Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

40 години S-Klasse


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2012 - 21:46

Лускозните лимузини винаги са били запазена територия на Mercedes-Benz. От възобновяването на производството след края на Втората световна война през 1951 г. щутгартският гигант е продал над 3.5 млн. от върховите си лимузини, което ги прави най-успешните возила от този клас.
През 1972 г. немците решават да въведат някакъв ред в гамата си, а и да подчертаят специалния статут на луксозните си седани. Предстои навлизането на марката в нови класове и буквите трябва да се използват по-обмислено. На бял свят се появява първата в историята S-Klasse (от Sonderklasse - "особена класа").

Mercedes-Benz S-Klasse W116, 1972-1980

Публикувано изображение
Макар и предишни модели да носят индекса S, W116 се води за първата S-Klasse в историята на марката. Моделът е първият сериен автомобил, оборудван с антиблокираща система на спирачките. Воланът с четири спици е проектиран да предпазва водача в случай на катастрофа, а резервоарът е удароустойчив. Страничните стъкла и стоповете отхвърлят мръсотията. Предназначеният за щатския пазар 300 SD става първият луксозен седан с нафтов двигател, а през 1978 г. S-Klasse става първият сериен автомобил с турбодизелов мотор.

Mercedes-Benz S-Klasse W126, 1979-1991

Публикувано изображение
Второто поколение на модела също готви изненади, свързани с безопасността. През 1981 г. култовата W126-ица става първият сериен автомобил с въздушни възглавници. Традиционните хромирани брони отстъпват място на пластмасови, които издържат леки удари при паркиране. Въздушното съпротивление на S-Klasse е безпрецедентно ниско дори по стандартите за автомобили от далеч по-малките класове, а инженерите в Щутгарт разработват алуминиеви V-образни осмаци за подобаващо задвижване.

Mercedes-Benz S-Klasse W140, 1991-1998

Публикувано изображение
Смятан от мнозина за последния истински Benz от времената, когато Mercedes не пести средства и сили, за да произвежда най-добрите автомобили в света, W140 издига комфорта на пътуващите до непознати висоти. В салона има място в изобилие, а стъклата са двойни за подобряване на шумоизолацията. Модификациите 600 SE и 600 SEL приютяват под предния си капак първия V12 на марката. Дванайсетцилиндровите версии се екипират с революционната по онова време електронна програма за стабилизация (ESP). През 1995 г. тази важна екстра става достъпна и за осемцилиндровите модификации. Година по-късно S-Klasse се сдобива и със спирачен асистент (BAS).

Mercedes-Benz S-Klasse W220, 1998-2005

Публикувано изображение
Двойните стъкла отпадат от приоритетите на Mercedes-Benz от стремеж за намаляване на теглото, но новата S-Klasse се опитва да компенсира с други глезотии. W220 разполага с пневматично окачване, Active Body Control, който се грижи за комфорта в остри завои и двойно предаване 4MATIC срещу доплащане. Сред останалите нововъведения са круиз контролът с поддържане на дистанция до предния автомобил и системата COMAND. Pre-Safe се грижи за предварителното регулиране на коланите и седалките в случай, че засече потенциална катастрофа. S600 за пръв път преминава границата от 500 к.с., а комуто тази мощност изглежда недостатъчна, може да си поръча S 55 AMG.

Mercedes-Benz S-Klasse W221, 2005-2013

Публикувано изображение
Ръбести форми заменят меките и заоблени черти на предишното поколение. W221 е още по-луксозен и предлага цял куп нововъведения. Водачът вече може да вижда в тъмното благодарение на Night View Assist, Pre-Safe вече има функция за частично автономно спиране, а системите за покриване на мъртвата точка в огледалата, поддържане на лентата и асистентът за спазване на ограниченията повишават безопасността още повече. S 400 Hybrid става първият автомобил с йон-литиева батерия, в терминологията навлиза понятието BlueTEC. В началото на 2011 г. към гамата е добавен четирицилиндровият турбодизелов S 250 CDI със среден разход 5.7 литра на 100 км и въпреки това 204-те конски сили му позволяват да ускорява до 100 км/ч за приличните 8.2 секунди и да достига скорост от 240 км/ч.



източник : http://fakti.bg/avto...godini-s-klasse
  • 1
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#2 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2222 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2012 - 22:39

Красавци...
  • 0

#3 MBS500

MBS500

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W220 S500 4matic 04-05г.

Публикувано 29 ноември 2012 - 18:13

S-класата си е S класа, това мога да кажа!!! :flagmbcb
  • 1

#4 W124 230 E

W124 230 E

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 84 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 29 ноември 2012 - 20:31

"Смятан от мнозина за последния истински Benz от времената, когато Mercedes не пести средства и сили, за да произвежда най-добрите автомобили в света"
няма да коментирам повече! :)
  • 2

#5 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1535 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 ноември 2012 - 12:35

Искам да ги имам всичките :)
  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни