Здравейте, колеги,
не съм писал скоро, защото и двете ми 190-ки не се развалят. Но дойде време отново за съвет. От около 5 години живея във Финалндия и тук имам 92' W201 1.8. Отворих профилактично казанчето за охлаждащата течност да добавя течност и забелязах, че течността е станала, като боза. На всички ни е ясно какво значи това - масло във водата или поне аз така го диагностицирах. Маслото обаче изглежда наред (надявам се) когато вдигна щеката за маслото и май няма вода още в него. Разбира се, няма да чакам да стане по-лошо и веднага отдох в сервиз - 1500 евро!!! Алоу, тя колата не струва толкова!!! Питах, защо толкова много, казаха ми, че е стандартна практика да свалят главата, да я изпилят на струг, нови гарнитури и работа и толкова. Аз до колкото знам глава се сваля да се носи на струг да се пили, само ако съм прегрял колата, е, не съм. До колкото знам, само нови гарнитури трябва да се сложат. Греша ли? И ако да, моля някой да ми обясни. И реално въпросът ми е, колко би струвало отстраняването на този проблем в БГ? Загубил съм връзка с майстора, който ми оправя 190-ката в БГ и за това питам тук колко би струвало при препоръчан от форума майстор/сервиз.
Поздрави,
Александър
Масло в охладителната течност 92' W201 1.8
Започната от Caballero, 26 ное 2012 - 20:17:35
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 ноември 2012 - 20:17
#2
Публикувано 26 ноември 2012 - 20:40
Не знам дали има маслен радиатор, провери първо там. При мен, 250 чист дизел, проблема се оказа в него, смяна+промивка няколко пъти на охл.система. Иначе, процедурата е тегава и скъпа.
#3
Публикувано 26 ноември 2012 - 21:13
В зависимост от образувалите се язви, може да се смени и само гарнитура.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#4
Публикувано 27 ноември 2012 - 00:00
200 лева ... + работата ще струва това нещо в БГ
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#5
Публикувано 27 ноември 2012 - 09:21
Ами това си е бая труд в интерес на истината! И си струва пари. Горе-долу около 700 лв ще те оправят в БГ, като то само проверката на главата, смяна на гумички и пасване на клапани е 180 лв. за 4 цилиндъра. Имаш и части, имаш и труд...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#6
Публикувано 27 ноември 2012 - 09:55
Колега,като начало първо промий охлаждащата система,да не би да си доливал антифриз който не отговаря на спецификацията на този който ти е бил първоначално в системата.Ако си доливал антифриз различен от този в системата и не си отговарят по спецификация,става боза.Виж на капачката на маслото дали имаш пяна,не е задължително да я видиш по щеката.
Ако след промивката на системата се получи пак боза,тогава вече можеш да си сигурен че отиваш на ремонт глава.
Пробвай първо по евтиния вариант с промивката.
Успех.
Ако след промивката на системата се получи пак боза,тогава вече можеш да си сигурен че отиваш на ремонт глава.
Пробвай първо по евтиния вариант с промивката.
Успех.
Не хапи този,който може да те изяде.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни