Проблем на Е200 купе
Започната от Chavalinov, 26 дек 2012 - 18:21:33
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 декември 2012 - 18:21
Здравейте колеги,имам следния проблем-вакуум помпата на колата ми е изкормена.... Стои само буксата и един отрязан кабел (единичен) и разпределителя на вакуума. Колата е Е200 купе (C124) ,96 година. Разбрах, че има вакуум помпи с две букси и с една. Моята е явно от тези с една. Молбата ми е някой ако има същата ако може да я снима или някаква информация да знам какво да търся и какво не ми върши работа ,защото никога не съм я виждал Съвместима ли е с по-старите модели купета,Е-класи или W124 примерно. Благодаря предварително !
#2
Публикувано 27 декември 2012 - 04:35
Дай VIN номер на автомобила .
#3
Публикувано 27 декември 2012 - 12:42
WBD1240401C277058
#4
Публикувано 27 декември 2012 - 18:53
Море от информация е в EPC, аз трудно се ориентирам коя точно
от четирите помпи е твоята, според екстрите .
Гледай номерата на частта и в кои автомобили се вгражда .
Дано се ориентираш, горе в ляво-номер на частта А ... ... .. .. ,
коли в които се вгражда-първите шест чифри от вин номера 124/202 ... , .
от четирите помпи е твоята, според екстрите .
Гледай номерата на частта и в кои автомобили се вгражда .
Дано се ориентираш, горе в ляво-номер на частта А ... ... .. .. ,
коли в които се вгражда-първите шест чифри от вин номера 124/202 ... , .
Прикачени файлове
#5
Публикувано 27 декември 2012 - 19:03
Ако сравняваме по бройката и цвета на кабелите, дали няма да стесним кръга.
Колега, за да си увеличиш шанса, снимай снопа на изрязаното място и сложи снимката тука.
Колега, за да си увеличиш шанса, снимай снопа на изрязаното място и сложи снимката тука.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Публикувано 27 декември 2012 - 20:47
Според мен помпата е A 124 800 28 48 , защото е с инфраред отключване на шофьорската врата както и на багажника има такова нещо. Това за ортопедичната седалка не съм сигурен дали го има ... По останалите таблици нещо не можах да се ориентирам за какво става дума-това са разновидности на помпата един вид и моята е някоя от тях ли се има предвид? Ето снимки на буксата ,8 пинова е обаче кабелчетата не сам на 100% че и те са 8 броя. От графиката не ми стана ясно (номер 41 помпата) нали трябва да се намира отзад вдясно под седалката (от страната на пасажера)....
#7
Публикувано 27 декември 2012 - 21:02
На графиката изглежда изглежда сякаш е под шофьорската седалка,малко се обърках... Съжалявам за разпокъсания отговор просто за сефте качвах снимки в форума и ми трябваше консултат по форумите Един приятел с купе ме ориентира , че била там иначе от другата страна отзад зад шофьора пак има разни маркучи за вакума и една черна кутия някакъв комп е с доста букси (А , B..F). Много ми е кофти ,че съм като някъкъв индианец все още, но ще ме прощавате тепърва научавам някои неща Доколкото разбрах този инфраред е само за отваряне и за затваряне на централно-първоначално си мислех че е имобилайзер,впоследствие ми казаха че този модел нямали. Колицата има още доста работи за стягане,но това е за първо време-едно по едно.Благодаря отново за подкрепата
#8
Публикувано 27 декември 2012 - 23:20
Това с моногото букси е комфорт модула
#9
Публикувано 30 декември 2012 - 23:13
Колеги на 2 места вече гледам ,че номера на помпата е A 124 800 28 48. Чакам да дойде 2-ри ,че моргите в Ст.Загора не работеха събота и да потърся пак. И за в Пловдив съм попитал да я потърсят .... май и бензинова помпа ще си търся... ама както и да е весело посрещане на НГ и много безаварийни километри през 2013
#10
Публикувано 11 януари 2013 - 18:01
Здравейте колеги проблема се оказа доста по-сложен отколкото си мислех..... Пиша защото на някой друг може да му е полезна информацията. Колата се оказа с код 885-Highten theft protection (усилена защита против кражба) - общо взето с централно с инфраред,което се явява имобилайзер. Първоначално търсих помпа с номер А 124 800 28 48 ,но в последствие осъзнах това с кода 885 и се разчетох и открих разни разминавания в помпите.
http://www.w124-zone...lLockSystem.htm - тук има доста инфо за различните системи през годините и информация. Друго което мисля,че ще е от полза - номерата на инфраред модула и комфорт модула започват с 202 (вместо с 124 не бях обърнал внимание) така че компонентите са по скоро сходни повече с C-класа. В линка има информация както за централното ,така и за инфраред системата - дано са от полза на някои
http://www.w124-zone...lLockSystem.htm - тук има доста инфо за различните системи през годините и информация. Друго което мисля,че ще е от полза - номерата на инфраред модула и комфорт модула започват с 202 (вместо с 124 не бях обърнал внимание) така че компонентите са по скоро сходни повече с C-класа. В линка има информация както за централното ,така и за инфраред системата - дано са от полза на някои
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни