Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Турбина за 320 cdi


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 Bili

Bili

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Атина
  • Автомобил:
    W 210 320 cdi 2001... Nissan micra 1,4 2005

Публикувано 23 декември 2012 - 21:12

Здравейте колеги
Преди няколко дни ходих да сменям маслото и майстора забеляза че от турбината духа масло, всичко под нея е омаслено също така ми каза че изпуска и газове. Реших да оправя всички тия течове и маистора ми обясни че ще трябва да се рециклира турбината. Отидох до един сервиз за турбини човека ми обясни че няма да изкара много защото биле с тънка ос.Понеже тия хора много ме объркват реших да попитам Вас,вярно ли е че не е много надеждно рециклирането и колко долу горе ще струва нова турбина.
  • 0

#2 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 23 декември 2012 - 21:49

Колко е омаслена тая турбина... снимай и покажи ... имаси нормални граници на омасляване... който не пречат на работата и !
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#3 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 23 декември 2012 - 22:03

За E220 e 2000 лв. хубавото е , че като си купуваш нова ти изкупуват старата и ти я приспадат от цената
  • 0

#4 Bili

Bili

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Атина
  • Автомобил:
    W 210 320 cdi 2001... Nissan micra 1,4 2005

Публикувано 23 декември 2012 - 22:13

Здравейте
не мога да я снимам защото е отдолу омаслена
отгоре е напълно суха, но отдолу и по алтернатора има масло
незнам какво да правя , не дава никакви признаци че ще се разваля тая турбина
но това масло ме притеснява
  • 0

#5 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 23 декември 2012 - 22:37

Стандартните течове са изходното налягане на маслото на турбината и одушника на двигателя.Когато самата турбина изпуска масло,маслото отива в смукателните и изпускателни тръби,а не извън турбината.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#6 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 23 декември 2012 - 22:45

Един вид - карай спокойно :)
Ето ти моята турбина- след като си смених смерината на коляновия вал и гарнитурите на помпата , всички течове спряха и след миена на мотора , турбината никога не се е омаслявала.... вътре в перката има много малко масло.... което не е проблем , то идва от одушника на картерните газове :) снимката е от лятото , в момента не е омаслена !

Публикувано изображение

Този пост е редактиран от mbthepower: 23 декември 2012 - 22:46

  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#7 Bili

Bili

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Атина
  • Автомобил:
    W 210 320 cdi 2001... Nissan micra 1,4 2005

Публикувано 24 декември 2012 - 17:10

Благодаря ви за отговорите момчета
моята е по същия начин омаслена
ще проверя за това което казваш, за гарнитурата и семеринга
между другото днес ходих да питам колко струва нова 980 евра
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни