http://www.autoblog....200-conversion/
Mercedes W140 S-Class gets W221Новини свързани с любимата марка
Започната от staniola, 23 ное 2012 - 18:03:31
204 мнения по тази тема
#61
Публикувано 30 май 2014 - 20:10
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#63
Публикувано 13 юни 2014 - 19:21
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#64
Публикувано 14 юли 2014 - 23:45
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#65
Публикувано 24 юли 2014 - 16:16
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#66
Публикувано 28 юли 2014 - 08:45
Mercedes-Benz и AMG разкриха всички подробности и технически спецификации относно новия си 4.0-литров V8 twin-turbo двигател.
Дългоочакваното AMG GT първо ще се възползва от възможностите на новия двигател.
Той носи кодово име M178 и отговаря на Euro 6 стандарта за вредни емисии.
Вижте снимки >>
Сухото тегло на 8-цилиндровия "звяр" е 209 кг, а работният му обем е точно 3982 кубични см.
При AMG GT-S двигателят ще има 510 к.с. и 650 Нм въртящ момент, което прави по 128 к.с. и 163,2 Нм на литър.
Моторът ще се възползва и от еко старт/стоп системата, която ще намали разхода му на гориво.
Турбокомпресорите имат максимално налягане от 1.2 бара и максимална скорост от 186 000 оборота в минута.
Инженерите на AMG са снабдили агрегата с алуминиев картер. Двумасов маховик с центробежно махало е използван, за да бъдат намалени вибрациите при работа.
Технологията NANOSLIDE е използвана при изработката на отворите на цилиндрите, което ги прави два пъти по-твърди в сравнение с традиционните чугунени изработки.
Ковани алуминиеви бутала с бутални пръстени с ниско триене са използвани за допълнително намаляне на разхода на масло и гориво.
Новият двигател ще бъде снабден още и със специална изпускателна система с регулируеми клапи, чрез които водачът ще може да избира как да звучи неговата кола.
Ако вярваме на последните слухове AMG-GT ще бъде представен онлайн на 9 септември, а публичният му дебют ще бъде през октомври.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#67
Публикувано 06 август 2014 - 11:58
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#68
Публикувано 06 август 2014 - 17:06
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#69
Публикувано 25 август 2014 - 12:59
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#70
Публикувано 27 август 2014 - 11:11
Mercedes ML остава в историята?
Ръководството на Mercedes-Benz разглежда възможността да преименува своите всъдеходи от т.нар. M-Klasse. Това най-вероятно ще се случи с появата на рестайлинг версията на модела, която е планирана за края на тази година. Очаква се новите версии на досегашните автомобили с повишена проходимост от M-Klasse ще получат обозначението GLE. Евентуалната промяна се прави с цел да постави всъдехода на една моделна линия с E-Klasse, като идеята е максимално да се изясни моделният ред на Mercedes-Benz.
В интернет пространството се върти усилено и още една любопитна информация, свързана с M-Klasse, която подсилва достоверността за смяна в моделната идентификация на Mercedes. Според нея бъдещото спортно купе с повишена проходимост ML Coupe няма да се казва така, а моделното му име ще бъде сменено с GLE Coupe. Това возило се очаква да се появи през месец март следващата година и да се противопостави директно на новото BMW X6.
Промяната в моделните обозначения на щутгартци ще продължи с новото поколение на GLK, което най-вероятно ще бъде прекръстено на GLC с идеята да се причисли към моделите от C-Klasse. На този етап няма никаква, дори и неофициална, информация относно всъдеходите GL и G-Klasse. Иначе що се отнася до новата генерация на ML или GLE, автомобилът ще получи видоизменени предни светлини, различна радиаторна решетка, нов дифузьор и ауспухни накрайници с иновативна форма.
В салона на модернизация ще бъде подложена централната конзола, вентилационните отвори, а така също и дисплеят на мултимедийната система. Освен това на мястото на досегашната седемстепенна автоматична скоростна кутия ще се появи новата деветстепенна автоматична трансмисия. Специалисти коментират, че замислените промени около моделните обозначения имат някакъв смисъл, но обозначенията на Mercedes са толкова объркани, че за да бъдат сложени в ред, ще е нужна по-радикална промяна.
източник: fakti.bg
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#71
Публикувано 27 август 2014 - 11:54
По-спортно изглеждаща визия за Merc CLA 45 AMG
Творението е рожба на тунинг студиото AutoCouture Motoring и ние го харесваме...
Колкото и автомобилните марки да се стараят да угодят на персоналните изисквания на клиентите си, винаги ще има някой, който да иска повече и да търси нещо по-различно. Това е и причината тунинг фирмите като AutoCouture Motoring да съществуват и да предлагат допълнителни разработки за автомобилите.
Последното творение на тунерите от Ню Джърси е Mercedes CLA 45 AMG, а промените не са никак малко. Тунинг пакетът им идва с нов лип спойлер, странични прагове, заден дифузьор и задно крило. Големите алуминиеви джанти са осигурени от HRE Performance.
Повечето от аеро частите идват от RevoZport и страшно много си отиват с колата.
източник: topgear.bg
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#72
Публикувано 29 август 2014 - 14:02
Световна премиера за най-бързия Mercedes
Съвсем неотдавна компанията Mercedes-Benz представи наточената версия на своето най-луксозно купе с индекс S 63 AMG. Тази кола разполага с мощност от впечатляващите 585 конски сили. Сега обаче, по време на автомобилното изложение в Москва, немците показаха пред публика още по-мощното купе S 65 AMG - един автомобил, притежаващ мощност от 630 конски сили и потресаващ въртящ момент от 1000 Нм.
Всъщност, в това няма нищо чудно, като се има предвид, че под капака на S 65 AMG е монтиран шестлитров V-образен дванайсетцилиндров двигател, снабден с два турбо компресора. След спирането от производство на суперкара SLS AMG, именно купето S 65 AMG се превръща в най-бързия автомобил с марка Mercedes-Benz. Купето и версията седан имат едни и същи агрегати, но вариантът с две врати е със 100 килограма по-лек.
Това му позволява да ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.1 секунди, докато четиривратата S-Klasse във вариант 65 AMG прави същото упражнение за 4.3 секунди. Интерес от свръх богатото оборудване на най-бързото купе на Mercedes представлява системата за накреняване на купето към вътрешната страна на завоя, адаптивните амортисьори, които следят за релефа на пътя и предварително се самонастройват, както и свръх скоростната седемстепенна трансмисия, разполагаща с три режима на работа.
Композитно керамични спирачки и ред други технологии превръщат най-бързия Mercedes в истинско технологично чудо. Конкурентите на купето S 65 AMG съвсем не са много. На първо място това е Bentley Continental GT Speed - един автомобил, разполагащ с W12 двигател с мощ 625 коня. В тази лига, макар и с доста условности, могат да бъдат причислени и Ferrari FF и Rolls Royce Wraith, те обаче са значително по-скъпи от щутгартското купе.
източник: fakti.bg
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#73
Публикувано 10 септември 2014 - 10:41
Mercedes Reveals the AMG GT
Teased no longer! Finally, Mercedes has taken the tarp, paint, and silly green zebra camo off the new AMG GT. And it is … interesting? OK, so I will admit I thought I knew what the car would look like even with the camo on, but the front looks wildly different than what I thought it would look like. Not so much of the grille and front fascia, but rather how long that nose is. Seriously, from the pictures, it looks like an aircraft carrier.
Now, I will withhold judgment until I actually see this in person, but it does look a bit long in the tooth. The rest is all pretty good-looking, though. It definitely has a few 911 and F-TYPE bits thrown into it. This is especially pertinent since that’s what it will be going up against. It looks mean, and muscular, but has a flowy side-body line that also is reminiscent of the original 300SL.
My biggest issue is with the interior. My God, is it busy! Seriously, the center stack looks like some sort of weird spider alien that got mutated only in its eyes. Four central HVAC outlets, the stupid-looking iPad control system, a mouse, the gear selector, and four buttons on each side of the center console.
Did they get a deal on buttons or something?
I’m still a bit on the fence with this car. On one hand, it sounds good, but at the same time, there are some pretty glaring issues that I do not like. I guess I’ll just have to see whether it can win me over when I see it in person, or get to drive it. Meanwhile, what do you all think? Hot, or NOPE?
източник: mbworld.org
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#74
Публикувано 11 септември 2014 - 11:58
Горното инфо на български: http://cars.actualno...news_49179.html
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#75
Публикувано 15 септември 2014 - 15:44
Да му се насладим. 1967 Mercedes-Benz 250 SL за продан
Да му се насладим. 1967 Mercedes-Benz 250 SL за продан От времето, когато 250 значеше 2,5-литра и всичко, което приличаше на метал, беше метал
Колата е с десен волан и се продава от Kahn Design, същите хора, които облагородяват Defender-и и тунинговат други автомобили. Този 250 SL обаче е в оригиналния си вид - визуално, иначе реставриран - и е навъртял 177 028 км, след което 2,5-литровият му мотор е подложен на основен ремонт. Оттогава колата е карана едва 6237 км.
Конкретната кола е произведена през 1967 г. и оттогава насам е минала през ръцете на осем собственици. Боядисана е в „антрацитно сиво“, интериорът е тапициран с прясна червена кожа, а таблото е получило нови добри дървени апликации. Има си и „касетофон“, Becker Mexico 7948, за да е всичко в съзвучие с 67-ма.
Цената на колата не е назована, но е известно, че самата реставрация е отнела 113 000 евро.
източник: topgear.bg
Този пост е редактиран от staniola: 15 септември 2014 - 15:45
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни