Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Молба за мнение относно рестарт на компютър след смяна на акумулатор


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 CH2222

CH2222

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    R 170 1997 BMW E36 320 Touring 1997

Публикувано 18 декември 2012 - 17:43

Срахувам се,че въпроса ми е от типа "колко харчи бензин градско" но ще рискувам някоя ехидна забележка : има ли някаква процедура след смяна на акумулатор относно т.н. самообучение на компа?Сменял съм акумулатора на същия автомобил с пауза до монтиране 4-5 минути и след това не съм установил аномалии при работа на двигателя.Днес след пет дни без акумулатор - запали много трудно,след което обиколих уличките / 3 км / стараейки се да мине през всички режими на работа.Оправи се но на 4000 оборота се включва прекъсвача за 6000.Възможно ли е компа да изключва високите обороти когато свети индикацията за прехвърлен лимит смяна масло? или не се е "самообучил" още.Автомобилът е средно сполучлива имитация на Mercedes - R 107 с двигател 2.0 16V - 136 к.с. 97г.Благодаря предварително за евентуален отговор - все пак една от идеите на форумите е тази.
  • 0

#2 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 декември 2012 - 17:58

Последно каква е колата??? R170 е старото SLK,какво му е имитация или преправяно??
Според мене дросела е загубил адаптации, на празен ход държи ли малко по-високи обороти?
Ако да карай ще се оправи от самосебе си.
  • 0

#3 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 декември 2012 - 00:15

Изключвача изключва на 4000 оборота, ако няма товар на двигателя (когато не е на скорост), а когато е на скорост изключва на 6000 и това по принцип е нормално!
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#4 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 19 декември 2012 - 09:21

По принцип и 10 години да седи без акумулатор,не го бърка.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#5 CH2222

CH2222

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    R 170 1997 BMW E36 320 Touring 1997

Публикувано 21 декември 2012 - 01:43

Благодаря за отговорите!В случай че е нормално двигателя да прекъсва на 4000 об. без товар,въпросът ми е бил излишен /както имах подозрение/.Все пак оставам малко неуверен в това - колата я имам от шест години и не съм забелязал тази реакция?Причината да питам за процедура при смяна на акумулотор е,че на други производители я има със сигурност. / FORD ZETEK / При първа възможност да покарам колата както трябва - ще стане по ясно и ще докладвам.Весела Коледа на всички фенове на Mercedes-Benz!
  • 1

#6 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 декември 2012 - 11:54

Без товар прекъсвача е на 4000 оборота, ако форсираш на място повече от тия обороти няма да направи ;)
Не мъчи колата излишно!
  • 3

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 декември 2012 - 11:51

Колега, нищо й няма на колата.
Не съм забелязал при сваляне на батерия и седене без нея да губи нещо.
Евентуално нещо свързано с дроселни адаптации, но се съмнявам.
При старите БМВ-та (за новите не знам), има един ел.магнитен клапан, на който казват моторче за празен ход, въпреки че няма никакво моторче в него.
Вероятно го има същото и при старите Зетеци. Моя Форд е 91ва с карбуратор и там нямам...
Та това "моторче" засяга само празният ход, нищо друго. Известно време си наглася колко да движи клапата под ел.магнита и това е.

Слагай батерията, пали и карай :)

И дай да го видим как изглежда.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни