
колата гасне
Започната от valeri, 17 яну 2007 - 18:39:21
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 януари 2007 - 18:39
колата ми е модел Е220Д W210 96 година.Проблема е че колата ми гасне и започват да светкат лампичките на панорамното огледало.после немога да запаля докато не спрат да мигат.
Ако можете помогнете!
Ако можете помогнете!
#2
Публикувано 17 януари 2007 - 21:12
Опиши по подробно проблема - кога гасне,в движение на малки обороти,като е студена,при първоначално запалване,като и даваш газ или като рязко върнеш газта.............???Някои нещо да е пипал скоро по нея,филтри разни,нафтата добра ли е,в гараж ли я държиш или вън на студа.............да се закачим за нещо.
Добре дошъл във форума.
Добре дошъл във форума.
.
#3
Публикувано 17 януари 2007 - 21:35
еми гасне когато си иска(на светофари в движение ) по веднъж или два пъти на ден.В сервиза на хенри форд ми казаха че може да е от ИЧ на ключа или имобилаизера.
Ами само да спомена че на таблото светва един триъгълник със знам ''!'' и километража спира да работи.да не е обща повредата.може ли да има някаква връзка.Проблема е от лятото миналата година колата седи навън а маслото е сменено също миналата година заедно с филтрите.
Ами само да спомена че на таблото светва един триъгълник със знам ''!'' и километража спира да работи.да не е обща повредата.може ли да има някаква връзка.Проблема е от лятото миналата година колата седи навън а маслото е сменено също миналата година заедно с филтрите.
#4
Публикувано 17 януари 2007 - 21:44
Това което светва не е ли помпата?Може ли да дърпа от някъде въздух или да е задънен някои филтъри да няма дебит на нафтата,може ли да има проблем в магистралата за обратната нафта и да тормози помпата???
Това са въпроси към разбиращите,аз ще потърся сега из нета какво може да я боли тая колица.
Това са въпроси към разбиращите,аз ще потърся сега из нета какво може да я боли тая колица.
.
#5
Публикувано 17 януари 2007 - 21:53
Аз мисля че е нещо по електрониката и защитата.защото при едно такова гаснене алармата се включи и неискаше да се изключи.наложи се да я разкача частично но проблема остана.
#6
Публикувано 17 януари 2007 - 22:03
Имаше тема за тия аларми,но щом си я разкачил и проблема продължава не ми се вярва да е това.
Имаше и тема за една С класа на която маркучите са и прозрачни и се виждаше как дърпа възdух там където влиза маркуча за нафтата във филтъра ако не се лъжа.Сега ще ти я потърся да попрочетеш има ли нещо подобно като твоя проблем.
Какви са ти маркучите които влизат във филтъра - прозрачни или черна гума???
Имаше и тема за една С класа на която маркучите са и прозрачни и се виждаше как дърпа възdух там където влиза маркуча за нафтата във филтъра ако не се лъжа.Сега ще ти я потърся да попрочетеш има ли нещо подобно като твоя проблем.
Какви са ти маркучите които влизат във филтъра - прозрачни или черна гума???
.
#7
Публикувано 17 януари 2007 - 22:10
http://www.mbclub.bg...?showtopic=3172
Хвърли един поглед тук и виж дали някои от проблемите които имаш са сходни.Трудно намирам снимки на твоя мотор защото тук такива няма,а немския не го чета.
Хвърли един поглед тук и виж дали някои от проблемите които имаш са сходни.Трудно намирам снимки на твоя мотор защото тук такива няма,а немския не го чета.
.
#8
Публикувано 17 януари 2007 - 22:24
маркучите са ми черни.колата пали и върви перфектно, но при мене проблема не е същия (да губи мощност).Просто гасне изведнъж и след 1-2 мин. лампите на огледалото гаснат и колата пали.
#9
Публикувано 17 януари 2007 - 22:41
Да знаеш дали имаш датчик на филтъра които да ти гаси колата ако е кофти нафтата???
Питам глупости за да се закача за нещо,ако е алармата това си е проблем за токаджия,нито знам как се откача това нещо,нито каква е алармата,нито ако го знам ще го напиша из нета.Казваш обаче,че при изключена аларма го прави същия номер и ако се предположи,че не е от нея остава въздух в системата или кофти нафта,може и проблем по маркучите да имаш,но там вече проблема минава към ПРОБЛЕМ ПОМПИ.
Дизела е проста машина,това е само някои прекъсвач които ти пази мотора от нещо.Алармата трябва да е вързана за помпата,ако е откачена,пак минаваме на проблем ПОМПИ или гориvо.
Бушон за тая аларма имаш ли и при откачен такъв пали ли колата и работи ли нормално?Глупав въпрос,не би трябвало да пали,но пак казвам,че гледам да се закача за нещо.
Сложнички са тия с електриките,ако беше нещо голо да сме го разчекнали вече.
Някои някаква идея да има какъв е тоя триъгълник с такъв знак в негo и какво показва като свети???Внимание,но какво внимание е това?Включена аларма,кофти гориво,задънен филтър,недостиг на гориво или проблем с помпата?Въздушен филтър сменян ли е и кога?
Тва ако има въздух и нафта би трябвало да работи та да се кине,баси дизела.
Питам глупости за да се закача за нещо,ако е алармата това си е проблем за токаджия,нито знам как се откача това нещо,нито каква е алармата,нито ако го знам ще го напиша из нета.Казваш обаче,че при изключена аларма го прави същия номер и ако се предположи,че не е от нея остава въздух в системата или кофти нафта,може и проблем по маркучите да имаш,но там вече проблема минава към ПРОБЛЕМ ПОМПИ.
Дизела е проста машина,това е само някои прекъсвач които ти пази мотора от нещо.Алармата трябва да е вързана за помпата,ако е откачена,пак минаваме на проблем ПОМПИ или гориvо.
Бушон за тая аларма имаш ли и при откачен такъв пали ли колата и работи ли нормално?Глупав въпрос,не би трябвало да пали,но пак казвам,че гледам да се закача за нещо.
Сложнички са тия с електриките,ако беше нещо голо да сме го разчекнали вече.
Някои някаква идея да има какъв е тоя триъгълник с такъв знак в негo и какво показва като свети???Внимание,но какво внимание е това?Включена аларма,кофти гориво,задънен филтър,недостиг на гориво или проблем с помпата?Въздушен филтър сменян ли е и кога?
Тва ако има въздух и нафта би трябвало да работи та да се кине,баси дизела.
.
#10
Публикувано 17 януари 2007 - 23:01
изключил съм шок сензора с електрониката на алармата.с резервния ключ светкат и двете лампи на огледалото и пали но пак ми гасне колата.искам да попитам мойе ли да е от ключа нещо според тебе?
#11
Публикувано 18 януари 2007 - 03:01
Карам по проста логика,знам нещо за моторите както и някои неща за алармите,но по мое време алармите не бяха толкова грамотно направени.
Дано се включи някои които е срещал такъв проблем,та да научим кое и как се поправя.Според мен ако е от ключа би трябвало да не пали въобще.Няма логика да ти запали,да те закара до светофара и да ти я гаси точно там.Или пали или не,то какъв ще е тоя ключ които ще ми позволи да я открадна,да си я закарам у нас в гаража и там да ми я изгаси.Няма логика според мен.
Ще попрочета какви подобни проблеми имат тукашните с дизелите от модела,но като го пусна на търсачка твоя мотор и ми излизат само руски отговори,тук такива мотори няма.

Дано се включи някои които е срещал такъв проблем,та да научим кое и как се поправя.Според мен ако е от ключа би трябвало да не пали въобще.Няма логика да ти запали,да те закара до светофара и да ти я гаси точно там.Или пали или не,то какъв ще е тоя ключ които ще ми позволи да я открадна,да си я закарам у нас в гаража и там да ми я изгаси.Няма логика според мен.
Ще попрочета какви подобни проблеми имат тукашните с дизелите от модела,но като го пусна на търсачка твоя мотор и ми излизат само руски отговори,тук такива мотори няма.
.
#12
Публикувано 18 януари 2007 - 04:06
Ей голяма работа е тва интернета да знайте.Почвам да плющя глупости,да не се чуди някои кво е тва.
Да предположим,че проблема не ти е от алармата,ако мислиш,че е от нея кажи и ти пускам схема как е вързана и ако можеш да я откачиш.
Колицата ти има 2 помпи за горивото - една ниско налягане която работи на постоянен дебит без значение от оборотите на мотора и една за високото налягане или инжекторната ти помпа.Дебита на първата е винаги много по-голям от това което мотора поема като остатъка от горивото се връща в резервоара.Помпата за ниското налягане се намира някъде под задна лява врата,има и филтър доколкото виждам.Ако тази помпа не работи правилно се получава недостиг на гориво,вакум в системата и мотора ти гасне за определено време,ако е задънен филтъра преди помпата пак същия .......Снимката долу показва помпата и филтъра.


Ако предположим,че тази помпа и филтъра са си ОК,достигаме до филтъра които ти отделя водата от горивото.Това се явява номер 33 на снимката долу.

Ако този филтър е задънен или не е завит както трябва може да се получи същия проблем.Преди инжекторната помпа ако не се лъжа имаш още един ситен филтър,но проблема ти не е в него.
Провери всички маркучи които отиват или се връщат от филтъра,може да ти пропуска някоя снадка към филтъра,може да е магистралата за обратната нафта.
Сега това което ще напиша може да стресне някои,но с мен трудно се спори,че съм голямо диване.Най-вероятния ти проблем е нарушена връзка между между захранващата магистрала и някои инжектор.Опитай се неjно да затегнеш снадката за инжекторите като първо леко ги поразмърдаш и виж дали някои мърда повечко от другите.Ако някой е малко хлабав или се различава затягането му от другите там ти е била болката,ако и това не помогне сменяй всички горивни филтри,че може да са ти пропуснали тоя на ниското налягане.Ако пак ти го направи тоя номер ще ти кажа как да си изключиш алармата и да пердашиш без нея.Само адреса не си пиши да не то дойдат гости.
Като я оправиш драсни 2 реда каква и е била болката на колицата,че да не се чудим друг път какво да правим.

Да предположим,че проблема не ти е от алармата,ако мислиш,че е от нея кажи и ти пускам схема как е вързана и ако можеш да я откачиш.
Колицата ти има 2 помпи за горивото - една ниско налягане която работи на постоянен дебит без значение от оборотите на мотора и една за високото налягане или инжекторната ти помпа.Дебита на първата е винаги много по-голям от това което мотора поема като остатъка от горивото се връща в резервоара.Помпата за ниското налягане се намира някъде под задна лява врата,има и филтър доколкото виждам.Ако тази помпа не работи правилно се получава недостиг на гориво,вакум в системата и мотора ти гасне за определено време,ако е задънен филтъра преди помпата пак същия .......Снимката долу показва помпата и филтъра.


Ако предположим,че тази помпа и филтъра са си ОК,достигаме до филтъра които ти отделя водата от горивото.Това се явява номер 33 на снимката долу.

Ако този филтър е задънен или не е завит както трябва може да се получи същия проблем.Преди инжекторната помпа ако не се лъжа имаш още един ситен филтър,но проблема ти не е в него.
Провери всички маркучи които отиват или се връщат от филтъра,може да ти пропуска някоя снадка към филтъра,може да е магистралата за обратната нафта.
Сега това което ще напиша може да стресне някои,но с мен трудно се спори,че съм голямо диване.Най-вероятния ти проблем е нарушена връзка между между захранващата магистрала и някои инжектор.Опитай се неjно да затегнеш снадката за инжекторите като първо леко ги поразмърдаш и виж дали някои мърда повечко от другите.Ако някой е малко хлабав или се различава затягането му от другите там ти е била болката,ако и това не помогне сменяй всички горивни филтри,че може да са ти пропуснали тоя на ниското налягане.Ако пак ти го направи тоя номер ще ти кажа как да си изключиш алармата и да пердашиш без нея.Само адреса не си пиши да не то дойдат гости.
Като я оправиш драсни 2 реда каква и е била болката на колицата,че да не се чудим друг път какво да правим.
.
#13
Публикувано 18 януари 2007 - 09:36
Колата ЦДИ ли е или обикновена, като не може да запали докато светят лампите какво прави- върти ли въобще, припушва ли , мъчили се?
Аз на мойта преди време смених всички маркучи по горивото, защото се бяха напукали точно под скобите и дърпаха въздух от време на време
и като дръпне веднъж не пали веднага.
Аз на мойта преди време смених всички маркучи по горивото, защото се бяха напукали точно под скобите и дърпаха въздух от време на време
и като дръпне веднъж не пали веднага.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#14
Публикувано 12 май 2007 - 19:24
izvinete me za tova che ne pisha na kirilica no mi se razvali kirilizatora. Zdraveite kolegi ne sum pisal ot tolkova otdavna,che si zabravih parolata,zatova si smenih potrebitelskoto ime. Predi kolata mi gasneshe i sega vi pisha za da vi kaja kakav e bil problema. Problema beshe v platkata s reletata za kilometraja klaksuna i navtopvata pompa. Okaza se che ima spukani spoiki i pri nagrqvane na releto pompata izkluchvashe poradi zaguba na kontakt i srabotvashe nqkakva zashtita s [prezapoqvane na spoikite problema be reshen. po taq prichina si smenih i kilometraja koito ne ot4ita6e KM/H
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни