
Молба за мнение относно рестарт на компютър след смяна на акумулатор
Започната от CH2222, 18 дек 2012 - 17:43:41
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 декември 2012 - 17:43
Срахувам се,че въпроса ми е от типа "колко харчи бензин градско" но ще рискувам някоя ехидна забележка : има ли някаква процедура след смяна на акумулатор относно т.н. самообучение на компа?Сменял съм акумулатора на същия автомобил с пауза до монтиране 4-5 минути и след това не съм установил аномалии при работа на двигателя.Днес след пет дни без акумулатор - запали много трудно,след което обиколих уличките / 3 км / стараейки се да мине през всички режими на работа.Оправи се но на 4000 оборота се включва прекъсвача за 6000.Възможно ли е компа да изключва високите обороти когато свети индикацията за прехвърлен лимит смяна масло? или не се е "самообучил" още.Автомобилът е средно сполучлива имитация на Mercedes - R 107 с двигател 2.0 16V - 136 к.с. 97г.Благодаря предварително за евентуален отговор - все пак една от идеите на форумите е тази.
#2
Публикувано 18 декември 2012 - 17:58
Последно каква е колата??? R170 е старото SLK,какво му е имитация или преправяно??
Според мене дросела е загубил адаптации, на празен ход държи ли малко по-високи обороти?
Ако да карай ще се оправи от самосебе си.
Според мене дросела е загубил адаптации, на празен ход държи ли малко по-високи обороти?
Ако да карай ще се оправи от самосебе си.
#3
Публикувано 19 декември 2012 - 00:15
Изключвача изключва на 4000 оборота, ако няма товар на двигателя (когато не е на скорост), а когато е на скорост изключва на 6000 и това по принцип е нормално!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#4
Публикувано 19 декември 2012 - 09:21
По принцип и 10 години да седи без акумулатор,не го бърка.
Никога не оставям магарето си в калта.
#5
Публикувано 21 декември 2012 - 01:43
Благодаря за отговорите!В случай че е нормално двигателя да прекъсва на 4000 об. без товар,въпросът ми е бил излишен /както имах подозрение/.Все пак оставам малко неуверен в това - колата я имам от шест години и не съм забелязал тази реакция?Причината да питам за процедура при смяна на акумулотор е,че на други производители я има със сигурност. / FORD ZETEK / При първа възможност да покарам колата както трябва - ще стане по ясно и ще докладвам.Весела Коледа на всички фенове на Mercedes-Benz!
#6
Публикувано 21 декември 2012 - 11:54
Без товар прекъсвача е на 4000 оборота, ако форсираш на място повече от тия обороти няма да направи 
Не мъчи колата излишно!

Не мъчи колата излишно!
#7
Публикувано 22 декември 2012 - 11:51
Колега, нищо й няма на колата.
Не съм забелязал при сваляне на батерия и седене без нея да губи нещо.
Евентуално нещо свързано с дроселни адаптации, но се съмнявам.
При старите БМВ-та (за новите не знам), има един ел.магнитен клапан, на който казват моторче за празен ход, въпреки че няма никакво моторче в него.
Вероятно го има същото и при старите Зетеци. Моя Форд е 91ва с карбуратор и там нямам...
Та това "моторче" засяга само празният ход, нищо друго. Известно време си наглася колко да движи клапата под ел.магнита и това е.
Слагай батерията, пали и карай
И дай да го видим как изглежда.
Не съм забелязал при сваляне на батерия и седене без нея да губи нещо.
Евентуално нещо свързано с дроселни адаптации, но се съмнявам.
При старите БМВ-та (за новите не знам), има един ел.магнитен клапан, на който казват моторче за празен ход, въпреки че няма никакво моторче в него.
Вероятно го има същото и при старите Зетеци. Моя Форд е 91ва с карбуратор и там нямам...
Та това "моторче" засяга само празният ход, нищо друго. Известно време си наглася колко да движи клапата под ел.магнита и това е.
Слагай батерията, пали и карай

И дай да го видим как изглежда.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни