Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с телефона


  • Please log in to reply
1 отговор на тази тема

#1 Grozdanov

Grozdanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 21 януари 2013 - 09:34

Здравейте,
Някой от въпросите ми съм ги задавал в друга тема, която не е конкретно за телефон, но понеже съм силно амбициран да оправя проблема, затова отварям нова тема с нови въпроси и изводи от направените до сега от мен опити.

Преди година си купих CLK W209. Колата нямаше инсталиран CD-Changer, а аз имах такъв на склад и няколко дни след като купих колата е закарах в сервиз, който се занимават с аудио система, за да ми го сложат. След 1 седмица престой при тях, ми се обадиха да ме питат дали съм сигурен, че чейнджъра работи. (чейнджъра работеше, защото го бях пробвал на една C-класа). Оказа се, че при захранващия кабел, са объркали тоците и беше изгоряло нещо в самия чейнджър. Взех го от тях, закарах го на един ел. техник, който го ремонтира. Пробвах го пак на C-класата - работеше и пак го закарах на "майсторите". След още една седмица престой, ми върнаха колата с обяснението, че не могат да го инсталират. Примирих се, че няма да имам чейнджър, викам поне да си взема един телефон да си бъзикам в колата. Купих си Nokia 6310i, слагам е в подлакътника на поставката и шок - телефона не работи. Показва се една количка на дисплея на телефона, но нито зарежда, а на дисплея на таблото и Comand-a пише: No Tel, Tel Error. Захванах се сам с проблема, прочетох колата със Star Diagnosis-a и в Comand-a записва постоянни грешки:
B1762 Fault in CAN communication with component A40/3n2 (Navigation processor).
N1112 No data transfer between D2B master and D2B predecessor component possible.

Аааа, тези грешки ги нямаше преди да отиде колата в сервиза за чейнджъра. Пробвам навигацията....няма никой и тя дава грешка. Почнах да се ровя със диагнозата и останах с впечатление, че проблема е в модула на телефона, който се намира в багажника, защото когато се опитам да го прочета, даваше грешка: твърде нисък волтаж. Сложих друг модул (работещ - изпробван) и телефона пак не тръгне. Помислих си, че може да трябва да се обучи самия модул, да не е просто plug-and-play. Но според мен и новия модул вече изгоря, защото когато го сложих оптиката се рестартирваше без проблем, а сега вече не иска. Намерих трети модул (пак работещ), когато го сложа се рестартирва оптиката и когато покарам с него малко, след друг оптик, оптиката вече дава грешка при опит за рестарт. Тоест модула или гори или става нещо друго. Вчера го свалих този модул (в момента колата няма свързан модул за телефона) и о чудо! Навигацията тръгна, но телефона не работи отново. В диагнозата остана само грешката:
N1112 No data transfer between D2B master and D2B predecessor component possible.
Следва ми питането: да търся пак друг модул за телефона и преда да подкарам колата колата да пробвам варианти с някакво обучение на самия модул? Да търся някъде проблем по тоците? Проблем в оптиката ли да има?

P.S. Проблема със чейнджъра и телефона е единтичен, тоест ако тръгне едното ще тръгне и другото, според мен? Нека всеки да знае дори най-малката подробно по моя проблем, да пише. Всичко ще ми е от ползва. Инат съм голям и рано или късно ще оправя проблема :beer
  • 0

#2 Grozdanov

Grozdanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 23 януари 2013 - 09:15

Как мога да проверя дали оптичния кабел е наред и конекторите в края му? :droid_cry

Този пост е редактиран от Grozdanov: 23 януари 2013 - 10:14

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни