скоростният лост "тик-ва" с подаването на газта
Започната от grafgin, 20 ное 2012 - 17:49:24
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 20 ноември 2012 - 17:49
здравейте, колеги, колата си върви, но има нещо, което ме дразни и рано или късно ще го отстраня. колата е 290тд, ръчна СК. става въпрос за следното- карам си аз и имам навика ръката ми да стои на скоростния лост. на "горните" скорости, първа, трета, пета, при по-рязко подаване на газ се "забива" още повече напред към средната конзола. отпусна ли газта лостът се връща 1-2 мм назад, но достатъчно за да го усетя и за да ме ядоса. нямам никакви проблеми с превключването на предавките, на свободна лоста не препери, но при ускорение се появяват тези тикове. ще се радвам, ако някой сподели опит или изкаже предположение какво може да е . аз имам нещо предвид, но искам да сондирам и чуждо мнение, благодаря!
#2
Публикувано 20 ноември 2012 - 18:21
Taка си е на почти всички коли с ръчни скорости. Двигателят и кутията ти леко мърдат и бутат селектора, движението се предава нагоре към ръката ти.
Можеш да смениш всяко тампонче на селектора, но ще бъдеш неприятно изненадан колко сложен компонент е
Можеш да смениш всяко тампонче на селектора, но ще бъдеш неприятно изненадан колко сложен компонент е
#3
Публикувано 20 ноември 2012 - 19:00
1-2 мм е нормално. Както казва КДЛчо, тампончета там, дал Господ, но като нищо можеш да погледнеш и тампона на кутията.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#4
Публикувано 20 ноември 2012 - 19:10
Напълно съгласен с Бай Васо Тампон на кутията, със сигурност е ако не заминал то поне е тръгнал да заминава.
Сменял съм тампон на кутията в комплект с двата на двигателя- после не можах да си позная колата, а и при мене преди смяната лоста мърдаше, сега е като закован.
Сменял съм тампон на кутията в комплект с двата на двигателя- после не можах да си позная колата, а и при мене преди смяната лоста мърдаше, сега е като закован.
#5
Публикувано 20 ноември 2012 - 19:13
Така е,просто си смени тампона на кутията.
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Публикувано 20 ноември 2012 - 22:26
благодаря за светкавичната реакция! аз също си мислех за същото, но все пак реших да повдигна въпроса. само за сравнение брат ми има ц 220д 96г. и неговият изобщо не шава при пресъздаване на ситуацията, в която моят "танцува". имам и спринтер, при който също не се усеща това шавуркане.
#7
Публикувано 21 ноември 2012 - 08:18
Аз съм по-скоро за тампоните на двигателя, принципно това двжение идва защото като подадеш газ двигателя мръдва към пасажерската страна, а като върнеш газта към шофьорската, не знам как е при W210 но при 190 и 124 тампона на скоростите не е проектиран да удържа това въртене на двигателя, има само подпираща функция, просто няма рамо с което да удържа това завъртане Като цяло си прегледай тампоните на двигателя и скоростите, виж си и самия селектор дали там няма нещо разхлабено
Follow your own star...
#9
Публикувано 21 ноември 2012 - 12:56
На място и при движение няма нищо общо, на място няма какво да му държи контра на двигателя, че да се мъчи да се завърти, докато като си на скорост и караш е друга работа
Follow your own star...
#11
Публикувано 14 януари 2014 - 18:33
Да прав си, но ти говориш за радиални измествания, а аз за аксиални. като и да е. достатъчно се отдалечихме от темата. когато сменя тампона ще дам и резултат.
Е? Понеже и моя мърда за тва съживявам темата. "Резила" след смяната на тампон-СК какъв е ?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни