
изгорял ксенон w220-500
Started by MITKO651, 06 Dec 2012 - 23:10:45
12 replies to this topic
#1
Posted 06 December 2012 - 23:10
фаровете са преди фейса,спря да свети десния свалям крушката счупена,поръчвам нови и питам тоя възможно ли е да е гръмнала или нещо я е ударило тоя ми вика не може да гръмне нещо е ударило... какво ще я удари във фара? и понеже неможе да се сложи без да се сваля фара,той само от горните болтове ли се сваля или има и отдолу под бронята ?
мерси
мерси
#2
Posted 07 December 2012 - 00:27
Глупости ти е казал...
Ето това е моя снимка на изгоряла крушка, така извадена от фара на S500 W220...
Когато изгоря моята беше зима и валеше сняг, ако и твоята е изгоряла при подобни условия значи студа и влагата имат общо за да се пръсне.
Ето това е моя снимка на изгоряла крушка, така извадена от фара на S500 W220...
Когато изгоря моята беше зима и валеше сняг, ако и твоята е изгоряла при подобни условия значи студа и влагата имат общо за да се пръсне.

Edited by top, 07 December 2012 - 00:30 .
#3
Posted 07 December 2012 - 00:43
миналата седмица стана,сняг не,но около 0 градуса и влага по-скоро да. а на фара само тея горните ли са болтовете или има и под бронята ако се сещаш?
Edited by MITKO651, 07 December 2012 - 00:43 .
#4
Posted 07 December 2012 - 17:31
смених крушките,светнаха ама ми се струва че много високо светят фаровете,някой може ли да каже как се настройват или те сами се регулират? друго което искам да попитам е преди да ги сменя като пусна фаровете се местиха нагоре и надолу веднага сега защо не го правят,всички кабели са поставени на фаровете ?!!?
#5
Posted 08 December 2012 - 22:06
някой с идея около последния ми пост ???????
#6
Posted 08 December 2012 - 23:03
принципно ксенона се саморегулира и нивото зависи от вакууми, виж да няма извадена тръбичка някъде на фара
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#7
Posted 09 December 2012 - 00:56
за 220 пише, че са мотори във фаровете.
ако не си правят self level check когато палиш колата, това може да е от много неща, започвайки от сигналите от окачването , контролния модул на тази функция , моторите на фаровете , или просто някой откачен кабел.
... или бушон
номер 40 трябва да е. ако не се лъжа е 10А.
ето инфо от стар-а за системата при 220:
MODEL 220 with CODE (612b) Xenon headlamp unit
Electric headlamp range adjustment is required by law for vehicles with xenon headlamps to prevent dazzling oncoming traffic. The headlamp range adjustment automatically keeps the inclination angle of the low beams within the legally defined limit regardless of how the vehicle is loaded.
The headlamp range adjustment control module utilizes the signals from the level sensors on the front and rear axles for control and adjustment of the low beams. The pneumatic suspension control module processes the signals from the level sensors and transfers these to the headlamp range adjustment control module via the data bus (CAN).
The headlamp range adjustment control module compares the signals with the headlamp adjustment and, if necessary actuates the headlamp range adjustment motors in the headlamps to correct the angle of inclination. In addition to the signals from the level sensors the headlamp range adjustment control module also processes a wheel speed signal proportional to the vehicle speed transferred on the data bus from the ASR/ESP control module.
Evaluation of this wheel speed signal indicates to the headlamp range adjustment control module whether the vehicle is driving at constant speed, accelerating or decelerating.
At constant vehicle speed the headlamp range adjustment operates in the "static mode" with minimum headlamp motor adjustment speed.
During acceleration or deceleration the "dynamic mode" with high adjustment speed is actuated.
ако не си правят self level check когато палиш колата, това може да е от много неща, започвайки от сигналите от окачването , контролния модул на тази функция , моторите на фаровете , или просто някой откачен кабел.
... или бушон

ето инфо от стар-а за системата при 220:
MODEL 220 with CODE (612b) Xenon headlamp unit
Electric headlamp range adjustment is required by law for vehicles with xenon headlamps to prevent dazzling oncoming traffic. The headlamp range adjustment automatically keeps the inclination angle of the low beams within the legally defined limit regardless of how the vehicle is loaded.
The headlamp range adjustment control module utilizes the signals from the level sensors on the front and rear axles for control and adjustment of the low beams. The pneumatic suspension control module processes the signals from the level sensors and transfers these to the headlamp range adjustment control module via the data bus (CAN).
The headlamp range adjustment control module compares the signals with the headlamp adjustment and, if necessary actuates the headlamp range adjustment motors in the headlamps to correct the angle of inclination. In addition to the signals from the level sensors the headlamp range adjustment control module also processes a wheel speed signal proportional to the vehicle speed transferred on the data bus from the ASR/ESP control module.
Evaluation of this wheel speed signal indicates to the headlamp range adjustment control module whether the vehicle is driving at constant speed, accelerating or decelerating.
At constant vehicle speed the headlamp range adjustment operates in the "static mode" with minimum headlamp motor adjustment speed.
During acceleration or deceleration the "dynamic mode" with high adjustment speed is actuated.
Edited by cyberpig1, 09 December 2012 - 01:01 .
#8
Posted 10 December 2012 - 17:35
кабелите са закачени,не е от тях.ще погледна бушоните и ако не е от тях утре на комп.мерси на колегите които помагат
#9
Posted 10 December 2012 - 17:43
Да не ти е набила грешка?Ходи да я прочетат и евентуално да я изчистят.
Не хапи този,който може да те изяде.
#10
Posted 10 December 2012 - 18:01
утре ще е и ще пиша ,ама много ми е странно само свалих фаровете с по 2 букси са и 2те са закачени сега,ключа беше изваден,незнам
#11
Posted 11 December 2012 - 15:18
ами днес я оправих,оказа се извадена букса на ляв фар,ама така вчера като се направих на тарикат да сваля само десния фар като си мисля че като е закачен единия и трябва да го мърда него...ами темата може да се заключва а ако прецените я оставете за да пишат хора с подобни проблеми,мерси на колегите които помогнаха
#12
Posted 24 December 2012 - 18:11
нова глупост даже две
сега другия фар светва и след 5-10-15 мин гасне и се пали наново,четох че на в140 можело да прави беля някъв игнишън ама това ли е на в220 и дали може да е от крушката? другата глупост е Еърматика, преди 5 дни единия заден амортисьор беше спаднал без да изписва грешка вътре а вчера беше цялата задница паднала интересното е че като отворих вратата без да паля колата задницата се вдигна ?! от какво може да е ? амортисьорите са правени пролетта, клапана ли там винтила ли за системата е нов на 1 година ?!

#13
Posted 08 March 2016 - 16:02
Здравейте сдобих се и аз с проблем с ксенона моят е w220 2000г. когато го купих беше с фейслифтови фарове и някъкъв китайски ксенон изгоря ми крушка смених и двете но десният фар не светна а премигва продадох тези фарове и си купих оригинални с фабричен ксенон отново греда десният фар мига понякога пали и свети размених баластите отново греда купих друга запалка и пак неще купих и нова крушка същата работа обаче открих че като махна минуса от акумулатора и го поставя свети фара превключа ли с ключа умира намерих схема фара излиза от САМ модула но по схема десните къси светлини са от левия САМ както и да е считаме че фара е наред трябва ли нещо по електрониката да се настройва за да свети поздрави
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users