
Вибрации между 85-110 км/ч
Започната от Joro7869, 22 яну 2013 - 22:12:58
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 януари 2013 - 22:12
При скорост между 85-110 км/ч вибрации,който са най-силни при 100 км/ч.Имам чуството,че започва някъде отзад или по средата,като и при 100 км ги усещам и на волана.Сменени са тампони на заден мост четирите спирачни диска,гумите са балансирани,а след което са сменени с други и продължава да тресе.Възможно ли е висящ лагер или някакво междинно каре.Ходовата част е преглеждана не веднъж от майстори и всичко е абсолютно здраво.Днес бяха прегледани и втулките на кардана.
#2
Публикувано 23 януари 2013 - 08:44
Майсторите какво казаха?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 23 януари 2013 - 13:57
Колега, пиши "баланс на гуми" и тука във форума ще ти излязат вече дъвкани интересни неща. Причините може да са много. Аз по-миналата година сменях дискове, а миналата-всичко, което е от гума! Колата вече струва поне пет пъти повече, отколкото може да се продаде! Не че ми е идвала тази еретична мисъл! Остава да я пререгистрирам и на номера да пише "ПС" !
/>/>

Този пост е редактиран от shiki: 23 януари 2013 - 13:58
#4
Публикувано 23 януари 2013 - 15:35
Възможно е от гумените карета,висящия лагер е малко вероятно,но първо ще започне да стърже,.жужи и ти ще го чуеш от към скоростите.По принцип това става от криви гуми,или джанти но ти казваш че там е О.К.Чувал съм че може да се получи от амортисьори и то такива които са здрави на пръв поглед.От постоянната работа в един диапазон се увеличавал луфта между буталото и основата и така се получавали вибрации.Може и от друго...трябва добре да се огледа и хубаво да се клати,опъва,върти и така...Ако не сменяш майстора...
#5
Публикувано 23 януари 2013 - 20:38
Шарнирните болтове , иди да ги видят и да кажат дали имат луфт ....


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#6
Публикувано 23 януари 2013 - 21:37
Днес свалих четирите джанти,изчистихме с шкурка до блясък на джантата от вътрешната страна,където ляга на диска дисковете не са чистени защото са сложени вчера сутринта нови 4-броя,след което направихме баланс и колата заспа.Благодаря за съветите .

1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни