Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

скоростният лост "тик-ва" с подаването на газта


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 ноември 2012 - 17:49

здравейте, колеги, колата си върви, но има нещо, което ме дразни и рано или късно ще го отстраня. колата е 290тд, ръчна СК. става въпрос за следното- карам си аз и имам навика ръката ми да стои на скоростния лост. на "горните" скорости, първа, трета, пета, при по-рязко подаване на газ се "забива" още повече напред към средната конзола. отпусна ли газта лостът се връща 1-2 мм назад, но достатъчно за да го усетя и за да ме ядоса. нямам никакви проблеми с превключването на предавките, на свободна лоста не препери, но при ускорение се появяват тези тикове. ще се радвам, ако някой сподели опит или изкаже предположение какво може да е . аз имам нещо предвид, но искам да сондирам и чуждо мнение, благодаря!
  • 0
Публикувано изображение

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 ноември 2012 - 18:21

Taка си е на почти всички коли с ръчни скорости. Двигателят и кутията ти леко мърдат и бутат селектора, движението се предава нагоре към ръката ти.
Можеш да смениш всяко тампонче на селектора, но ще бъдеш неприятно изненадан колко сложен компонент е ;)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 ноември 2012 - 19:00

1-2 мм е нормално. Както казва КДЛчо, тампончета там, дал Господ, но като нищо можеш да погледнеш и тампона на кутията. ;)
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 ноември 2012 - 19:10

Напълно съгласен с Бай Васо Тампон на кутията, със сигурност е ако не заминал то поне е тръгнал да заминава.
Сменял съм тампон на кутията в комплект с двата на двигателя- после не можах да си позная колата, а и при мене преди смяната лоста мърдаше, сега е като закован.
  • 0

#5 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 20 ноември 2012 - 19:13

Така е,просто си смени тампона на кутията.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#6 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 ноември 2012 - 22:26

благодаря за светкавичната реакция! аз също си мислех за същото, но все пак реших да повдигна въпроса. само за сравнение брат ми има ц 220д 96г. и неговият изобщо не шава при пресъздаване на ситуацията, в която моят "танцува". имам и спринтер, при който също не се усеща това шавуркане.
  • 0
Публикувано изображение

#7 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 21 ноември 2012 - 08:18

Аз съм по-скоро за тампоните на двигателя, принципно това двжение идва защото като подадеш газ двигателя мръдва към пасажерската страна, а като върнеш газта към шофьорската, не знам как е при W210 но при 190 и 124 тампона на скоростите не е проектиран да удържа това въртене на двигателя, има само подпираща функция, просто няма рамо с което да удържа това завъртане :) Като цяло си прегледай тампоните на двигателя и скоростите, виж си и самия селектор дали там няма нещо разхлабено :)
  • 0
Follow your own star...

#8 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 ноември 2012 - 12:19

има логика да са тампоните на мотора, но те са бетон. при форсиране на място двг-то не мърда почти. амортисьорчето дори не трака, както на повечето. както вече казах взел съм тампон за ск и ще пиша има ли промяна.
  • 0
Публикувано изображение

#9 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 21 ноември 2012 - 12:56

На място и при движение няма нищо общо, на място няма какво да му държи контра на двигателя, че да се мъчи да се завърти, докато като си на скорост и караш е друга работа :)
  • 0
Follow your own star...

#10 grafgin

grafgin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Българска история, футбол, дизелови mb, MILF...:)
  • Автомобил:
    mb sprinter 208 2.3D 1995
    W210 290TD 1997 продаден
    w201 190D 1988 2.продаден
    w201 190D 1989 2.5 продаден
    W163 270 CDI 2002
    w211 300 bluetec 2008
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 ноември 2012 - 22:43

Да прав си, но ти говориш за радиални измествания, а аз за аксиални. като и да е. достатъчно се отдалечихме от темата. когато сменя тампона ще дам и резултат.
  • 0
Публикувано изображение

#11 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 януари 2014 - 18:33

Да прав си, но ти говориш за радиални измествания, а аз за аксиални. като и да е. достатъчно се отдалечихме от темата. когато сменя тампона ще дам и резултат.

Е? Понеже и моя мърда за тва съживявам темата. "Резила" след смяната на тампон-СК какъв е ?


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни