Здравейте, предлагам в тази тема да пускаме всякакви новини свързани с Мерцедес за да не се получават толкова много теми. Започвам с това:
Две националности пратиха G 55 AMG в гримьорната. Резултатът е умопомрачителен!
Ръбатият всъдеход на Mercedes-Benz е един от най-предпочитаните автомобили в днешно време за доработка и всякакъв вид тунинг. Били сме свидетели както на красиви произведения, така и на крайно неприятни за окото. И въпреки всичко, те остават шедьоври, които ще бъдат възвишавани през времето. Поредната фурия е вече предходната AMG спецификация на модела, носеща инициалите G 55 AMG. Тя представлява съвместна разработка на тунерите от Office-K и WALD International. С какво е по-различна въпросната G-класа от снимките (за съжаление те са некачествени) от останалите G 55-ци? На първо време да вземем агресивният аеродинамичен кит за купето, дело на японците от WALD, кръстен Black Bison. Той включва нови предна и задна брони, преден капак, изработен от въглеродни нишки и монтирани вентилационни отвори, раздути прагове. От WALD са “екипирали” тази G 55 AMG с нова изпускателна система Miracle Square, докато интериорът е обзаведен с нов спортен волан и скоростен лост на Mansory. Заводските джанти са заменени с огромните 24-цолови алуминиеви колела Forgiato Enzo. Като допълнение, японският тунер е прибавил и диодни светлини за шофиране през деня. Е, какво ви е мнението за нетипичната G 55-ца?
- Непрекъснато усъвършенстване и изпитване при най-сурови условия - ADAPTIVE ESP® с допълнена функционалност – като стандарт - Иновации: първият и единствен ван със 7-степенна автоматична трансмисия - Пакетът BlueEFFICIENCY намалява разхода на гориво и вредни емисии - Разход на гориво от само 7 литра на 100 км при по-ниско предавателно число
Mercedes-Benz Sprinter посреща пролетта на 2012 с амбициозни продуктови нововъведения, които за пореден път доказват стремежа към лидерство в сегмента. Трудният практически тест се фокусира върху ключовите за клиента характеристики като безопасност, икономичност и комфорт. При температура от -30 градуса Целзий – и дори по-ниска – тестът започва с палене при студен двигател на Sprinter, оборудван с пакет BlueEFFICIENCY. След това идва ред на новата 7-степенна автоматична трансмисия, която демонстрира гладко превключване на скоростите при температура като във фризер. Същото се отнася и за контролните системи. Техните сензори са настроени с абсолютна прецизност, за да осигурят безпроблемната работа, независимо от суровите условия.
ADAPTIVE ESP® като стандарт: с допълнена функционалност Mercedes-Benz повиши образцовата за сегмента безопасност на Sprinter. От началото на годината ванът е оборудван с ново поколение ADAPTIVE ESP® с допълнителните функции Brake Disk Wipe и Electronic Brake Prefill. Системата Brake Disk Wipe в мокри условия циклично подава спирачно налягане на малки порции. Така се премахва образувалият се филм от водни капки върху спирачния диск, за да се постигне пълна спирачна сила непосредствено след натискане на педала на спирачките. Electronic Brake Prefill подпомага водача като рязкото отпускане педала на газта се възприема от системата като начален стадий в процеса на спиране. Системата реагира, като внимателно обира луфта между дисковете и накладките и спомага за по-гладко спиране. Реално така времето при спиране се намалява значително. За първи път в света новата трансмисия 7G-Tronic се предлага като опция във ван от тази пролет. Тази автоматична трансмисия, контролирана напълно от електроника, се е доказала в множество модели Mercedes-Benz леки автомобили и сега е адаптирана за специфичните изисквания в приложенията на вановете. Най-голямото предимство на новата скоростна кутия със 7 предавки е това, че тя комбинира малки разлики между отделните предавателни числа и същевременно голям диапазон между най-високата и най-ниската предавка. На практика това означава, че Sprinter има високо предавателно число на първа скорост, което осигурява динамично потегляне и същевременно дава възможност за движение с високи скорости при по-ниски обороти на двигателя, което осигурява по-нисък разход на гориво и вредни емисии, както и по-безшумна работа. Пакет BlueEFFICIENCY за по-нисък разход и намалени вредни емисии Всеки Mercedes-Benz Sprinter е проектиран да пести гориво. Вече утвърдилият се с нисък разход Sprinter с ръчна трансмисия може да свали разхода си с още 0,5 литра на 100 км с опционалния пакет BlueEFFICIENCY. Намаляването на горивото резултира и в по-ниски емисии на CO2. Пакетът BlueEFFICIENCY съчетава функцията ECO start/stop, гуми с намалено съпротивление, ECO-хидравлична помпа, управление на алтернатора и електронно контролирана горивна помпа. В резултат на това комбинираният разход за типичен Sprinter с 4 цилиндров CDI дизелов двигател, ръчна трансмисия, със затворена товарна част и допустимо брутно тегло на автомобила от 3,5 тона е намалено до 7,4 литра на 100 км. Образец за подражание: разход от само 7 литра на 100 км за ван - с ново главно предаване с по-ниско предавателно число и механична предавателна кутия Друга мярка за намаляване на консумацията на гориво и емисиите при Mercedes-Benz Sprinter е новото главно предаване с по-ниско предавателно число. Това е възможно като специално оборудване за различни типове автомобили. Отношението от i=3,692 намалява скоростта с около 6% и така намалява комбинирания разход до 7 литра на 100км, което се съчетава с по-ниски емисии на CO2.
Пикапите на базата на Mercedes-Benz G-Klasse станаха особено модни през 2012-а. Само през юни в мрежата нашумяха два такива мутанта. При това вместо от Америка, откъдето би било най-логично да идват, и двата се оказаха родом от Европа - единият от Белгия, а другият от Нидерландия. Именно холандският G500 отново се продава в eBay. Возилото е дълго 6.3, широко 2.2 и високо 2.25 м, а сухата му маса е 2 800 кг. Под предния капак боботи заводският петлитров V8.
Гигантският пикап е обут с всъдеходни гуми Mickey Thompson с размер 38 цола. Други изменения не са правени - черният кожен салон е стандартен.
Модифицираната G-Klasse е произведена през 2002 г. През юни пикапът бе обявен за продан срещу "скромните" 125 000 евро, но сега собственикът е намалил чувствително цената - $99 000.
В мрежата се появиха снимки на необичаен Mercedes-Benz G63 AMG с шест задвижващи колела. Всъдеходът е заснет във Виндхук, Намибия, и има немски регистрационен номер, което поражда повече въпроси, отколкото отговори.
Според портала www.mercedes-fans.de мястото, където е заснета шестколесната G-Klasse, не е случайно. Намибия е бивша германска колония и идеално място за тестове, а всъдеходът ще бъде показан на автосалона в Абу Даби от 19 до 23 декември.
Основното предназначение на автомобила е популярният в богатите арабски държави лов със соколи. След година G-Klasse 6x6, но с трилитров двигател CDi, ще може да се поръчва и за армейски нужди.
Според www.mercedes-fans.de шестколесният пикап на снимките струва 650 000 евро, които надали биха затруднили средностатистическият ловец със соколи в Абу Даби. Военната версия със сигурност ще бъде по-евтина.
Най-новото от TopCar: Тотално трансформираният и мощен 760 к.с. ML 63 AMG
Руснаците от TopCar публикуваха официални снимки наред с подробна информация за извършените силови модификации по новия ML 63 AMG. Компанията TopCar, обаче е решила да сътрудничи с Evotech Motorsport, които са се погрижили за динамиката на спортния всъдеход. Програмата включва три етапа на повишение на мощността. Първият се предлага срещу 7900 евро, като при него 5,5-литровият V-осмак генерира 640 к.с. и 980 Нм въртящ момент. Вторият етап, който струва 11 900 евро пристига с 690 к.с. и 1100 Нм, а третият (21 900 евро) произвежда дръзките 760 к.с. и 1150 Нм. Припомняме, че в заводски вид моделът доставя 518 к.с. и 699 Нм, оборудван с опционалния пакет AMG Performance мощността достига 550 к.с. и 758 Нм. Също така, внушителният аеродинамичен пакет е част от програмата на руските тунери, а той включва компоненти, изработени от карбон-кевлар. Това са предната и задната брони, предният спойлер, дифузьорът, задният спойлер, раздутите арки на калниците, предният капак, страничните прагове. Забелязваме монтираните в предната броня диодни светлини за шофиране през деня и ревизираните изходящи тръби на изпускателната система. Визията на ML 63 AMG се допълва от опушените задни светлини, специалните стелки с логото на тунера, алуминиевите педали и новата цветова схема на инструменталния панел. Цената на стандартния боди кит е 22 768 евро, докато на карбоновия е 27 070 евро.
Анонимен потребител разпространи в интернет пространството първите снимки на новата E-Klasse на Mercedes-Benz. Както се предполагаше обновената генерация вече не разполага с емблематичните за модела разделени на две предни светлини.
Новите фарове са в общ блок, но визуално наподобяват на своите предшественици, наричани от мнозина "четириочки". За въпросната визуалната прилика отговарят новите LED светлини, които на практика разделят донякъде общия блок на фара.
Освен това E-Klasse е оборудвана с нова радиаторна решетка, различни брони и видоизменени задни стоп светлини. Освен фотографии на версията седан в глобалната мрежа бяха разпространени и снимки на комби варианта на E-Klasse, който впечатлява със сходни промени.
Официални технически данни за новата E-Klasse не се съобщават, но според слуховете автомобилът ще разполага с бензинови мотори с мощност от 184 до 430 к.с. Мощността на дизеловите агрегати пък ще варира в диапазона 136 - 265 конски сили.
Всички гореспоменати агрегати ще работят съвместно със седемстепенна автоматична трансмисия, като не е изключена появата и на новата деветстепенна скоростна кутия. Официалната премиера на обновената E-Klasse е насрочена за януари 2013-а в Детройт.
Mercedes-Benz разкри подробности за новия си 4Matic
Трансмисията ще дебютира на модела CLAMercedes-Benz разкри подробности за новия вариант на системата за задвижване на четирите колела 4Matic, разработена специално за моделите на модулната платформа MFA с напречно разположение на двигателя.
За първи път тази трансмисия ще бъде поставена на седана CLA, чиято световна премиера ще се състои на международното изложение в Детройт през януари.
Mercedes-Benz CLA. Снимка: Mercedes-Benz
При обичайни условия автомобилът с новия 4Matic ще бъде с предно предаване. Задната ос ще участва в задвижването само при необходимост, когато по команда на електронните системи се задейства електрохидравличен съединител с многодисково сцепление.
Количеството на предавания на задната ос въртящ момент зависи от условията на движение и от избрания режим на работа на трансмисията - Eco, Sport или Manual. Максимално задната ос може да бъде натоварена до 90% от въртящия момент.
Единствено при модификацията, дело на AMG, трансмисията ще бъде настроена с акцент към задно предаване, но нейното поведение ще може да се променя в зависимост от избора на един от трите режима на работа на системата за стабилизация.
Новата трансмисия е с 25% по-лека от аналозите на пазара и е конструирана да работи с трансмисията с два съединителя 7G-DCT, сочи информацията от Mercedes.
По предварителни информации новата версия на 4Matic ще се предлага за седана с 2.1 литров бензинов мотор и мощност 211 к.с., а също така и за версията CLA 45 AMG с мощност 350 к.с. И двете модификация ще получат 7-степенна роботизирана скоростна кутия с двойно сцепление. На по-късен етап трансмисията ще се появи и на AMG-версията на A-Class.
Компанията Mercedes-Benz и по-конкретно спортното подразделение AMG подготвя нов V-образен осемцилиндров двигател, който ще разполага с два турбо компресора и ще дебютира на следващата генерация C 63. Впоследствие същия мотор ще се интегрира и в роудстъра SLK AMG.
Промените се налагат заради все по-строгите еко норми, които неминуемо засягат най-наточените автомобили. Старият V8 6.2 атмосферен мотор със заводски индекс M156 (M159 при SLS) вече не е удачен и след появата на новата топверсия на C-Klasse ще спре да се монтира в нови автомобили с марка Mercedes-Benz.
Интересното е, че този атмосферен агрегат ще бъде заменен не от познатия V8 5.5-литров мотор с индекс M157. По непотвърдени официално данни, под капака на C 63 AMG ще се появи съвсем нов четирилитров twin turbo осмак, който ще е близък родственик на новия двулитров четирицилиндров турбо мотор с индекс 45, монтиращ се на компактните AMG-та.
Очакваната мощ на иновационния агрегат все още не е ясна. Според предварителни данни тя ще е в диапазона между 450 и 600 конски сили. Очаква се новата C 63 AMG да се сдобие и с различна визия, която първо ще дебютира с рестайлинг варианта на Mercedes-Benz E-Klasse AMG.