Новини свързани с любимата марка
Започната от staniola, 23 ное 2012 - 18:03:31
204 мнения по тази тема
#31
Публикувано 16 февруари 2013 - 11:08
#33
Публикувано 20 февруари 2013 - 11:18
Mercedes-Benz вади S-Klasse Coupe
Папараци засякоха замаскиран Mercedes-Benz (долната снимка), който въпреки камуфлажа обаче се вижда, че е новото голямо купе на базата на предстоящата S-Klasse. Именно този автомобил ще замени модела CL, което най-вероятно ще стане през 2014 година.
Според неофициални данни Mercedes-Benz възнамерява да пусне на пазара шест модификации на новата S-Klasse. Освен стандартния бизнес седан, на бял свят ще се появят удължена S-Klasse и още по-голяма - версия Pullman. Последната ще замени сваления от конвейерите Maybach.
Останалите три версии са кабриолет, купе и огромно комби под формата на Shooting brake. Засечената от папараци купе версия веднага беше разгадана в детайли и в интернет пространството се появиха доста удачни рендери (горната снимка).
Огромното купе с две врати ще се прави на модулна платформа, а в конструкцията му ще се използва голямо количество алуминий. Двигателите ще са по-мощни, но и по-икономични от тези на сегашния CL. Скоростната кутия ще е деветстепенна автоматична.
Сред електронните помощници ще се появят иновационни системи за разпознаване на пешеходци, пресичащи платното, "умни" задни светлини с различна степен на яркост в зависимост от метеорологичните и пътни условия, както и адаптивен круиз контрол, работещ и при 200 км/ч.
източник: http://fakti.bg
Папараци засякоха замаскиран Mercedes-Benz (долната снимка), който въпреки камуфлажа обаче се вижда, че е новото голямо купе на базата на предстоящата S-Klasse. Именно този автомобил ще замени модела CL, което най-вероятно ще стане през 2014 година.
Според неофициални данни Mercedes-Benz възнамерява да пусне на пазара шест модификации на новата S-Klasse. Освен стандартния бизнес седан, на бял свят ще се появят удължена S-Klasse и още по-голяма - версия Pullman. Последната ще замени сваления от конвейерите Maybach.
Останалите три версии са кабриолет, купе и огромно комби под формата на Shooting brake. Засечената от папараци купе версия веднага беше разгадана в детайли и в интернет пространството се появиха доста удачни рендери (горната снимка).
Огромното купе с две врати ще се прави на модулна платформа, а в конструкцията му ще се използва голямо количество алуминий. Двигателите ще са по-мощни, но и по-икономични от тези на сегашния CL. Скоростната кутия ще е деветстепенна автоматична.
Сред електронните помощници ще се появят иновационни системи за разпознаване на пешеходци, пресичащи платното, "умни" задни светлини с различна степен на яркост в зависимост от метеорологичните и пътни условия, както и адаптивен круиз контрол, работещ и при 200 км/ч.
източник: http://fakti.bg
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#34
Публикувано 24 февруари 2013 - 10:22
Новата S-Klasse идва на 15 май
Следващото поколение на флагмана на Mercedes-Benz ще бъде представено на 15 май тази година. Тогава ще се проведе т.нар. закрита презентация, предназначена само за отбрани клиенти. Впоследствие S-Klasse ще бъде демонстрирана пред публика на някое от големите автомобилни изложения и ще постъпи за продажба през септември 2013-а.
Все още обаче не са известни всички подробности около новата S-Klasse. Външният и вид е добре прикрит под камуфлаж, но все пак правдоподобни рендери съществуват. Знае се, че в салона ще бъде интегрирана нова мултимедийна система Comand, която ще разполага с два огромни 12-3-инчови дисплея и сензорен тъчпад.
Задните кресла на новата S-Klasse също ще са нови. Те ще разполагат с цели десет регулировки. В салона ще има система за ароматизиране на въздуха и дори подгряване на подлакътниците в задния отсек на автомобила. От Щутгарт заявяват, че това ще е най-безопасният автомобил в света.
Системите за пасивна и активна безопасност са безброй. Новост в интериора ще е волана, който ще разполага само с две спици, докато до този момент кормилото на S-Klasse имаше четири лъча. Под капака на новата S-Kasse, пък ще се монтират двигатели V6, V8, V12 и за първи път за автомобил от този клас - четирицилиндрови бензинови и дизелови мотори.
източник:http://fakti.bg
Следващото поколение на флагмана на Mercedes-Benz ще бъде представено на 15 май тази година. Тогава ще се проведе т.нар. закрита презентация, предназначена само за отбрани клиенти. Впоследствие S-Klasse ще бъде демонстрирана пред публика на някое от големите автомобилни изложения и ще постъпи за продажба през септември 2013-а.
Все още обаче не са известни всички подробности около новата S-Klasse. Външният и вид е добре прикрит под камуфлаж, но все пак правдоподобни рендери съществуват. Знае се, че в салона ще бъде интегрирана нова мултимедийна система Comand, която ще разполага с два огромни 12-3-инчови дисплея и сензорен тъчпад.
Задните кресла на новата S-Klasse също ще са нови. Те ще разполагат с цели десет регулировки. В салона ще има система за ароматизиране на въздуха и дори подгряване на подлакътниците в задния отсек на автомобила. От Щутгарт заявяват, че това ще е най-безопасният автомобил в света.
Системите за пасивна и активна безопасност са безброй. Новост в интериора ще е волана, който ще разполага само с две спици, докато до този момент кормилото на S-Klasse имаше четири лъча. Под капака на новата S-Kasse, пък ще се монтират двигатели V6, V8, V12 и за първи път за автомобил от този клас - четирицилиндрови бензинови и дизелови мотори.
източник:http://fakti.bg
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#35
Публикувано 24 февруари 2013 - 17:54
Аз пък ще ви разкрия, че закритата премиерата в Германия ще бъде още в края на Април
Да не забравяме, че след спирането на моделния ред на Maybach, новата S-klasse W222 ще трябва да замени едновременно два луксозни сегмента - този на S-klasse W221 и този на Maybch... Голяма част от нововъведенията в новия модел ще са заимствани от вече съществуващи стандартни екстри в досегашните Maybach. Очакват се и още нововъведения - апликации от екзотична дървесина (палмова и бамбукова), както и седалки от специална естествена коприна (вместо кожа, велур, плюш и т.н.) Също така, вероятно новият модел стандартно ще бъде оборудван с 13 Airbags. Разбира се - стандартните две възглавници отпред, 4 завеси, допълнителни възглавници отзад, възглавница под автомобила за да не прикляка при удара (беше представена за първи път в W221). Новостите в областта на тази безопасност са Airbag тип шал, която се надува от подглавниците и обхваща врата на пътника и цялата му глава, при страничен удар, специален Airbag за детско столче на задната седалка, както и двата колана на предните седалки също ще се надуват при удар, за да не оставят синини и натъртвания по ребрата.
Новият COMAND не е чотно с touchscreen, а използва сензорна камера, която следи ръката на водача върху скоростния лост (то всъщност на средната конзола вече няма лост) и прави виртуална проекция на ръката върху монитора.
Определено ще има с какво да зарадват феновете с новия модел.
Да не забравяме, че след спирането на моделния ред на Maybach, новата S-klasse W222 ще трябва да замени едновременно два луксозни сегмента - този на S-klasse W221 и този на Maybch... Голяма част от нововъведенията в новия модел ще са заимствани от вече съществуващи стандартни екстри в досегашните Maybach. Очакват се и още нововъведения - апликации от екзотична дървесина (палмова и бамбукова), както и седалки от специална естествена коприна (вместо кожа, велур, плюш и т.н.) Също така, вероятно новият модел стандартно ще бъде оборудван с 13 Airbags. Разбира се - стандартните две възглавници отпред, 4 завеси, допълнителни възглавници отзад, възглавница под автомобила за да не прикляка при удара (беше представена за първи път в W221). Новостите в областта на тази безопасност са Airbag тип шал, която се надува от подглавниците и обхваща врата на пътника и цялата му глава, при страничен удар, специален Airbag за детско столче на задната седалка, както и двата колана на предните седалки също ще се надуват при удар, за да не оставят синини и натъртвания по ребрата.
Новият COMAND не е чотно с touchscreen, а използва сензорна камера, която следи ръката на водача върху скоростния лост (то всъщност на средната конзола вече няма лост) и прави виртуална проекция на ръката върху монитора.
Определено ще има с какво да зарадват феновете с новия модел.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#36
Публикувано 03 март 2013 - 11:27
След А-клас през 1997г.,сега и GL се проваля на лосовия тест.
Американското списание Consumer Reports обяви за опасен луксозния всъдеход Mercedes-Benz GL-Klasse. Изданието публикува видео, в което немският джип се проваля в т.нар. "лосов" тест. Изпитанието симулира рязко избягване на препятствие на пътя.
Според Consumer Reports тежкият близо 2.5 тона GL разполага с всички съвременни системи за стабилност, но въпреки това не се справя с маневрата. Всъдеходът недозавива и показва по-слаба курсова устойчивост "дори от тежки пикапи, тествани по същия начин".
"Съветваме Mercedes-Benz да пренастроят стабилизиращата програма на GL и да предприемат необходимите мерки за подобряване на управляемостта на този иначе прекрасен автомобил. Докато не го направят, не можем да препоръчваме модела", обявяват от Consumer Reports.
Източник: fakti.bg
Американското списание Consumer Reports обяви за опасен луксозния всъдеход Mercedes-Benz GL-Klasse. Изданието публикува видео, в което немският джип се проваля в т.нар. "лосов" тест. Изпитанието симулира рязко избягване на препятствие на пътя.
Според Consumer Reports тежкият близо 2.5 тона GL разполага с всички съвременни системи за стабилност, но въпреки това не се справя с маневрата. Всъдеходът недозавива и показва по-слаба курсова устойчивост "дори от тежки пикапи, тествани по същия начин".
"Съветваме Mercedes-Benz да пренастроят стабилизиращата програма на GL и да предприемат необходимите мерки за подобряване на управляемостта на този иначе прекрасен автомобил. Докато не го направят, не можем да препоръчваме модела", обявяват от Consumer Reports.
Източник: fakti.bg
Този пост е редактиран от DEOdriver: 03 март 2013 - 11:28
#37
Публикувано 03 март 2013 - 19:00
Този може и да е така...
Предния какво съм го правил...не е истина.
Ако беше вярно, да съм се затрил досега
Предния какво съм го правил...не е истина.
Ако беше вярно, да съм се затрил досега
#38
Публикувано 03 март 2013 - 19:49
Предния явно няма проблеми,ама този.... Те от Мерцедес веднага ще скочат и ще оправят нещата.Една сервизна акция и всичко ще е 6.
#39
Публикувано 18 април 2013 - 08:53
Три дни преди откриването на салона в Шанхай от Mercedes решиха, че не могат повече да удържат папараците, и пуснаха снимките на най-новия си модел. GLA Concept е стряскащо близо до серийния вариант, който ще дебютира във Франкфурт наесен.
Луксозният кросоувър е качен на платформата на А-клас. Дължината му е 4,38 метра, широчината – 1,97 м, а височината – 1,58 метра. Това го прави леко по-голям от хечбека, въпреки че базата остава 2,69 м.
Характерът на GLA предвижда употребата му от обичайните собственици на А-клас, особено ако живеят в район с кал, дупки или многоетажни молове. Накичен е със задължителните за класа рейки на покрива, защитни елементи под броните и набъбнали арки на калниците. В тях се крият стряскащи 20-инчови колела с гуми с размер 255/45 R20.
Интериорът получава силен тласък в посока А-клас, но материалите са по-изискани, а арматурното табло е уникално за концептуалния модел. Излишно е да казваме, че космическите отпратки ще липсват в серийната версия.
Под кожата се крие скелетът на А-клас. Окачването е ново, а двулитровият четирицилиндров турбо мотор от A250 произвежда 211 к.с. Двойното предаване 4MATIC работи в синхрон със 7-степенен автоматик. Разбира се, серийният модел (продажбите започват в началото на 2014) ще разполага с повече двигатели, включително версия с над 300 к.с. в GLA 45 AMG.
Този пост е редактиран от staniola: 18 април 2013 - 09:09
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#40
Публикувано 18 април 2013 - 09:10
Introducing the Concept GLA! The compact premium-class SUV combines dynamic styling with clear benefits for recreational use in order to let you escape the everyday.
Don't miss the live-streaming of its introduction at the Auto Shanghai this Saturday, 5 a.m. (GMT) right here: http://www.mb4.me/MB_Live/
п.п, пускам това инфо в нов пост защото ако го добавя в предния изчезва целият текст и остава само адресът на mb4
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#41
Публикувано 18 април 2013 - 11:06
кефи ме
#42
Публикувано 19 април 2013 - 13:36
Mercedes-Benz GLA получи фарове с лазерни проектори
Концептуалният кросоувър на Mercedes-Benz, който е обозначен с индекс GLA, е оборудван с доста интересни технологични новости. Най-забележителната от тях е лазерните проектори в основните светлини.
По думи на представители на марката тези фарове не само осветяват по-добре пътя, но и помагат да прожектирате изображения или видеоклипове на почти всяко покритие. Лазерните проектори се управляват с помощта на системата Comand.
От Mercedes-Benz уточняват, че иновацията не е само концептуална и в най-скоро време с нея ще бъдат оборудвани серийните модели на марката, което ще е част от еволюционното развитие на навигационната система.
Освен това прототипът GLA е снабден с две HD камери със светкавици, интегрирани в предната част на рейлинга (долната снимка). Те могат да направят 3D изображения, както и да снимат видео, което може да се види на дисплея на мултимедийната система, а с помощта на фаровете да се проектира върху екран или друга повърхност.
Мамка му и прасе !!! - Автомобили не са това, което бяха... Не знам за вас, но аз съм твърдо против и се плаша от модерните технологии
Немеца го е измислил !
#43
Публикувано 25 април 2013 - 09:24
Kangoo-то на Mercedes-Benz се провали на краш-тестове
Първият съвместен модел на Mercedes-Benz и Renault - баничарката Citan - получи едва три от пет възможни звезди в изпитанията на EuroNCAP за безопасност. Моделът е префасонирана версия на популярното Kangoo с трилъчева звезда на предния капак и радиаторната решетка.
Ниската оценка от тестовете за челен удар се дължи на конструкцията на арматурното табло, което според EuroNCAP може да нанесе тежки травми в областта на коленете и бедрата на шофьора и пътника до него. За опасен се смята и отворът, който се образува между централната колонка на покрива и предния край на плъзгащата се врата.
Експертите са установили също, че при челен и страничен удар надуваемите завеси не сработват по правилния начин, което може да доведе до наранявания на главата от съприкосновението със задните колонки на покрива. От Mercedes-Benz вече са обещали да преработят системата от еърбегове.
EuroNCAP няма никакви забележки към защитата на деца в Citan. Критика търпи единствено въздушната възглавница на предното пасажерско място, която може да се изключва и не позволява превоза на малки пътници в столче.
Citan губи точки и заради твърдия преден капак, който може да нанесе сериозни травми на пешеходци при евентуален удар, и заради отсъствието на датчик за непоставени колани на пътниците.
http://fakti.bg/tech...a-krash-testove
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#44
Публикувано 25 април 2013 - 10:23
Пипано от Рено,няма повече какво да се каже.
Не хапи този,който може да те изяде.
#45
Публикувано 25 април 2013 - 21:08
Те първа почват болестите и проблемите на Мерцедесите,които имат френска намеса.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни