Масла
Започната от adrianski, 19 яну 2013 - 20:10:39
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 януари 2013 - 20:10
Колеги, прощавайте предварително, ако темата е писана, но не открих по търсачката нищо по моя въпрос. Моля за съвет и помощ.
1 Остават 600км до сервиз Б на моя автомобил W203, Ц220 ЦДИ 2004 facelift, до сега карах с Кастрол 5W40, пишеше, че се препоръчва за мерцедес. Какво масло да сложа сега и какво да гледам подробно, какво трябва да пише? Колата е на 190 000км. няма чукания и тракане на клапанчета. Каква е разликата между моето масло с което е сега колата и 0W30?
2 Ще сменям маслото и на ръчната скоростна кутия, какво масло да сложа.
3 Диференциал, чува се едно свистене или виене при по рязко натискане на газта, ще му сменя маслото, ако не е от него какво да предприема? На 3000 оборота се чува доста силно за мерцедес според мен, а когато колата е на същите обороти на свободна, мотора мърка като котенце.
1 Остават 600км до сервиз Б на моя автомобил W203, Ц220 ЦДИ 2004 facelift, до сега карах с Кастрол 5W40, пишеше, че се препоръчва за мерцедес. Какво масло да сложа сега и какво да гледам подробно, какво трябва да пише? Колата е на 190 000км. няма чукания и тракане на клапанчета. Каква е разликата между моето масло с което е сега колата и 0W30?
2 Ще сменям маслото и на ръчната скоростна кутия, какво масло да сложа.
3 Диференциал, чува се едно свистене или виене при по рязко натискане на газта, ще му сменя маслото, ако не е от него какво да предприема? На 3000 оборота се чува доста силно за мерцедес според мен, а когато колата е на същите обороти на свободна, мотора мърка като котенце.
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
#2
Публикувано 19 януари 2013 - 20:27
Карай си само зимата с 0в40 . За диференциала масло няма да помогне има . Аз съм доволен от добавка на ресусурс за диференциали утихва за 30-40 хил км.
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#3
Публикувано 19 януари 2013 - 20:59
0в40 сипах на кола на 30к километра .. на 1я студен старт мелеше орехи
Аз лично не го препоръчвам това масло за дизел на доста повече километри
Аз лично не го препоръчвам това масло за дизел на доста повече километри
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#4
Публикувано 20 януари 2013 - 09:42
5W30 по 229.5 или 229.51 (ако имаш ДПФ)
#5
Публикувано 20 януари 2013 - 15:20
... ... ...
Това може да е от помощ
http://www.mercedes-...yerA5_s-new.pdf
Смяна на масла и консумативи при доверен майстор и
купени от доверен търговец ще са ти с около 100+лв по евтини
и си спестяваш едно ходене до Пловдив .
Но ще си минус една диагностика и още нещо .
Сервиз Б
http://www.benzworld...heet-my2005.pdf
..
Сервиз Б включва сваляне и поставяне на накладките, почистване
на местата им ако е нужно .
Смяна на батериите на ключа .
И други интересни неща .
Масла и консумативи които са сменени и още не им е изтекъл
ресурса или времето просто се пропускат и си чакат редът.
Този пост е редактиран от vencislav: 20 януари 2013 - 15:51
#6
Публикувано 20 януари 2013 - 23:57
Моята 203-ка я карам в мотора само и единствено с Castro Edge 5W 40 златна тубичка.Навъртях и вече с това масло 40000км.Сменям го на 10-12000км.Не ми гори никакво масло,но аз нямам щека,а го проверявам през борд компа и винаги ми изписва,че маслото е О.К.
Маслата на скоростите и диференциала те съветвам да си ги купиш от Балкан Стар с талона на колата и да не слагаш други освен ОРИГИНАЛНИТЕ,защото именно оригиналните масла на Мерцедес са с точния вискозитет.
Маслата на скоростите и диференциала те съветвам да си ги купиш от Балкан Стар с талона на колата и да не слагаш други освен ОРИГИНАЛНИТЕ,защото именно оригиналните масла на Мерцедес са с точния вискозитет.
#8
Публикувано 07 февруари 2013 - 20:13
С DPF ли си? Aко да, на двигателното маслото трябва да пише 229.51 иначе 229.5 може и 229.3
А масло в скоростите защо ще го сменяваш? може да се източи да се види, но иначе смяна не предвиждат или поне на 10год от мерак...
това е добре да се има предвид налива се по-малко от обема за тези кутии облекчава включването на 1 и 2ра
това масло ги има само в Балкан стар и Ивайджет...заместителите се фейк...
за дифа пак така може да се долее , но не пречи да се смени пак оригинално масло
http://mb-info.ru/liquids/typ/203.htm ето линк с инфо
А масло в скоростите защо ще го сменяваш? може да се източи да се види, но иначе смяна не предвиждат или поне на 10год от мерак...
това е добре да се има предвид налива се по-малко от обема за тези кутии облекчава включването на 1 и 2ра
1) допускается использовать масла из листа допуска 235.10 ( каталожный номер оригинального масла A001 989 2603) ;
2) масло в МКПП 716.6 считается вечным , агрегат - необслуживаемым ;
3) для 716.60/62 вместо 1,5 литров необходимо заливать 1,2 литра масла ; для 716.64/66 вместо 1,8 литров необходимо заливать 1,5 литра масла ; изменение введено с февраля 2001 года для облегчения включения 1-й и 2-й передач . Смотри документ BT26.00-P-0001-01A в WIS
това масло ги има само в Балкан стар и Ивайджет...заместителите се фейк...
за дифа пак така може да се долее , но не пречи да се смени пак оригинално масло
http://mb-info.ru/liquids/typ/203.htm ето линк с инфо
Този пост е редактиран от polaris: 07 февруари 2013 - 21:15
#9
Публикувано 09 февруари 2013 - 16:15
Благодаря ви за отговорите. След прочетеното и получената от Вас информация направих следното :
Смених досега използваното от мен масло с Castrol Edge 5W 30 /229.51 (златната тубичка) 5л + 2х1л. от същото и ми останаха 500гр.
Предишното беше пак на Кастрол, само че магнестик или нещо такова 5W 40, но я нямаше спецификацията 229.5 . Горивен, маслен, въздушен + филтър купе с активен въглен и проверка на антифриза -35 градуса.Дисковете и накладките са ОК, смених ги всичките преди година ( 15 000км ), когато купих колата. Удоволствието - около 360 лв.
За дифа и скоростната ще взема от дилъра и ще сменя при доверен човек след около десетина дни .....
Смених досега използваното от мен масло с Castrol Edge 5W 30 /229.51 (златната тубичка) 5л + 2х1л. от същото и ми останаха 500гр.
Предишното беше пак на Кастрол, само че магнестик или нещо такова 5W 40, но я нямаше спецификацията 229.5 . Горивен, маслен, въздушен + филтър купе с активен въглен и проверка на антифриза -35 градуса.Дисковете и накладките са ОК, смених ги всичките преди година ( 15 000км ), когато купих колата. Удоволствието - около 360 лв.
За дифа и скоростната ще взема от дилъра и ще сменя при доверен човек след около десетина дни .....
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
#10
Публикувано 09 февруари 2013 - 16:21
С DPF ли си? Aко да, на двигателното маслото трябва да пише 229.51 иначе 229.5 може и 229.3 А масло в скоростите защо ще го сменяваш? може да се източи да се види, но иначе смяна не предвиждат или поне на 10год от мерак... това е добре да се има предвид налива се по-малко от обема за тези кутии облекчава включването на 1 и 2ра това масло ги има само в Балкан стар и Ивайджет...заместителите се фейк... за дифа пак така може да се долее , но не пречи да се смени пак оригинално масло http://mb-info.ru/liquids/typ/203.htm ето линк с инфо
Идеята е точно такава, сменям го, защото понякога сутрин, когато е студено 1 и 2 влизат с малко повече усилие, пък и за мое спокойствие.
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
#11
Публикувано 24 юли 2016 - 16:09
Ето това ми донесоха онзи ден, ако знаех, че ще е толкова скъп, щях да си купя оригинално.
Идеята ми беше да го сменя след 3000км.
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни