
Турбина за 320 cdi
Започната от Bili, 23 дек 2012 - 21:12:28
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 декември 2012 - 21:12
Здравейте колеги
Преди няколко дни ходих да сменям маслото и майстора забеляза че от турбината духа масло, всичко под нея е омаслено също така ми каза че изпуска и газове. Реших да оправя всички тия течове и маистора ми обясни че ще трябва да се рециклира турбината. Отидох до един сервиз за турбини човека ми обясни че няма да изкара много защото биле с тънка ос.Понеже тия хора много ме объркват реших да попитам Вас,вярно ли е че не е много надеждно рециклирането и колко долу горе ще струва нова турбина.
Преди няколко дни ходих да сменям маслото и майстора забеляза че от турбината духа масло, всичко под нея е омаслено също така ми каза че изпуска и газове. Реших да оправя всички тия течове и маистора ми обясни че ще трябва да се рециклира турбината. Отидох до един сервиз за турбини човека ми обясни че няма да изкара много защото биле с тънка ос.Понеже тия хора много ме объркват реших да попитам Вас,вярно ли е че не е много надеждно рециклирането и колко долу горе ще струва нова турбина.
#2
Публикувано 23 декември 2012 - 21:49
Колко е омаслена тая турбина... снимай и покажи ... имаси нормални граници на омасляване... който не пречат на работата и !


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#3
Публикувано 23 декември 2012 - 22:03
За E220 e 2000 лв. хубавото е , че като си купуваш нова ти изкупуват старата и ти я приспадат от цената
#4
Публикувано 23 декември 2012 - 22:13
Здравейте
не мога да я снимам защото е отдолу омаслена
отгоре е напълно суха, но отдолу и по алтернатора има масло
незнам какво да правя , не дава никакви признаци че ще се разваля тая турбина
но това масло ме притеснява
не мога да я снимам защото е отдолу омаслена
отгоре е напълно суха, но отдолу и по алтернатора има масло
незнам какво да правя , не дава никакви признаци че ще се разваля тая турбина
но това масло ме притеснява
#5
Публикувано 23 декември 2012 - 22:37
Стандартните течове са изходното налягане на маслото на турбината и одушника на двигателя.Когато самата турбина изпуска масло,маслото отива в смукателните и изпускателни тръби,а не извън турбината.
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Публикувано 23 декември 2012 - 22:45
Един вид - карай спокойно 
Ето ти моята турбина- след като си смених смерината на коляновия вал и гарнитурите на помпата , всички течове спряха и след миена на мотора , турбината никога не се е омаслявала.... вътре в перката има много малко масло.... което не е проблем , то идва от одушника на картерните газове
снимката е от лятото , в момента не е омаслена !

Ето ти моята турбина- след като си смених смерината на коляновия вал и гарнитурите на помпата , всички течове спряха и след миена на мотора , турбината никога не се е омаслявала.... вътре в перката има много малко масло.... което не е проблем , то идва от одушника на картерните газове


Този пост е редактиран от mbthepower: 23 декември 2012 - 22:46


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#7
Публикувано 24 декември 2012 - 17:10
Благодаря ви за отговорите момчета
моята е по същия начин омаслена
ще проверя за това което казваш, за гарнитурата и семеринга
между другото днес ходих да питам колко струва нова 980 евра
моята е по същия начин омаслена
ще проверя за това което казваш, за гарнитурата и семеринга
между другото днес ходих да питам колко струва нова 980 евра
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни