![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/e851d63813cbfe42f7ed23d97bfc63c6?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Акумулатор
Започната от zYcprYc, 14 дек 2012 - 23:43:51
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 декември 2012 - 23:43
Здравейте , миналата седмица бях оставил колата да и оправят броните ( боядисване ) 1 седмица седя в сервиза защото нямах време да я взема.Когато я взех още при първото палене ми изписа malfunction electrical consumers switched off, и акумулатор отгоре. Дисплея не беше черен.След като покарах известно време спрях и след като пак стартирах не ми го показваше вече.Прибрах я в гаража и така до след 2 дена когато пак я запалих ми изписа същото.От какво може да е това , преди 3 месеца смених малкия акумулатор. Също и когато пусна печката да топли тя работи няколко минути ( 1-2 ) и спира , когато стартирам същото съобщение. Какво да правия ? Благодаря ви предварително...
#2
Публикувано 16 декември 2012 - 08:29
Май ще иска смяна на големия акумулатор..
1- Малко закараъте колата поне 50-60км без прекъсване за да се зареди.
2- Ако не се оправи %90 ще иска нов.. значи още 300лв
Зимен сезон, включени светлини, парно ии консумацията е голяма. И за да се зареди трябва да работи малко повече колата..
1- Малко закараъте колата поне 50-60км без прекъсване за да се зареди.
2- Ако не се оправи %90 ще иска нов.. значи още 300лв
Зимен сезон, включени светлини, парно ии консумацията е голяма. И за да се зареди трябва да работи малко повече колата..
W211 2002 Avantgarde Automatik 300.000km
#3
Публикувано 16 декември 2012 - 18:14
Добре , ходих до Хасково ,
Ходих до Хасково после карах колата там градско после като се прибрах и в Харманли карах градско навъртях около 100/120 километра.В Хасково пуснах печката но както казах бързо спря ... Някой друг да има идеи какво да правя , все още не сам ходил на майстор. Днес като я запалих не ми го изписа това нещо ... седя 2 дена в гаража ....
Май ще иска смяна на големия акумулатор..
1- Малко закараъте колата поне 50-60км без прекъсване за да се зареди.
2- Ако не се оправи %90 ще иска нов.. значи още 300лв
Зимен сезон, включени светлини, парно ии консумацията е голяма. И за да се зареди трябва да работи малко повече колата..
Ходих до Хасково после карах колата там градско после като се прибрах и в Харманли карах градско навъртях около 100/120 километра.В Хасково пуснах печката но както казах бързо спря ... Някой друг да има идеи какво да правя , все още не сам ходил на майстор. Днес като я запалих не ми го изписа това нещо ... седя 2 дена в гаража ....
Добре , ходих до Хасково ,
Ходих до Хасково после карах колата там градско после като се прибрах и в Харманли карах градско навъртях около 100/120 километра.В Хасково пуснах печката но както казах бързо спря ... Някой друг да има идеи какво да правя , все още не съм ходил на майстор. Днес като я запалих не ми го изписа това нещо ... седя 2 дена в гаража ....
#4
Публикувано 16 декември 2012 - 18:42
Премерете алтернатора. Това съобщение при мен го извади при заминал регулатор на алтернатора.
#5
Публикувано 16 декември 2012 - 20:31
Премерете алтернатора. Това съобщение при мен го извади при заминал регулатор на алтернатора.
Добре , но днеска не ми го е показвало това съобщение...да взема да пусна печката и ако ми го покаже след като спре печката и стартирам колата.Да ходя да замерят алтернатора.
#6
Публикувано 16 декември 2012 - 20:35
А алтернатор някой да ме светне какво е ?
#7
Публикувано 16 декември 2012 - 20:37
това, което ти зарежда акумулатора
#8
Публикувано 17 декември 2012 - 00:01
И аз така си мислех , ще отида до някой сервиз да го замерят и акумулатора и алтернатор....
#9
Публикувано 17 декември 2012 - 01:43
Занимавах се с това месец.. червен бял акумулатор ит.н....
Щом не се е оправил с каране
1- Проверявате зареждането, на свободно и около 2-3000 об трябва да зарежда между 13-14 волта ( 13,8- 14,2 някаде )
ако има отконения, както е казал колегата ще проверите алтернатора.. Има дийоди мисля че струват около 120лв
2- Ако 1 стъпка е нормална проверявайте акумулатора колко волта има.. Само че не е с мултичетец, има специален уред дето показва наистина колко волта има акумулатора
- ако е 12в нормално
- ако е 11в влиза в първи режим и изгасва вътрешните светлини итн..
- ако е под 11 в влиза втория режим и намалява парното и други консумативи
ако е под 12 волта или ще опитате да заредите вкъщти или нов акумулатор.. ( само че не се препоръчва да се искара акумулатора ей така. колата постоянно трябва да е свирзан на ток. Може да нестане нищо но повечето случаи изгарял модула за акумулатора дето струва 1000лв)
3- Ако и 2 стъпка е нормално тогава диагностика
Щом не се е оправил с каране
1- Проверявате зареждането, на свободно и около 2-3000 об трябва да зарежда между 13-14 волта ( 13,8- 14,2 някаде )
ако има отконения, както е казал колегата ще проверите алтернатора.. Има дийоди мисля че струват около 120лв
2- Ако 1 стъпка е нормална проверявайте акумулатора колко волта има.. Само че не е с мултичетец, има специален уред дето показва наистина колко волта има акумулатора
- ако е 12в нормално
- ако е 11в влиза в първи режим и изгасва вътрешните светлини итн..
- ако е под 11 в влиза втория режим и намалява парното и други консумативи
ако е под 12 волта или ще опитате да заредите вкъщти или нов акумулатор.. ( само че не се препоръчва да се искара акумулатора ей така. колата постоянно трябва да е свирзан на ток. Може да нестане нищо но повечето случаи изгарял модула за акумулатора дето струва 1000лв)
3- Ако и 2 стъпка е нормално тогава диагностика
W211 2002 Avantgarde Automatik 300.000km
#10
Публикувано 17 декември 2012 - 22:23
Благодаря утре ще отида в сервиз да видим какво ще покаже...
#11
Публикувано 18 декември 2012 - 17:58
Здравейте днес ходих в сервиза и всичко по акумулатора е наред с алтернатора също. Всичко което каза
ByCK го изпълнихме само остана 3-то диагностика , но на човека програмата нещо се развалила и другата седмица ще ходя пак ... ще пиша какъв ще е резултата ...
ByCK го изпълнихме само остана 3-то диагностика , но на човека програмата нещо се развалила и другата седмица ще ходя пак ... ще пиша какъв ще е резултата ...
#12
Публикувано 06 януари 2013 - 20:33
Колега интересно е какво е станало, ще те помоля да споделишЗдравейте днес ходих в сервиза и всичко по акумулатора е наред с алтернатора също. Всичко което каза
ByCK го изпълнихме само остана 3-то диагностика , но на човека програмата нещо се развалила и другата седмица ще ходя пак ... ще пиша какъв ще е резултата ...
#13
Публикувано 24 март 2013 - 21:08
Колега интересно е какво е станало, ще те помоля да споделиш
Не сам ходил , не остана време.... но като отида ще кажа пак за проблема и ще пиша какво е станало....
#14
Публикувано 28 март 2014 - 11:00
От няколко дена излиза това съобщение.. какво да правя?
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от Боко: 28 март 2014 - 11:02
#15
Публикувано 28 март 2014 - 11:48
Провери волтажа на колата при запален мотор на клемите при акумулатора или сервизните, или виж през скритите менюта. Или е умираща батерия, или алтернатор.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни