''Даване на ток''
Започната от pavkatan1, 15 дек 2012 - 21:23:50
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 декември 2012 - 21:23
Здравейте,искам да попитам дали може от Мерцедес е-класа(w211) 2004-та година,да се дава ток на друг автомобил.Чувал съм че не е полезно.Благодаря предварително!!!
#2
Публикувано 16 декември 2012 - 11:44
От даване веднъж на ток на моята 124-ка изгоря инфраред ключа .. следователно нов от дилър на Мерцедес ... цената я знаете
#3
Публикувано 16 декември 2012 - 13:32
то за моженето може ама не е препоръчително
може да ги думне някой блок а при теб са много
и тогава болката е голяма
не е препоръчително и да се взима ток
ама като си на зор се прежалваш
може да ги думне някой блок а при теб са много
и тогава болката е голяма
не е препоръчително и да се взима ток
ама като си на зор се прежалваш
#4
Публикувано 16 декември 2012 - 15:57
Това с даването на ток за всички автомобили ли се отнася, или само за точно определени ?
The best or nothink.
#5
Публикувано 16 декември 2012 - 16:26
Ужас,тия от Мерцедес един кадърен инфраред не могат да направят,да не се обърка човек да даде малко ток на някой.От даване веднъж на ток на моята 124-ка изгоря инфраред ключа
И така господа,стигнахме до извода,да не даваме ток на никой,че електромера бърже върти.
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Публикувано 16 декември 2012 - 22:45
И аз миналата седмица дадох ток на комшия,и ми се бъгна алармата (инфраред).
Минах само с предупреждение,беше ми набила грешка в модула и след изстриване всичко се оправи.
Минах само с предупреждение,беше ми набила грешка в модула и след изстриване всичко се оправи.
Не хапи този,който може да те изяде.
#7
Публикувано 30 декември 2012 - 18:36
Ужас,тия от Мерцедес един кадърен инфраред не могат да направят,да не се обърка човек да даде малко ток на някой.
И така господа,стигнахме до извода,да не даваме ток на никой,че електромера бърже върти.
Колега, не си измислям ... Оригиналния ключ в момента си седи в чекмеджето в нас. Спрял е да работи (не е могъл да заключи или отключи веднага след като е дал ток на някаква друга кола). Ключа го пробвах дали "свети" на камера на телефон - работи, но не отключва. Нито с нови батерии нито със синхронизиране. Не знам каква е причината да си замине, но е факт, че е станало след "даване на ток" .
Поздрави
#8
Публикувано 30 декември 2012 - 19:35
Давал съм ток поне 10-на пъти без проблем.Не го давам както преди ни учеха старите,а с изключен двигател и изваден ключ.Смятам,че така просто услужвам с акумулатора без да го свалям.
#9
Публикувано 30 декември 2012 - 20:21
Момчета,проблема ви е в кабелите за пренос на тока.
Никога не оставям магарето си в калта.
#10
Публикувано 25 януари 2013 - 23:19
Ако ще даваш ток, съвета ми е разкачи акумулатора. Не си заслужава да ти думне някой блок, че са скъпички.
#11
Публикувано 31 март 2013 - 19:19
Колега, не си измислям ... Оригиналния ключ в момента си седи в чекмеджето в нас. Спрял е да работи (не е могъл да заключи или отключи веднага след като е дал ток на някаква друга кола). Ключа го пробвах дали "свети" на камера на телефон - работи, но не отключва. Нито с нови батерии нито със синхронизиране. Не знам каква е причината да си замине, но е факт, че е станало след "даване на ток" .
Поздрави
Мнението ми да се счита за невярно . Ключа от днес работи без никакви поправки и презапоявания и пр. Послушах съвета на колегата
hammer^BaTeи ключът вече работи. Явно проблема не е бил от даването на ток ... съвпадение или не знам какво друго .
#12
Публикувано 01 април 2013 - 07:42
A какъв по-точно беше съвета?
#13
Публикувано 01 април 2013 - 19:44
Да вляза в колата и да дам на контакт с "неработещия" ключ и да задържа бутона за отключване около 20 сек. След тая процедура стария ключ работи - отключва и заключва като другия.
Всъщност днес си прегледах книжлетата дето си идват със колата и там има една само за инфраред ключа (на няколко езика вкл. английски) и там е описана точно тази процедура
Този пост е редактиран от E220T: 01 април 2013 - 19:46
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни