение с бензина, ама с този двигател ми дреме на .........
Иначе, 25 на сто бензин градско.... Никога нямаше да купя без метана тоз Мерцедес от 1989 година....
Смятал съм като пари, че на бензин ще съм малко над 3 пъти !!!!! по скъпо отколкото метан....
Иначе, ако реша да се правя на мъж на някой светофар (Мерцедеса по принцип си е гениална кола, и на Метан си ги реже всички) , включа на Sport , включа на бензин..... и народа ми е само в огледалата.
Ако карате почече от 10 000 км градско и мислите да си държите същата Меца за поне 3 години, може би има далавера да сте на Метан....
Audi A8
#26
Публикувано 13 февруари 2007 - 20:34
МНого мнения и ...всеки си е прав с гледната си точка. ..В случая става дума само и единствено за ПАРИ или MONEY !!!..От 2г. съм на метан,щото преди това бях на газ и...17-20л/100км в града,нищо че на село беше 12/100.При положение,че 50% от пробега ми е в града,седнах и го сметнах-
за 1.000км на газ плащам 150лв.,
:на метан-80лв,
:разлика-70лв.
:Годишна разлика/за15.000км/- 1050лв.
..Уредбата струваше малко под 1000лв,така че реално се "изплати" за 1г. Относно вредите заради "тежестта"-за каква тежест говорим при 1800 килограмов автомобил!?!..Още 60кг в багажника /почти на задната седалка,което е още по-благоприятно за окачването/
..Предимства пред газта-на газ имах проблеми с центровките:ако вървеше на газ,на бензин-никва я нямаше или обратно.Противно на очакванията ми на метан тези проблеми изчезнаха-в смисъл,че колата работи нормално и в двата режима!!!
..Недостатъци-загубих около 30% от мощността на баир и при изпреварване/което наистина не е добре,но пък винаги може да се превлючи на бензин,ако се налага/.
..но с разликата от тези 1050лв/за бензин не говоря-там разликата е 1800лв/ си осигурих 13-та заплата,която принципно не е предвидена от работодателя ми!
...Но пък,който си получава 13-та заплата или заплатката му е просто по-европейска---спокойно може и на бензин да си кара
за 1.000км на газ плащам 150лв.,
:на метан-80лв,
:разлика-70лв.
:Годишна разлика/за15.000км/- 1050лв.
..Уредбата струваше малко под 1000лв,така че реално се "изплати" за 1г. Относно вредите заради "тежестта"-за каква тежест говорим при 1800 килограмов автомобил!?!..Още 60кг в багажника /почти на задната седалка,което е още по-благоприятно за окачването/
..Предимства пред газта-на газ имах проблеми с центровките:ако вървеше на газ,на бензин-никва я нямаше или обратно.Противно на очакванията ми на метан тези проблеми изчезнаха-в смисъл,че колата работи нормално и в двата режима!!!
..Недостатъци-загубих около 30% от мощността на баир и при изпреварване/което наистина не е добре,но пък винаги може да се превлючи на бензин,ако се налага/.
..но с разликата от тези 1050лв/за бензин не говоря-там разликата е 1800лв/ си осигурих 13-та заплата,която принципно не е предвидена от работодателя ми!
...Но пък,който си получава 13-та заплата или заплатката му е просто по-европейска---спокойно може и на бензин да си кара
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."
#27
Публикувано 19 февруари 2007 - 22:37
Колега, ти направо ме радваш. С този разход . Тъкмо съм си харесъл в Мобилето един 4.2 SE 13 хилки, малко са много, но колата си заслужава. Не съм сигурен обаче дали с уредба монтирана в БГ мога да постигна такъв разход. Защото с моя два пъти по-малък двигател ако умножа разхода по 2 малко те надскачам. Но може всичко да е индивидуално - не знам.Ето го и мойто мнение. Просто купих 500 SE заедно с метановата уредбата - инжекцион и т.н.
3 големи бомби в багажника. Място сега има само за един изправен куфар и 2-3 малки чанти...
Ниакви проблеми. 19 лева зареждане - 170 км. градско, 290-300 извън града.
Недостатъци - почти никакви, с изключение на - 300 лева за задни пружини от S600 - проблема бе решен. Сега си изглежда как си трябва. Мощността е може би с 20-тина процента на долу сравнение с бензина, ама с този двигател ми дреме на .........
Иначе, 25 на сто бензин градско.... Никога нямаше да купя без метана тоз Мерцедес от 1989 година....
Смятал съм като пари, че на бензин ще съм малко над 3 пъти !!!!! по скъпо отколкото метан....
Иначе, ако реша да се правя на мъж на някой светофар (Мерцедеса по принцип си е гениална кола, и на Метан си ги реже всички) , включа на Sport , включа на бензин..... и народа ми е само в огледалата.
Ако карате почече от 10 000 км градско и мислите да си държите същата Меца за поне 3 години, може би има далавера да сте на Метан....
#28
Публикувано 19 февруари 2007 - 23:31
Аз съм с пура 300 SEL,10лв/100км.дали мие зле, а? Браво колега и аз съм ЗА.Колеги здравейте. Аз мога да споделя опит. Карам 190 2.0Е на метан вече 20х.км. и нямам проблем, поне за сега. Говорил съм с таксиджии които карат на метан от около 60хил. км. и не се оплакват. А по отношение на задницата, двете ми бутилки с обем около 70 л. тежат около 80кг. празни и около 90 пълни. Смених пружините с такива от 124 и стойката му е нормална. Единствено ми се вдигна леко предницата, защото бутилките се намират малко зад задния мост. Единственото което не ми допада е, че губи мощност особено на баир, но да ви кажа не е болка за умиране. за сметка на това от Плевен до Благоевград и обратно, около 560км. ми струва 28 лева. Скоростта е около 120-140 км/ч, кято не е проблем на автомобила на равен път. Максималната скорост, с която съм го карал на метан е 180 км. и не мисля, че на бензин е способен на нещо повече. Метан станции има на около 200 км. из цялата страна, така че си направете сметката поне за такъв пробег с едно зареждане. Карал съм и на газ, но за разлика от него на метан когато е студена колата не се мъчи и не ми гасне, което ме радва. Просто ми вдигна разхода на около 9 лв. на сто изцало градско каране с дължина на пробегите около 5 км., т.е. почти изцяло студена. Допълнително е поставен единствено регулатор за ниските обороти, цена 25 лв.
С две думи АЗ СЪМ ЗА МЕТАНА.
По мои скромни сметки един 126 300Е на метан няма да дава по-голям разход на метан от 15 лв. в града и 10 извън него, при цена от около 1лв/кг. гориво. Това колегите с пурите да кажат си е направо рекорд нали?
#29
Публикувано 19 февруари 2007 - 23:50
Вярно че и дизела може на метан,обаче брато уредбата ще ти струва 5 бона,помисли си,май по изгодно да я продадеш,купуваш бензинов ме4ок,слагашсамо за протокола да споделя колко струва за моя 2.8 ,може да се сложи само GIG III DL и цената с монтаж е 1250 лв
Ами то май по-добре метанче да си сложиш за тея парички, и бързо ще си го избиеш, ама тва ако не смяташ да си караш мн дълго кораба, щото на тоя метан мн проблемчета после...пък и кофти от друга страна качваш няква мацка във Мечката, като преди това си минал покрай OMV(например) и си вкарал мъжката 30-40л. Gazex и опаааа "На кво мирише тука бе, тва новия ти парфюм ли е!!!" а то мирише на газчица та се не трае и айдеееее провал...ама тва са глупости щото все пак не оная ти пални колицата, а ти все пак и затова според мен офертата за GIG III DL не е лоша слагай ако имаш свободни парици...газта пада 0.95ст. :
Така, че май като дръпна чертата идва долу горе на 1/2 работата и май ще сменям аз мойта печка със газчица...а другото интересно което чух пък е че дизела можел да се кара на метан много странна тая работа...ако някой знае нещо да коментира, моля...айде, че греяната ракийца изстина вече...
метанова уредба за 1500лв. и си готов.
Даже ще ти кажа къде да ти я сложат,аз карам 3-литров за 10 кинта-ГРАДСКО.Успех.
#30
Публикувано 20 февруари 2007 - 00:05
а дали вижда баира преди теб ?Аз съм с пура 300 SEL,10лв/100км.дали мие зле, а? Браво колега и аз съм ЗА.Колеги здравейте. Аз мога да споделя опит. Карам 190 2.0Е на метан вече 20х.км. и нямам проблем, поне за сега. Говорил съм с таксиджии които карат на метан от около 60хил. км. и не се оплакват. А по отношение на задницата, двете ми бутилки с обем около 70 л. тежат около 80кг. празни и около 90 пълни. Смених пружините с такива от 124 и стойката му е нормална. Единствено ми се вдигна леко предницата, защото бутилките се намират малко зад задния мост. Единственото което не ми допада е, че губи мощност особено на баир, но да ви кажа не е болка за умиране. за сметка на това от Плевен до Благоевград и обратно, около 560км. ми струва 28 лева. Скоростта е около 120-140 км/ч, кято не е проблем на автомобила на равен път. Максималната скорост, с която съм го карал на метан е 180 км. и не мисля, че на бензин е способен на нещо повече. Метан станции има на около 200 км. из цялата страна, така че си направете сметката поне за такъв пробег с едно зареждане. Карал съм и на газ, но за разлика от него на метан когато е студена колата не се мъчи и не ми гасне, което ме радва. Просто ми вдигна разхода на около 9 лв. на сто изцало градско каране с дължина на пробегите около 5 км., т.е. почти изцяло студена. Допълнително е поставен единствено регулатор за ниските обороти, цена 25 лв.
С две думи АЗ СЪМ ЗА МЕТАНА.
По мои скромни сметки един 126 300Е на метан няма да дава по-голям разход на метан от 15 лв. в града и 10 извън него, при цена от около 1лв/кг. гориво. Това колегите с пурите да кажат си е направо рекорд нали?
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни