Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Масло в охладителната течност 92' W201 1.8


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 Caballero

Caballero

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:

Публикувано 26 ноември 2012 - 20:17

Здравейте, колеги,

не съм писал скоро, защото и двете ми 190-ки не се развалят. Но дойде време отново за съвет. От около 5 години живея във Финалндия и тук имам 92' W201 1.8. Отворих профилактично казанчето за охлаждащата течност да добавя течност и забелязах, че течността е станала, като боза. На всички ни е ясно какво значи това - масло във водата или поне аз така го диагностицирах. Маслото обаче изглежда наред (надявам се) когато вдигна щеката за маслото и май няма вода още в него. Разбира се, няма да чакам да стане по-лошо и веднага отдох в сервиз - 1500 евро!!! Алоу, тя колата не струва толкова!!! Питах, защо толкова много, казаха ми, че е стандартна практика да свалят главата, да я изпилят на струг, нови гарнитури и работа и толкова. Аз до колкото знам глава се сваля да се носи на струг да се пили, само ако съм прегрял колата, е, не съм. До колкото знам, само нови гарнитури трябва да се сложат. Греша ли? И ако да, моля някой да ми обясни. И реално въпросът ми е, колко би струвало отстраняването на този проблем в БГ? Загубил съм връзка с майстора, който ми оправя 190-ката в БГ и за това питам тук колко би струвало при препоръчан от форума майстор/сервиз.

Поздрави,
Александър
  • 0

#2 iohoho

iohoho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 587 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    S 211 E 320 CDI 2004г.

Публикувано 26 ноември 2012 - 20:40

Не знам дали има маслен радиатор, провери първо там. При мен, 250 чист дизел, проблема се оказа в него, смяна+промивка няколко пъти на охл.система. Иначе, процедурата е тегава и скъпа.
  • 0

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2012 - 21:13

В зависимост от образувалите се язви, може да се смени и само гарнитура. ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 27 ноември 2012 - 00:00

200 лева ... + работата ще струва това нещо в БГ :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#5 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 27 ноември 2012 - 09:21

Ами това си е бая труд в интерес на истината! И си струва пари. Горе-долу около 700 лв ще те оправят в БГ, като то само проверката на главата, смяна на гумички и пасване на клапани е 180 лв. за 4 цилиндъра. Имаш и части, имаш и труд...
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#6 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 27 ноември 2012 - 09:55

Колега,като начало първо промий охлаждащата система,да не би да си доливал антифриз който не отговаря на спецификацията на този който ти е бил първоначално в системата.Ако си доливал антифриз различен от този в системата и не си отговарят по спецификация,става боза.Виж на капачката на маслото дали имаш пяна,не е задължително да я видиш по щеката.
Ако след промивката на системата се получи пак боза,тогава вече можеш да си сигурен че отиваш на ремонт глава.
Пробвай първо по евтиния вариант с промивката.
Успех.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни