помощ за ц класа 2001 г 200 CDI автомат
Started by kris79, 28 Nov 2012 - 17:05:06
10 replies to this topic
#1
Posted 28 November 2012 - 17:05
здравейте интересува ме как да разбера дали дебитомера ми е за смяна , и колко е нормално да дава един такъв автомобил разход , градско и извънградско, благодаря ви колеги
#2
Posted 28 November 2012 - 19:19
на диагностика ще си каже
ама що пък го набеди точно него
ама що пък го набеди точно него
#3
Posted 28 November 2012 - 19:46
здрасти отново , на диагностика грешки не ми дава освен , само ми изписва tail light r и така и не мога да разбера коя е тази крушка ,смених термостат , а пак ми се струва че много гори , и малко ми е шумна и тромава като подавам газ , ще се радвам да се запозная с някой друг от варна който има такъв автомобил да се повози и да ми кажи дали е добре или не е , поздрави и безаварийна !!!
#4
Posted 28 November 2012 - 21:14
Колега, от скоро време ли имаш колата?
Идеята ми е, че от 116 дизелови кончета + автомат не може да се очакват чудеса. Ако обаче от скоро е спряла да върви може и да имаш проблем...
Братята немци дават среден разход за такъв автомобил 6,3-7,6/100. С нашата нафта добави спокойно един литър отгоре.
Връзката между термостат и повишен разход ми е малко далечна. Карал съм с повреден термостат 1000 км зимата и не забелязах повишен разход.
Идеята ми е, че от 116 дизелови кончета + автомат не може да се очакват чудеса. Ако обаче от скоро е спряла да върви може и да имаш проблем...
Братята немци дават среден разход за такъв автомобил 6,3-7,6/100. С нашата нафта добави спокойно един литър отгоре.
Връзката между термостат и повишен разход ми е малко далечна. Карал съм с повреден термостат 1000 км зимата и не забелязах повишен разход.
Edited by Praetorian, 28 November 2012 - 21:43 .
#5
Posted 28 November 2012 - 21:35
Tail lamp се намира най-отдолу в стоповете. От ляво е задната лампа за мъгла, а отдясно е тази въпросната лампа. Смени само най-долната крушка отдясно. Крушката би трябвало да е "P 4 W"
Edited by drjivago, 28 November 2012 - 21:44 .
#6
Posted 29 November 2012 - 02:59
Благодаря ви колеги , мислех че нещо е от термостата , но явно проблема е от това че я карам на къси разстояние градско напоследък и затова ми гори над 10 или не е нормално да е такъв разхода
#7
Posted 05 December 2012 - 20:25
ако ти е скапан дебитомера колата работи в авариен режим и не може да вдигне повече от 3000 оборота,до 3000 и забива,компа трупа грешки които се хващат и чистят на диагностика.при положение ,че не вдига повече от 3000 оборота как ще гори повече напротив разхода е по малък.дебитомера можеш да го измиеш/има спрейове/и да видиш ефекта
Edited by dim, 05 December 2012 - 20:31 .
#8
Posted 06 December 2012 - 01:34
ами не е в авариен режим , върви си и грешки няма поне засега , той лесно ли се маха и мие дебитомера , нз дали за градско да дава над е нормално 10 , но пак казвам карам я студена и на къси разстояния
#9
Posted 07 December 2012 - 01:54
ще се радвам да ми пишат колеги ако има и от варна да се запознаем и видя друга като моята кола да преценя дали е ок или не , поздрави
#10
Posted 08 December 2012 - 16:35
дебитомера е хванат с две винтчета и се намира на въздухопровода вляво ,вижда се без да махаш кората.ако двигателя ти вдига до и над 3000 оборота дебитомера ти е окей
#11
Posted 09 December 2012 - 02:42
значи да не го почиствам или сменям вдига си ги над 3000 , а като я запаля какви обороти е нормално да поддържа
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users