Пипано от Рено,няма повече какво да се каже.
Не е пипано от Рено, то си е Рено (виж въздуховодите в купето са от Дачия ) малко пипано от Мерцедес що се касае за предната решетка и фаровете
Публикувано 26 април 2013 - 09:56
Пипано от Рено,няма повече какво да се каже.
Публикувано 30 април 2013 - 12:16
Британското издание Autocar публикува нови снимки на бъдещия Mercedes-Benz S-Class. Официалната премиера на модела е насрочена за 15 май в Хамбург, но лимузината вече може да бъде разгледана в пълния й блясък.
Силуетът на автомобила наподобява компактната C-class, като той е максимално облекчен благодарение на двете продължителни линии по 5-метровата каросерия. Ясно се виждат и новите фарове с интегрирани LED-светлини, а също така и масивната предна решетка.
Новата S-Class трябва да замени на само своя предшественик, но и спрения от производство Maybach. За това германците ще предложат няколко различни модификации - дългата база, кабриолет и купе с две врати, което ще замени настоящия CL, както и хибридна модификация.
Източник: investor.bg
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
Публикувано 29 май 2013 - 10:59
Купето на базата на следващото поколение C-Klasse ще си върне името CLK, твърди американското сп. Automobile Magazine. Mercedes-Benz използва това име за двувратите и открити версии на модела в периода от 1996 до 2009 г., а сега модификацията се казва просто C-Klasse Coupe.
Новата генерация на бестселъра ще бъде построена на модулната платформа със задно предаване MRA. Следващият CLK ще бъде по-лек и по-драйвърски настроен от сегашното купе. Освен това дизайнът му ще се отличава от останалите членове на семейството, сред които освен стандартните седан и комби ще има и модификация с удължено междуосие за китайския пазар.
Според Automobile Magazine гамата от двигатели за новата C-Klasse ще включва три 2.1-литрови турбодизела с различна мощност, 1.6- и 2.0-литрови бензинови мотори с четири цилиндъра, 3.0-литров шестак с два турбокомпресора и осемцилиндров агрегат с обем 4.0 литра за версията C63 AMG. Моделът ще се предлага както със задно, така и с двойно предаване.
Купувачите ще могат да избират между шестстепенна механична трансмисия и автомат със седем предавки. През 2017 г. C-Klasse ще започне да се оборудва с деветстепенна автоматична трансмисия.
Дебютът на новото поколение на модела се очаква през пролетта на 2014-а в Женева. Две години по-късно ще се появят купето и кабриолетът на базата на C-Klasse, а на по-късен етап гамата ще бъде допълнена от хибридна модификация.
Публикувано 30 май 2013 - 09:55
Урааа... най-накрая върнаха CLK. Тъкмо ще карам някаква ранна криза на средна възраст, докато станат 5-6 годишни, да си взема една.
М/у другото на мен ми е много глупаво, че в БГ се произвеждат много малко неща свързани с автомобилите .
Аз и по срещите съм разказвал една история като виц от първа ръка, в нашенски лицензен завод за електронни модули и качество на продукция...
Явно си можем да дрискаме само по форумите и коментарите в новинарските сайтове за политика, но на ниво "тъп съм мамо, но искам всички да разберат, понеже аз не го осъзнавам!"
Публикувано 26 юли 2013 - 12:13
Ателието Brabus представи програма за доработка на новия флагман на Mercedes-Benz. Засега предлаганият пакет предвижда по-скоро скромни изменения, но в бъдеще немците надали ще се ограничат до него.
Инженерите от Ботроп са се заели с две от модификациите на W222 - върховата S 63 AMG и S 500. По-слабият модел получава нови брони, видоизменени предни калници, оригинални 21-цолови джанти и пренастройка на управляващата електроника, благодарение на която мощността на 4.7-литровия V8 нараства от 455 на 520 к.с. (820 Нм).
Brabus S 500 ускорява до 100 км/ч за 4.2 секунди, а максималната скорост може да бъде ограничена на 250, 275 или 300 км/ч. Салонът е тапициран в черна кожа, алкантара, везани лога на тунинг компанията и традиционните прагове от неръждаема стомана с неоново осветление.
Подобни са и измененията по S 63 AMG, но по двигателя му е поработено по-задълбочено. Двата турбокомпресора са сменени с по-продуктивни, монтирана е нова изпускателна система, а управляващият блок на мотора е препрограмиран.
След намесата на екстремистите от Brabus 5.5-литровият осмак с 585 к.с. вече развива 720 коня и 1 065 Нм. Въртящият момент е ограничен по електронен път, за да се щади седемстепенната трансмисия 7G-Tronic Plus.
Немците не уточняват колко отнема ускорението до 100 км/ч, но споменават максималната скорост - 325 км/ч. Цените на тунинг пакетите също ще станат ясни на по-късен етап.
Публикувано 02 септември 2013 - 17:37
Новото поколение на един от най-успешните модели на Mercedes-Benz ще бъде представено още в началото на 2014 -а на салона в Детройт, твърди сайтът Carscoops.com. Новата C-Klasse ще бъде по-голяма, по-лека и още по-луксозна.
Пространството пред задните седалки ще нарасне благодарение на гъвкавата платформа MRA (Mercedes Rear Wheel Architecture), върху която ще бъде изграден автомобилът. Габаритната му дължина ще се увеличи с 10 см в сравнение със сегашния W204. Въпреки това новият модел ще тежи близо 70 кг по-малко.
Гамата от двигатели ще варира от 1.6- и 2.0-литрови четирицилиндрови мотори, 2.2-литров дизел до най-мощния 3.0-литров V6. На малко по-късен етап ще се появят и версиите на AMG. Mercedes-Benz работи също над хибриди с бензинови и дизелови агрегати с електромотор.
Първоначално ще се монтира сегашната трансмисия 7G-tronic, а не след дълго ще започне оборудването с новия 9-степенен автоматик на компанията. Както и досега задвижващи ще бъдат задните колела, но ще се предлага и двойно предаване.
Публикувано 23 септември 2013 - 08:49
В немските автомобилни медии гръмна новината, че през март следващата година Mercedes-Benz спира производството на суперкара SLS AMG. Пенсионирането на този расов автомобил се налага, за да бъдат освободени производствени мощности за нов спортно ориентиран автомобил, който по всяка вероятност ще бъде обозначен с индекс SLC. В момента проектът, който носи вътрешнозаводско обозначение C190, се намира в доста напреднал стадий на разработка. Камуфлажна кола беше засечена по време на тестове на пистата "Нюрбургринг" (долните две снимки). На база на шпионските фотографии из интернет веднага се разпространиха какви ли не рендери по темата. Най-достоверните два от тях според нас ви представяме сега.
Иначе станаха известни и някои други подробности около бъдещото суперкупе на Mercedes-Benz. По предварителни данни SLC ще е по-малък, по-лек и по-евтин от SLS AMG. Идеята новата кола да се превърне в пряк конкурент на Porsche 911. По неофициална информация SLC ще разполага с четирилитров осемцилиндров двигател с два турбокомпресора. Мощността му в базовата версия ще е 485 к.с. Ще се предлагат и две по-мощни версии - SLC S с 550 коня и най-наточената Mercedes-Benz SLC Black Series - вариант, който ще притежава мощност от 585 конски сили. Каросерията на SLC ще е стоманена, а не алуминиева или карбонова.
Последното се прави с цел да се намали крайната цена на продукта. Заради това и вратите ще са нормални, а няма да са като на SLS AMG тип "крило на чайка". Все още от Daimler AG не са съобщили цена на новия модел, но се спекулира със сума около 110 000 евро, което е доста по-малко от парите, необходими за SLS AMG. По всяка вероятност официалната премиера на SLC (C190) ще се състои в началото на следващата година по време на някое от големите автомобилни изложения. Производството пък ще започне в края на 2014-а или в началото на 2015 година, като до тогава ще бъдат пренастроени конвейерите на завода в немския град Зинделфинген.
Публикувано 21 декември 2013 - 11:40
Рекламната атака с клипа, който Jaguar публикува преди дни, срещна почти мигновен отпор от Mercedes-Benz. В отговор на видеото, в което британците се подиграват на интелигентното окачване Magic Body Control и кокошето му рекламно лице, немците пуснаха в Twitter илюстрация с надпис "Защото котешките рефлекси не са достатъчно бързи. Спирачната система PRE-SAFE".
Рекламата е съпроводена от обещание наборът от системи за безопасност IntelligentDrive да помогне на пресичащия пред S-Klasse ягуар да запази и 9-те си живота. От Mercedes-Benz не пропускат да клъвнат англичаните и със съобщение, което гласи "Всяка кокошка знае, че имитацията е висша форма на ласкателство".
Войната между двата производителя на луксозни автомобили избухна, след като от Jaguar пуснаха заядлив клип, в който ягуар изяжда кокошката от популярната реклама на Mercedes-Benz. Законодателството в Щатите не забранява споменаването на конкурентни марки в реклами. В миналото това доведе до истински сражения между BMW, Audi и Subaru.
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
Публикувано 05 февруари 2014 - 11:39
Най-скъпото комби в мобиле бг.!http://nfs.mobile.bg...ls&slink=5l3ms6
Публикувано 21 февруари 2014 - 10:24
Мерцедес печели най-малко от един автомобил:
Ауди (цена 1 автомобил) 31 300 евро -(печалба) 3 169 евро
БМВ 35 727 3 403
Мерцедес 41 116 2 365
Това е резултат от политиката с еднакви части на концерана VW. БМВ и Мерцедес пък трябва да разработват всичко сами.
Публикувано 27 февруари 2014 - 07:53
Ние обичаме автомобили, особено стари. Падаме си по търсенето на части, борбата с ръждата и предизвикателството да пътуваш с нещо, с което не си сигурен дали ще стигнеш. Почитателите на ретро коли са странни птици – те обичат да си цапат ръцете с масло и да прекарват времето си в гаража, вместо по заведенията, и дават и последната си стотинка за машините, които обичат. Защо ли досега не ни е познат случай, в който мъж излиза с френски ключ от гаража пред съдебния изпълнител с думите: „Можете да ми вземете всичко, само не и моя Ssangyong Rexton!”.
Моят Benz е вечен Mercedes-Benz 190 D
Точно най-издръжливите автомобили страдат най-силно. Те доказват качествата си след стотици хиляди километри във всекидневието, поддържат се добре от поредния си собственик – и просто не могат да бъдат „убити” от каране. След това обаче се появяват „умни” политици, въвеждат наказателни данъци за старите коли, забрани за каране в „екологични” зони – което означава икономическа смърт за безброй йънгтаймери. И затова е толкова хубаво, че екземпляри като този 190 D са успели да се спасят от политически коректната смърт. Първият собственик е разпознал истинската стойност на своя Baby-Benz и го е поддържал добре в продължение на 19 години. И за това време изминал само 101 189 километра – което означава, че 190 D вече може да се приеме за разработен. Търговецът на употребявани автомобили от Хамбург Roro-Cars иска 8000 лева за запазения пенсионерски Benz. Добре вложени пари, защото спасеният от ръждата 190 има дълъг живот пред себе си. Неговият двулитров предкамерен дизел с мощност 75 к.с. няма конструктивни недостатъци, при редовна смяна на маслото може безпроблемно да измине 700 000 километра, че и повече.
Повечето 190 D днес се движат из Африка
Не вярвате ли? Попитайте таксиметровите шофьори в Мароко, Бенин или Буркина Фасо. Прокудените от Германия дизелови 190 продължават да се движат в африканските страни, повечето от тях са с пробег над 1 милион километра. Освен това 190 D се задоволява с 6 литра нафта или растително масло на 100 километра.
+ неунищожими дизелови двигатели, нисък разход на гориво (190 D), добро снабдяване с резервни части, компактни размери, лесен за поддръжка
- в серийно състояние колата е само Eвро 1, но е възможно да бъде оборудвана с филтър за твърди частици
Оценка
Днес всички говорят за устойчиво развитие, а от Mercedes предлагаха икономичния и дълготраен автомобил още през 1983 година. При монтиране на филтър за твърди частици 190 D покрива дори изискванията на Eвро 4. Ако успеете да намерите такъв екземпляр – купувайте!
Публикувано 09 март 2014 - 12:54
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
Публикувано 14 март 2014 - 22:12
Публикувано 28 май 2014 - 08:01
Mercedes показа новото поколение C-Class Estate
Четвъртото поколение на Mercedes-Benz C-Class вече се предлага и като комби версия, която ще се появи на пазара до края на септември 2014. Цената на базовия модел ще е с 1200 паунда по-висока от тази на седана, като в гамата от двигатели ще има три агрегата.
Купето е нараснало с 96 мм в сравнение с предходното поколение, достигайки обща дължина 4702 мм. Междуосието също се е увеличило с 80 мм и вече е 2840 мм, предлагайки повече пространство за пътниците на задните седалки в купето. Пространството за краката отзад е нараснало с 45 мм, а освен това моделът е с 40 мм по-широк, достигайки до 1810 мм.
Обемът на багажника е нараснал до 490 литра, а при сгънати седалки капацитетът му се увеличава до 1510 литра. Задните места се разделят в съотношение 40/20/40, което предлага повече възможности за организиране на товара и превозването на повече пътници.
Вратата на багажника се отваря електронно с натискането на бутон на дистанционното за алармата или чрез сензор, разположен под задната броня.
Базовият двигател е четирицилиндров с обем 2.0-литра, генериращ 179 конски сили и задвижващ модификацията C200. След него се позиционира 2.1-литровият четирицилиндров турбодизелов агрегат, който генерира 168 конски сили и е заложен при C220 Bluetec, а най-мощният мотор е този на C250 Bluetec, генериращ 201 конски сили.
Mercedes-Benz вече работи и по модификации с шестцилиндрови агрегати и хибриден модел, които ще се появят на пазара в Европа през 2015.
Стандартно въртящият момент се разпределя към задните колела, докато системата 4Matic e опционална и може да бъде съчетана с някои от двигателите.
Интериорът е сходен с този на седана, като стандартна опция за модела е системата, позволяваща фината настройка на поведението на двигателя, която включва 5 различни програми: Comfort, Eco, Sport, Sport+ и Individual. Освен това системата за динамичен контрол на волана Direct Steer е стандарт при базовото ниво на оборудване, а като допълнителни опции се предлагат богат набор от системи за сигурност, които са заимствани от най-новия S-Class.
Комби версията е базирана на същото шаси като седана, което е с 65 килограма по-леко от това в предходното поколение. Окачването може да е стандартно, спортно или Airmatic с автоматичен контрол на твърдостта на амортисьорите.
Нова функционалност за модела е възможността за директна връзка с автомобила чрез SIM карта, която се инсталира в мултимедийната система. Тя позволява управлението на множество функции от разстояние. Технологията ще бъде заложена и в други модели на компанията и ще позволява извличане на информация за количеството на горивото в резервоара и активирането на климатичната инсталация.
Източник: cars.bg
Този пост е редактиран от staniola: 28 май 2014 - 08:02
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
Публикувано 29 май 2014 - 21:55
Мисля че това ще е интересно на доста от нас : )
Иновациите през годините:
http://www.mbusa.com...benz/innovation
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни