Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Теч от водна помпа


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 ноември 2012 - 23:22

Колеги един мой приятел има проблем с водната помпа инфо автомобила има на PDF автомобила е газово.От долната страна има един маркуч който тръгва от там и слиза покрай блока на двигателя и стига до картера, отнего му тече антифриз и то за около 100км изминати пълни шишенце от 500 мл.На PDF файла е оградено с червено въпросния маркуч.Не ни е ясна функцията на този маркуч и дали този теч не е причина за смяна на водна помпа или друг проблема.Моя мотор е 111.940 и на мойта водна помпа няма такова маркуче.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  Doc1.pdf   147,9K   66 Брой сваляния

  • 0

#2 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 ноември 2012 - 23:51

Колега сменяйте водната помпа . Този маркуч е да отвежда водата или антифриза когато протече фибъра на водната помпа. Успех !
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#3 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 18 ноември 2012 - 00:15

И като смените помпата,да си сложите пак тоя маркуч. :)
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#4 5-KOB

5-KOB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Интереси:Бойни изкуства, Коли , Мотори и...
  • Автомобил:
    SLK 230 KOMPRESSOR
    C 180 ESPRIT
    С 200 ELEGANCE
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 ноември 2012 - 16:47

+1
Време й е за смяна...
  • 0
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!

#5 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 ноември 2012 - 18:11

Благодаря много :) Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение
  • 0

#6 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 14 септември 2014 - 00:45

Ще пиша тук за да не отварям друга страница. Значи от нщколко дни въртя едн 230Е и много и се радвам и все повече започва да прилича на истински Мерцедес след някой вистановителни и освежителни работи. Днес обаче прибирам се след 80 километров пробек по време на който всичко е точно решавам да отворя капака и ,а изненада нещо тече. Беше антифриз отдоло на помпата водната. Първо предположение избило уплатнение. Обаче се чуваше и един звук кано на изпускане на напрежение ,нагнетяване. въртях сучах гледах. Накрая отворих капачката за антифриза и звика фъшкане спря ,като забелязах ,че капачката за антифриза беше зле затворена. Затворих е добре и теча спря отворих е и пак взе да тече. Има ли някаква връзка или е изключение и нещо си внушавам ,иначе моето обяснение е охладителнета уредба да работи на основата на нещо като вакумирането абе незнам вие кажече. Благодаря и честити празник.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни