
Парното духа слабо!
Started by ivoboyy, 27 Jan 2013 - 06:08:24
16 replies to this topic
#1
Posted 27 January 2013 - 06:08
Здравейте колеги.Доста теми изчетох но не намерих отговор за моя проблем.Колата е 124-ка 200ТЕ 91г. с климатик и газова уредба.От около 10 дни парното чувствително охладня.Не искаше да вдигне температурата на повече от 82гр.приблизително.Започнах с най-очевидното: смених термостата с нов Бер-30лв.,антифриза е смемян скоро.Вчера завърших смяната му.Запалих мотора на място....форсиране....бързо загрява всичко ОК.При малко над 100гр. се включи перката,парното духа на 6 и грее като за световно.Викам си тва е,да ама не.Тръгнах към вкъщи и пак същата работа....температура около 82гр. и слабо грее.Само да вметна че силата на вентилатора е ОК,обаче градусите ги няма.Някакви идей?
#2
Posted 27 January 2013 - 21:48
82гр. мисля, че е доста добра температура за този сезон, незнам защо ти се струва ниска.Здравейте колеги.Доста теми изчетох но не намерих отговор за моя проблем.Колата е 124-ка 200ТЕ 91г. с климатик и газова уредба.От около 10 дни парното чувствително охладня.Не искаше да вдигне температурата на повече от 82гр.приблизително.Започнах с най-очевидното: смених термостата с нов Бер-30лв.,антифриза е смемян скоро.Вчера завърших смяната му.Запалих мотора на място....форсиране....бързо загрява всичко ОК.При малко над 100гр. се включи перката,парното духа на 6 и грее като за световно.Викам си тва е,да ама не.Тръгнах към вкъщи и пак същата работа....температура около 82гр. и слабо грее.Само да вметна че силата на вентилатора е ОК,обаче градусите ги няма.Някакви идей?
#3
Posted 28 January 2013 - 04:08
Май че парното трябва да грее според мен повечко.....знам ли.
#4
Posted 28 January 2013 - 09:28
Колега, натисни копчето за циркулация на въздуха само от купето и ще ти задуха по- топло. Просто в този студ няма как да очакваш да ти духа топло както при 5-6 градуса външна температура.
#5
Posted 28 January 2013 - 09:30
Бе аз хубаво ще го натисна,ама климатика не работи.Незнам дали ще има ефект.Досега не ми е хрумвала такава идея но ще пробвам.Явно много ми се иска вътре да е сауна.

#6
Posted 28 January 2013 - 10:01
А при свободни обороти на мотора по-слабо ли е, или няма връзка с оборотите?
Edited by anarchymisc, 28 January 2013 - 10:01 .
#7
Posted 28 January 2013 - 10:03
Еднакво е.
#8
Posted 28 January 2013 - 10:35
Сравни дали е еднаква топлината от двете страни?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Posted 28 January 2013 - 14:41
Еднакво топло духа и от двете духалки,явно съм максималист.
#10
Posted 29 January 2013 - 10:04
Според мен проблема е че нещо не ти затварят клапите на парното, но за да се стигне до тях май се сваля цялото табло, аз мисля че имам такъв проблем, защото онзи ден трябваше да чакам в колата и за да не ми е студено запалих колата за да се стопля на парното и буквално за около 5 - 10 мин от духалките излизаше невъобразима ЖЕГА, на около педя - две топлата струя гореше направо.
П.С...........
- сменен термостата Behr 25-30лв беше някъде
- от страничните духалки духа равномерно
- промито е радиаторчето на парното
- даже съм махнал и конуса в дуо вентилите
- сменен антифриз
Всичко това доведе до подобрение, но въпреки това си мисля че имам и проблем с клапите ( както и ти може би го имаш този проблем )
Единствено което е че на страничните духалки духа топло а долу в краката е почти хладно
П.С...........
- сменен термостата Behr 25-30лв беше някъде
- от страничните духалки духа равномерно
- промито е радиаторчето на парното
- даже съм махнал и конуса в дуо вентилите
- сменен антифриз
Всичко това доведе до подобрение, но въпреки това си мисля че имам и проблем с клапите ( както и ти може би го имаш този проблем )
Единствено което е че на страничните духалки духа топло а долу в краката е почти хладно
Edited by dzuvko, 29 January 2013 - 10:08 .
#11
Posted 29 January 2013 - 11:01
Единствено което е че на страничните духалки духа топло а долу в краката е почти хладно
Да, при това положение са или клапи или вакуми.

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Posted 29 January 2013 - 14:10
Сега го покарах и парното си духа достатъчно,явно много искам от него.Засега ще го оставя така като се затопли ще гледам да го пооправя.Благодарско за помоща.
#13
Posted 28 November 2013 - 15:35
zdraveite Priqteli i az imam bolka za umirachka zakupix predi 7,ms 200E predi tova imax 190E no nqmax tozi problem nqmam parno no interesno ot dqsno duxa studeno a otlqvo xladko nedaisi boje da tragna na dalak pat shte me davat po novinite posavetvaxse s mnogo priqteli no mai ne sa naqsno s Mercedes tuk izchetox dosta v daskoloto tolkova ne sam vnimaval i chel nqkoi da ima mnenie i idei neiskam da tragvam na slqpo molq za pomosht
Колега, тук ползваме кирилица!
#14
Posted 28 November 2013 - 15:41
Здравейте колеги.Доста теми изчетох но не намерих отговор за моя проблем.Колата е 124-ка 200ТЕ 91г. с климатик и газова уредба.От около 10 дни парното чувствително охладня.Не искаше да вдигне температурата на повече от 82гр.приблизително.Започнах с най-очевидното: смених термостата с нов Бер-30лв.,антифриза е смемян скоро.Вчера завърших смяната му.Запалих мотора на място....форсиране....бързо загрява всичко ОК.При малко над 100гр. се включи перката,парното духа на 6 и грее като за световно.Викам си тва е,да ама не.Тръгнах към вкъщи и пак същата работа....температура около 82гр. и слабо грее.Само да вметна че силата на вентилатора е ОК,обаче градусите ги няма.Някакви идей?
И аз съм в същия бульон, но май ще свалям таблото. Много изчетох и работата става сериозна.
Edited by Subsonic, 28 November 2013 - 17:30 .
Кирилица
#15
Posted 28 November 2013 - 16:52
дуовинтилите ?


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users