И аз го имам този проблем, миналата зима смених кабелите и всичко "заспа". От април 2012 до Ноември 2012 направих 21 000 км. без никакви проблеми и сега започна да гасне и да изменя оборотите на празен ход, от диагностиката излиза "8 - Управление на празен ход", "13 - Ламбда сонда", "26 - MKV и ROZ кодиране" последното незнам какво означава, но когато се рових по руските сайтове от някаде бях намерил, че абревиатурата ROZ означава катализатор но не съм сигурен. Това за лабда сондата излиза като грешка защото най - вероятно колата не работи правилно и бърка гориво - въздушната смес а не че е прецакана сондата.
Конкретно при мен имам няколко идеи по проблема:
- първо може да е от това че не съм сменил само кабелите на бобините
- второ някой температурен датчик, този отпред на двигателя защото този за температурата на входящия въздух го смених пролетта
- трето много бях учуден когато видях че има ОГРОМЕН конденз по клапата на дросела и мислех да пускам тема някой да каже от какво се получава тоя конденз, та все пак ще се възползвам тук, ако някой знае нещо по въпроса с конденза нека сподели?
Това което прави впечатление е че цяло лято нямах никакви проблеми на сухото време, но това със сигорност ще се види след като дойде пролетта.
Другото което е че аз този проблем го имам и на LPG (ГИ) и на бензин, за това предполагам, че не е бензиновата помпа въпреки че и при мен е доста шумна.
Този пост е редактиран от dzuvko: 04 януари 2013 - 09:58