![Photo](https://secure.gravatar.com/avatar/f79e16b30129074e86569e418669fbd6?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Нужда от помощ за разрешаване на проблем! СПЕШНО!
Started by TonyBlaze, 18 Jan 2013 - 12:12:34
11 replies to this topic
#1
Posted 18 January 2013 - 12:12
Та значи, колеги, запалих си колицата, тръгнах си и нещо не се движеше наред, в смисъл, че трепереше доста повече от нормалното. След това като че се задави и угасна. Лошото е, че угасна лампчиката на газовото, която показва дали съм на бензин или газ. И капо! Не ще да запали хич. Бензим има да те удави, ток да те утрепе, газ да те удуши, но не ще! Предполагам, че е електрически проблем, но споделете опит?
#2
Posted 18 January 2013 - 12:31
Как стигна до извода , че има ток / да дадеш на контакт е едно / ... тества ли бобината дали пуска / създава ?
Edited by Наско, 18 January 2013 - 12:32 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#5
Posted 18 January 2013 - 18:22
До извода за ток стигнах, защото си светят фаровете и чувам помпата, преди да се опитам да запаля. Бушоните са си наред... :/
Голям извод , голямо нещо
Без искра как ще запалиш бре младеж ?
Слагай една свещ в края на бобината .. барвай я на маса където ти е кеф и върти
ако има искра - значи бобината бачка
ако няма искра - може бобината да е изгоряла или до нея да не стига ток
Edited by Наско, 18 January 2013 - 18:23 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#6
Posted 18 January 2013 - 23:04
Ако си с ГИ провери захранването на газовата - има си нейно бушонче- често го слагат до плюсовата клема на акумулатора..........ако е обикновена захранването на копчето........
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Posted 19 January 2013 - 16:18
Такаа... оставих си я да почине една вечер. Изсипах една туба бензин в резервоара и запали. Още от предния ден предполагах, че има ток, защото припалваше по малко, от остатъчното гориво в цилиндрите, предполагам. Та, на собствен ход си стигнах до гаража и започнах диагностика. Свалих + на изпарителя, като го допрях на + на акумилатора и отвори клапата. Разглобих кората под таблото и там намерих прословутия бушон, но уви здрав е. Предполагам, че е от платката след него, защото не дава ток или н.з. Страх ме е да я пипам, защото е навързана и с имобилайзера. За сега, малко ще се юрка на бензин. Благодаря много за помоща Ви, скъпи съфорумци
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
#10
Posted 03 May 2013 - 07:50
Ако пали и работи на бензин но когато прехвърли на газ угасва може да е от задръстен филтъра в газвинтила.
![Публикувано изображение](http://www.businessdaytv.co.za/incoming/2013/11/13/2mercedes-benz-best-or-nothing_2.jpg/RESIZED/mediumRectangle/2Mercedes-Benz+Best+or+Nothing_2.JPG)
![Публикувано изображение](http://smashinghub.com/wp-content/uploads/2013/05/12.-Mercedes-Benz.jpg)
#11
Posted 08 May 2013 - 14:47
според мен някъде му се губи захранването за копчето. аз го имах тоя проблем само че бушона се беше стопил
при него може и да не е бушона а да е прекъснат кабела
като не работи копчето няма бензин няма и газ
#12
Posted 18 June 2013 - 11:04
100 процентa е ключa.....особенно aко е aвтомaтичен,съветa ми е aко е сдaл бaгaжa.....дa срaвниш с мaркaтa нa гaзовото си,сигурно сa рaзлични!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users