Service D in 30 days
Started by 190D, 10 Jan 2013 - 15:43:58
26 replies to this topic
#1
Posted 10 January 2013 - 15:43
Някой има ли идея какво може да включва това ? Намерих едно обяснение, но за Е-класа където споменаваха, че с rest бутона се изважда сервизно меню и то реално показва какво е за смяна.
#2
Posted 10 January 2013 - 19:25
Service D .
Преглед на всички течности и филтри от Service A и Service B .
Инспекция на двигателя, свещи, ремъци, ролки .
Смяна на масло и обслужване на АСК, смяна на спирачна течност,
смяна на чистачки .
Преглед на всички течности и филтри от Service A и Service B .
Инспекция на двигателя, свещи, ремъци, ролки .
Смяна на масло и обслужване на АСК, смяна на спирачна течност,
смяна на чистачки .
#3
Posted 10 January 2013 - 19:29
Или с други думи едни бързи 1000лвService D .
Преглед на всички течности и филтри от Service A и Service B .
Инспекция на двигателя, свещи, ремъци, ролки .
Смяна на масло и обслужване на АСК, смяна на спирачна течност,
смяна на чистачки .
#4
Posted 10 January 2013 - 20:56
Благодаря на колегата за отговора. Съдейки по това което е написал и, че преди 4 месеца изписваше че ми остават още 19500 км до следващата смяна на масло, значи поне на двигателя няма да сменяме (уж) освен ако БС не са послъгали нещо. Ще видим кога ще я вкарам в бокса и какво ще излезе.
#5
Posted 11 January 2013 - 00:11
......... преди 4 месеца изписваше че ми остават още 19500 км до следващата смяна на масло
С какво масло караш, ако не е тайна???
#6
Posted 11 January 2013 - 00:23
С какво масло караш, ако не е тайна???
...Или е "Кале" или вече е "Каноконлит"
#7
Posted 11 January 2013 - 00:28
Кофти за двигателя, не друго...Или е "Кале" или вече е "Каноконлит"
#8
Posted 11 January 2013 - 02:25
Маслото е слагано от БС 229.5, нямам идея. Живота му по книжка уж бил 25-30000. На въпроса ми това не е ли прекалено много ми казаха да не се притеснявам.
Edited by 190D, 11 January 2013 - 02:30 .
#9
Posted 11 January 2013 - 04:31
Service D .
Не означава че задължително трябва да се сменят,
те си имат сервизи А и Б и изминати километри и време .
Просто трябва да им се обърне внимание .
Майстора който ще нулира сервиз D трябва да види на компютъра как е двигателя и
да хвърли едно око на свещи, ремъци, ролки и т.н.т. , ако всичко е наред, заначи всичко е наред .
Тук вече се иска по сериозно отношение ако има нужда, има желание и има възможност .
Във книжката на ML-ла би трябвало да пише някъде черно на бяло истината за Service D .
Преглед на всички течности и филтри от Service A и Service B .
Не означава че задължително трябва да се сменят,
те си имат сервизи А и Б и изминати километри и време .
Просто трябва да им се обърне внимание .
Инспекция на двигателя, свещи, ремъци, ролки .
Майстора който ще нулира сервиз D трябва да види на компютъра как е двигателя и
да хвърли едно око на свещи, ремъци, ролки и т.н.т. , ако всичко е наред, заначи всичко е наред .
Смяна на масло и обслужване на АСК, смяна на спирачна течност,
смяна на чистачки .
Тук вече се иска по сериозно отношение ако има нужда, има желание и има възможност .
Във книжката на ML-ла би трябвало да пише някъде черно на бяло истината за Service D .
#10
Posted 11 January 2013 - 12:58
Маслото е слагано от БС 229.5, нямам идея. Живота му по книжка уж бил 25-30000. На въпроса ми това не е ли прекалено много ми казаха да не се притеснявам.
На един приятел с дизелова Шкода от 2005 в Еуратек му казали, че колата сама мерила вискозитета на маслото(!) и да не го сменял преди да светнела лампичката на двигателя.
За 15000 км той установил, че от 4 литра обем на маслото 1 вече бил изгорен. Долял и сега е спокоен, че е "обновил" маслото с 25%. На 24000 км след последната смяна е и продължава да чака да му светне лампичката.
С други думи - при БГ официален сервиз винаги с едно наум
#11
Posted 11 January 2013 - 14:34
Това за вискозитета почти всяка модерна кола го има до колкото знам. Карал съм две БМВ-та. Едното беше 520 d 2009 където ако му стъпваш много на врата интервала за смяна падаше рязко. Другото 2010 320 бензин на 20000 километра без проблеми си гълташе по 1 литър на 10000 км.
@vencislav Да се надяваме, че ще попадна на съвестен майстор
@vencislav Да се надяваме, че ще попадна на съвестен майстор
Edited by 190D, 11 January 2013 - 14:37 .
#12
Posted 11 January 2013 - 17:17
.
Бегом марш към Балкан Стар, никой не е по компетентен от
Мерцедес Бенц и неговият представител .
Нерде Стамбол, нерде Атина или Букурещ, да не споменавам Белград .
Другото е, всеки по окумуш Майстор с по читава диагностика
би трябвало да може да "даде" нови 60-80 хиляди километри до
Service D и всичко ще е наред .
Решението е твое и за твоя сметка и отговорност .
P.S. "Нерде Ямбол, нерде Стамбул", стара Българска поговорка .
... Да се надяваме, че ще попадна на съвестен майстор
Бегом марш към Балкан Стар, никой не е по компетентен от
Мерцедес Бенц и неговият представител .
Нерде Стамбол, нерде Атина или Букурещ, да не споменавам Белград .
Другото е, всеки по окумуш Майстор с по читава диагностика
би трябвало да може да "даде" нови 60-80 хиляди километри до
Service D и всичко ще е наред .
Решението е твое и за твоя сметка и отговорност .
P.S. "Нерде Ямбол, нерде Стамбул", стара Българска поговорка .
#13
Posted 11 January 2013 - 18:52
Аз по принцип към тях мислех да се обърна, защото нямам желание някой да се учи върху колата за моя сметка.
#14
Posted 11 January 2013 - 22:20
Kогато маслото е long Life,двигателя става Short Life!
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#15
Posted 12 January 2013 - 00:27
Абсолютно подкрепям, даже тази фраза съм я използвал в една друга тема, ставаше въпрос за CLK320 W209 двигателя беше мазало вътре, точно след такива масла където се сменяват на 30'000км. Ей сега ще я изровяKогато маслото е long Life,двигателя става Short Life!
Ето я темата http://forums.mbclub...88%D0%BD%D0%BE/
На 4 страница има няколко снимки на мотора как изглежда на 100'000км с лонг лайф масло
Attached Files
Edited by Алфонсо, 12 January 2013 - 00:35 .
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users