помощ за ц класа 2001 г 200 CDI автомат
Започната от kris79, 28 ное 2012 - 17:05:06
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 ноември 2012 - 17:05
здравейте интересува ме как да разбера дали дебитомера ми е за смяна , и колко е нормално да дава един такъв автомобил разход , градско и извънградско, благодаря ви колеги
#2
Публикувано 28 ноември 2012 - 19:19
на диагностика ще си каже
ама що пък го набеди точно него
ама що пък го набеди точно него
#3
Публикувано 28 ноември 2012 - 19:46
здрасти отново , на диагностика грешки не ми дава освен , само ми изписва tail light r и така и не мога да разбера коя е тази крушка ,смених термостат , а пак ми се струва че много гори , и малко ми е шумна и тромава като подавам газ , ще се радвам да се запозная с някой друг от варна който има такъв автомобил да се повози и да ми кажи дали е добре или не е , поздрави и безаварийна !!!
#4
Публикувано 28 ноември 2012 - 21:14
Колега, от скоро време ли имаш колата?
Идеята ми е, че от 116 дизелови кончета + автомат не може да се очакват чудеса. Ако обаче от скоро е спряла да върви може и да имаш проблем...
Братята немци дават среден разход за такъв автомобил 6,3-7,6/100. С нашата нафта добави спокойно един литър отгоре.
Връзката между термостат и повишен разход ми е малко далечна. Карал съм с повреден термостат 1000 км зимата и не забелязах повишен разход.
Идеята ми е, че от 116 дизелови кончета + автомат не може да се очакват чудеса. Ако обаче от скоро е спряла да върви може и да имаш проблем...
Братята немци дават среден разход за такъв автомобил 6,3-7,6/100. С нашата нафта добави спокойно един литър отгоре.
Връзката между термостат и повишен разход ми е малко далечна. Карал съм с повреден термостат 1000 км зимата и не забелязах повишен разход.
Този пост е редактиран от Praetorian: 28 ноември 2012 - 21:43
#5
Публикувано 28 ноември 2012 - 21:35
Tail lamp се намира най-отдолу в стоповете. От ляво е задната лампа за мъгла, а отдясно е тази въпросната лампа. Смени само най-долната крушка отдясно. Крушката би трябвало да е "P 4 W"
Този пост е редактиран от drjivago: 28 ноември 2012 - 21:44
#6
Публикувано 29 ноември 2012 - 02:59
Благодаря ви колеги , мислех че нещо е от термостата , но явно проблема е от това че я карам на къси разстояние градско напоследък и затова ми гори над 10 или не е нормално да е такъв разхода
#7
Публикувано 05 декември 2012 - 20:25
ако ти е скапан дебитомера колата работи в авариен режим и не може да вдигне повече от 3000 оборота,до 3000 и забива,компа трупа грешки които се хващат и чистят на диагностика.при положение ,че не вдига повече от 3000 оборота как ще гори повече напротив разхода е по малък.дебитомера можеш да го измиеш/има спрейове/и да видиш ефекта
Този пост е редактиран от dim: 05 декември 2012 - 20:31
#8
Публикувано 06 декември 2012 - 01:34
ами не е в авариен режим , върви си и грешки няма поне засега , той лесно ли се маха и мие дебитомера , нз дали за градско да дава над е нормално 10 , но пак казвам карам я студена и на къси разстояния
#9
Публикувано 07 декември 2012 - 01:54
ще се радвам да ми пишат колеги ако има и от варна да се запознаем и видя друга като моята кола да преценя дали е ок или не , поздрави
#10
Публикувано 08 декември 2012 - 16:35
дебитомера е хванат с две винтчета и се намира на въздухопровода вляво ,вижда се без да махаш кората.ако двигателя ти вдига до и над 3000 оборота дебитомера ти е окей
#11
Публикувано 09 декември 2012 - 02:42
значи да не го почиствам или сменям вдига си ги над 3000 , а като я запаля какви обороти е нормално да поддържа
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни