Уред за налягането на маслото.
Започната от FIREE, 22 дек 2012 - 18:49:51
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 декември 2012 - 18:49
Здравейте след последната смяна на маслото и филтъра стрелката която предполагам отчита налягането на маслото от 0 до 3 стои все на 0 само сутрин се вдига и до известно време отчита в зависимост от оборотите след това като загрее пада на 0 и това е а на щеката масло има и лампата не свети за смяна или доливане преди това винаги отчиташе налягане . 124 1990г. 2000куб. газ/бензин 122 коня. Поздрави.
#2
Публикувано 22 декември 2012 - 19:05
Еми проблема е в датчика,сваляш,почистваш и ако не стане,купуваш си друг.
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Публикувано 22 декември 2012 - 21:41
Мерси дано да е това .
#4
Публикувано 23 декември 2012 - 15:12
що пък да се развали точно при смятата на маслото
по велоятно спорд мен е калпав филтър или масло
ама стават и случайности може и датчика да е
ама колега по-добре я карай по-малко
докато не откриеш причната
по велоятно спорд мен е калпав филтър или масло
ама стават и случайности може и датчика да е
ама колега по-добре я карай по-малко
докато не откриеш причната
#5
Публикувано 26 декември 2012 - 20:38
Утре като отворят магазините ще разберем . Весели Празници.
#6
Публикувано 30 януари 2013 - 11:35
Същия проблем имам от седмица.
И аз мисля, че е от датчика - оставен без масло известно време, чарк на 20+ години. Кой знае колко мръсотия се е насъбрала в него и ако е засъхнала...
А и преди ползвах същото масло и не правеше така.
Пиши за колко си взел датчика и откъде.
И дали се оправи с новия проблема...
И аз мисля, че е от датчика - оставен без масло известно време, чарк на 20+ години. Кой знае колко мръсотия се е насъбрала в него и ако е засъхнала...
А и преди ползвах същото масло и не правеше така.
Пиши за колко си взел датчика и откъде.
И дали се оправи с новия проблема...
Този пост е редактиран от rado_penev: 30 януари 2013 - 11:35
#7
Публикувано 31 януари 2013 - 09:54
Пиши за колко си взел датчика и откъде.
И дали се оправи с новия проблема...
И аз имам такъв интерес.
#8
Публикувано 01 април 2013 - 13:13
Къде се намира тоя датчик на М111.960 ? Доколкото съм осведомен е около щеката за нивото на маслото, до изпуск. колектор
Немеца го е измислил !
#9
Публикувано 01 април 2013 - 13:29
Къде се намира тоя датчик на М111.960 ? Доколкото съм осведомен е около щеката за нивото на маслото, до изпуск. колектор
Ако може и за 940 да се спомене къде се намира
#10
Публикувано 02 април 2013 - 09:17
Пак там.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Публикувано 02 април 2013 - 09:56
При мен се получи същото,след като колата стоя месец докато сменях гарнитурата на главата.След интевенцията налях ново масло и сложих нов филтър и налягането изведнъж падна.Извинете, но не разбрах на 200 122кс къде е този датчик?
#12
Публикувано 06 април 2013 - 21:39
Сигурно пак е там колега. Днес си играх с въпросния датчик, ма понеже бях легнал под колата нямаше много възможност да го разгледм обстойно. Целия беше в масло и отгоре отгоре го забърсах с кърпа. Ако не ви се сменя конкретния датчик, но ви дразни стрелката да играе или да седи на 0, просто му откачете кабелчето и винаги ще си седи на 3
Немеца го е измислил !
#13
Публикувано 07 април 2013 - 10:34
Мечо, при тебе е от другата страна.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 08 април 2013 - 09:51
Благодаря Бай Василе,точен както винаги!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни