Смяна на лагери на главините
Started by credal4o, 19 Jan 2013 - 15:07:33
7 replies to this topic
#3
Posted 21 January 2013 - 20:48
Колега би ли описал процедурата по смяната (тънкости и похвати), ако имаш и снимков материал - още по-добре. Така следващия с подобен въпрос ще има представа за какво иде реч и с малко смелост и сръчност сам би си направил манипулацията.
#4
Posted 21 January 2013 - 20:58
Телефона ми е с 1.3 мегапикселова камера и за снимки няма смисъл.Така сменях само предните.Отваряш капачката на главината има един болт (шестограм) развива се развиват се апаратите след това още един шестограм се сваля и диска,има една шайба и под нея е първия по-малък лагер при мене изпопадаха понеже се счупиха в движение,има един по-голям лагер от вътрешната страна с едно леко почукване си излиза и той и после всичко в обратния ред.Сега като се прибирах от работа понеже шефа ми е пич и го направихме днес пед офиса на паркинга с него открих голяма разлика..няма шум няма виене нищо само мъркането на мотора.... а аз се чудя после що ме боли сед всяко каране главата за 2 3 часа с шефа ми 2 шестограма малко грес гаечен ключ 19 и хубаво време колата стана като нова.А и една по-здрава права отверка за да избиете старите лагери от вътрешната час на главината!При мене така протече процеса сега нямам луфт на колелата не ми стърже не вие и т.н.
Edited by credal4o, 21 January 2013 - 20:59 .
#5
Posted 21 January 2013 - 22:54
Колега би ли описал процедурата по смяната (тънкости и похвати), ако имаш и снимков материал - още по-добре. Така следващия с подобен въпрос ще има представа за какво иде реч и с малко смелост и сръчност сам би си направил манипулацията.
Преди години на една от верните ми 124
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Posted 26 January 2013 - 14:12
Провери след преход примерно около 5- 6 000км пак за луфтове и ако трябва малко притегни,но не много.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users