
Смяна ляв преден габарит на W210
Започната от emcho_k, 11 дек 2012 - 23:26:04
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 декември 2012 - 23:26
Понеже даде фира тия дни, викам да го сменя.
Купих си крушка 6Н както беше споменал Илия Горанов.
Но, за да стигна трябва да махна съда за течността на чистачките.
Как се отстранява туй чудо (че днес в снега не гледах много обстойно).
Благодаря предварително!
Купих си крушка 6Н както беше споменал Илия Горанов.
Но, за да стигна трябва да махна съда за течността на чистачките.
Как се отстранява туй чудо (че днес в снега не гледах много обстойно).
Благодаря предварително!
#2
Публикувано 11 декември 2012 - 23:47
Нямам спомени на W210 да и се сваля казанчето за чистачките, за смяна на каквато и да било крушка.
Огледай по-обстойно, трябва да може да се бръкне без разглобяване.
Огледай по-обстойно, трябва да може да се бръкне без разглобяване.
#3
Публикувано 11 декември 2012 - 23:58
Ееее Роска четеш ми мислите 
Тамън мислех да дойда, че днес закачих бронята и висна малко (пуста му зима)
Тааа няма как да бръкна щот има и казанче по-малко което мисля е било за пръскалките на
фаровете. Та ако не се махнат нема как

Тамън мислех да дойда, че днес закачих бронята и висна малко (пуста му зима)
Тааа няма как да бръкна щот има и казанче по-малко което мисля е било за пръскалките на
фаровете. Та ако не се махнат нема как

#4
Публикувано 12 декември 2012 - 00:09
Ами и аз не го вярвам ама те на.
За десния фар на късите ако се сещаш преди време като идвах,
свалих въздушния филтър и подместих разширителния съд за я сменя.
За десния фар на късите ако се сещаш преди време като идвах,
свалих въздушния филтър и подместих разширителния съд за я сменя.
#5
Публикувано 12 декември 2012 - 23:09
Това малко ме ошашави...сменял съм ги и двете габаритни крушлета отпред на W210 E200 6вата халогенни са. малко по трудно е на десния фар /пред въздъшния филтър/ левия е елементарно. не се демонтира нищо.Ами и аз не го вярвам ама те на.
За десния фар на късите ако се сещаш преди време като идвах,
свалих въздушния филтър и подместих разширителния съд за я сменя.
откачат се телените скоби и се бърка лесно...
Този пост е редактиран от polaris: 12 декември 2012 - 23:10
#6
Публикувано 12 декември 2012 - 23:18
Подкрепям колегата, елементарно е, нищо не се сваля, освен капака на фара...
#7
Публикувано 14 декември 2012 - 00:14
Око да види ръка да пипне са казали хората 
Благодарности на Рошен който се измъчи (респект)
При мен понеже е по голям двигателя, всичко е на милиметри, смисъл на Е230 бензин
мога да вляза в коша и от там да сменя крушката.
А при мен като нищо щех да сваля всичко което ми пречеше.

Благодарности на Рошен който се измъчи (респект)
При мен понеже е по голям двигателя, всичко е на милиметри, смисъл на Е230 бензин
мога да вляза в коша и от там да сменя крушката.
А при мен като нищо щех да сваля всичко което ми пречеше.
#8
Публикувано 14 декември 2012 - 13:59
Това малко ме ошашави...сменял съм ги и двете габаритни крушлета отпред на W210 E200 6вата халогенни са. малко по трудно е на десния фар /пред въздъшния филтър/ левия е елементарно. не се демонтира нищо.
откачат се телените скоби и се бърка лесно...
Аз пък да потвърдя, трябват си малки и сръчни ръце, и при мен няма място. Дори скоро, след смяна на крушка за късите, писах в говорилнятя - новата клетва за собствениците на W210 - ДА ТИ ИЗГОРИ ПРЕДНА ДЯСНА СВЕТЛИНА.
#9
Публикувано 14 декември 2012 - 14:51
Не знам...не знам, колеги...ама нито ми е малка ръката нито съм свръх сръчен, но смяна на лампа на W210 aко е над една минута има проблем нещо...дори двигателя да е 6000 кубика...
или я вадите навътре...
или заради студа е...на накои модели може да е и нагъчкано...ама квото и да е е този чичко сваля изцяло фара за 1мин4сек а пипа умишлено бавно...чак клетви да се измислят по тоя повод...хм...
мередес е мислена кола...все пак... ланча алфа или ситроен да не говорим рено е друго
http://www.youtube.com/watch?v=atv1zg2G85g
или я вадите навътре...

мередес е мислена кола...все пак... ланча алфа или ситроен да не говорим рено е друго
http://www.youtube.com/watch?v=atv1zg2G85g
Този пост е редактиран от polaris: 14 декември 2012 - 14:58
#10
Публикувано 14 декември 2012 - 23:43
Ми понеже не обичам да съм голословен ще сложа снимки утре или малко по натам.
Съдейки по клипчето далеч по-лесно щеше да бъде ако се свали целия фар.
Но идеята като цяло беше само с махане на капачката, което при мен си е почти непосилно само сваляне на капачката пък какво остава за крушки да се сменят в тая теснотия
Иначе подкрепям колегата за десния фар, там се омазах до раменете
Съдейки по клипчето далеч по-лесно щеше да бъде ако се свали целия фар.
Но идеята като цяло беше само с махане на капачката, което при мен си е почти непосилно само сваляне на капачката пък какво остава за крушки да се сменят в тая теснотия

Иначе подкрепям колегата за десния фар, там се омазах до раменете

#11
Публикувано 15 декември 2012 - 12:43
при мен на W210 има допълнително казанче, което е за миенето на ксеноновите фарове и буквално не може да се смени крушка не се ли извади то. То е долепено за основното казанче с течността и крушката се сменя когато допълнителното казанче се извади нагоре и после се отмести в посока калника. То е на една вертикална релса на основното казанче, само трябва да се внимава да не се счупи маркучето което излиза от него ако е студено.
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#12
Публикувано 15 декември 2012 - 23:34
Роската е нинджааа 
Да точно това имах предвид, заради допълнителното резервоарче нормален човек би се почудил как се сменя пустата крушка
мерси на колегата за идеята, следващия път (да не дава годпод скоро), ще знам какво да правя

Да точно това имах предвид, заради допълнителното резервоарче нормален човек би се почудил как се сменя пустата крушка

1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни