Абе те да ни направят хубави пътища пък ще си плащаме естествено, но някакси е гадно всяка година да правиш ходова част и на всичкото отгоре да плащаш като луд за пътища.шегичка, иначе за градовете сигурно ще сложат ЕВРО стикери както е в Германия
СВЪРШИ СЕ! Махат винетките !!!
Започната от hammer^BaTe, 15 ное 2012 - 18:15:15
34 мнения по тази тема
#17
Публикувано 16 ноември 2012 - 21:41
Айде стига, чак пък толкова да са лоши пътищата ни, че всяка година да правите ходова част....
Имаме 4 коли,които се карат редовно по минимум 60км на ден и за 5г само на една е сменен носач
и то, защото е тъничък като на детска играчка, а на друга са сменени два болта.
Моята кола 6та година не е пипана отдолу, баща ми и майка ми изобщо не гледат къде карат
и не си жалят колите, а пък не правят всяка година ходова част.
Само ревете.
Имаме 4 коли,които се карат редовно по минимум 60км на ден и за 5г само на една е сменен носач
и то, защото е тъничък като на детска играчка, а на друга са сменени два болта.
Моята кола 6та година не е пипана отдолу, баща ми и майка ми изобщо не гледат къде карат
и не си жалят колите, а пък не правят всяка година ходова част.
Само ревете.
Този пост е редактиран от shotgun600: 16 ноември 2012 - 21:42
#18
Публикувано 16 ноември 2012 - 21:54
Хмм....
Попринцип аз не говоря за Мерцедеса ми. Той наистина от както съм го купил по ходовата част не съм пипал, а не вярвам и преди мен в Италия някой да е сменял кой знае какво. С него в Бг съм минал 30000км от които 23-24 000км са мината по магистрала.
Но по друг начин стои въпроса примерно с едно от служебните ни тика, което минава по 45 - 50 000км годишно само в градски условия. Точно преди половин година и 24 000км на тикото което аз карам му сменихме всичко по предницата + амортесьори и вече си има за смяна тампони и тампончета, носач и накрайник.
Попринцип аз не говоря за Мерцедеса ми. Той наистина от както съм го купил по ходовата част не съм пипал, а не вярвам и преди мен в Италия някой да е сменял кой знае какво. С него в Бг съм минал 30000км от които 23-24 000км са мината по магистрала.
Но по друг начин стои въпроса примерно с едно от служебните ни тика, което минава по 45 - 50 000км годишно само в градски условия. Точно преди половин година и 24 000км на тикото което аз карам му сменихме всичко по предницата + амортесьори и вече си има за смяна тампони и тампончета, носач и накрайник.
#19
Публикувано 16 ноември 2012 - 22:01
Това Тико е на 1242344 години и освен това е ултра кекаво.
Аз за 110 000км с моята кола нищо не съм пипнал по окачването.
Нито ми тресе, нито ми дърпа, нито хлопа,нито скърца.
Пътищата ни са далеч от тези на развитите страни, но не са и толкова лоши,колкото
ги описвате. Най ме дразни това вечно мрънкане и оплакване за всичко.
Аз за 110 000км с моята кола нищо не съм пипнал по окачването.
Нито ми тресе, нито ми дърпа, нито хлопа,нито скърца.
Пътищата ни са далеч от тези на развитите страни, но не са и толкова лоши,колкото
ги описвате. Най ме дразни това вечно мрънкане и оплакване за всичко.
#20
Публикувано 16 ноември 2012 - 22:13
Изначало Daewoo Tico е ГАВРА с автомобилизма. А това колко е здраво едно окачване е много индувидуално и една с една еднакви коли няма, времето за смяна на нещо рано или късно идва, не за друго, ами то си старее просто.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#21
Публикувано 16 ноември 2012 - 22:20
Съгласен пушка. Сега бяхме с Е36ицата на един приятел, която е на кутия цигари от земята и с койловър окачване. Ами... аз не знаех, че нещо може да трещи толкова в кола.
Дори в СЛК-то не се усеща нищо по местата, където в Е36ицата ни падат кътниците. И той само псува пътищата... а реално повечето пътни артерии в София и по нормалните маршрути за мен (София/Бургас) не са никак зле.
Дори в СЛК-то не се усеща нищо по местата, където в Е36ицата ни падат кътниците. И той само псува пътищата... а реално повечето пътни артерии в София и по нормалните маршрути за мен (София/Бургас) не са никак зле.
#22
Публикувано 16 ноември 2012 - 23:50
Мииииии не мога да кажа, че не съм сменил нищо.
Откакто продадох 124-ката разбрах какво са ремонти по окачването от прекрасни пътища. Сигурно защото не си жаля много колите но мине не мине и се сменя по нещичко, последно ляв кормилен накрайник на ЦЛК-то. Ноооо съм му сменил и двата предни амортисьора и цялата кормилна щанга (която беше разбита още като го купих де ) Но за 30'000км юркане по всички видове пътища + зимата по планините е горе-долу добре.
Затова обаче искам джип.
Откакто продадох 124-ката разбрах какво са ремонти по окачването от прекрасни пътища. Сигурно защото не си жаля много колите но мине не мине и се сменя по нещичко, последно ляв кормилен накрайник на ЦЛК-то. Ноооо съм му сменил и двата предни амортисьора и цялата кормилна щанга (която беше разбита още като го купих де ) Но за 30'000км юркане по всички видове пътища + зимата по планините е горе-долу добре.
Затова обаче искам джип.
#23
Публикувано 17 ноември 2012 - 01:19
Колкото по-малко са опорните точки на едно окачване, толкова по-бързо се износва, защото силата при удара се разсейва в малък брой носещи части. По просто обяснено ако удряте стена с юмруци първите пострадали стави ще са тези на пръстите и китките, след това нататък и рамото едва ли ще усети нещо. За тва и предниците ( кормилни накрайници, шарнири ) като цяло първо предават богу дух.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#24
Публикувано 17 ноември 2012 - 11:41
Особено Цариградско шосе, по което всеки ден пердаша по 7 км. на отиване и 7 на връщане - направо е перфектно - новия асфалт на орлов мост и на изложбения център е по-зле от асфалта от началото на 90-те години... Иначе е почти добре... а на моста на 4-ти км. почти може да се мине с автомобил. А е доста централен булевард в София... а реално повечето пътни артерии в София и по нормалните маршрути за мен (София/Бургас) не са никак зле.
Не съм от псуващите по пътищата, просто давам обратен пример...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#25
Публикувано 17 ноември 2012 - 12:33
Тук леко мисля, че грешиш.Изначало Daewoo Tico е ГАВРА с автомобилизма.
Гаврата е само и единствено, че му е тъничка ламарината.
Мога да ти дам доста примери за плюсове и минуси на тико, поло, корса, и тлуинго (ако ти е интересно) и със сигурност тикото ще е на първо място, после тлуингото и най-накрая немските талиги.
#26
Публикувано 17 ноември 2012 - 12:55
Тук имаме малка разлика м/у моя стил на каране и твоя.Това Тико е на 1242344 години и освен това е ултра кекаво.
Аз за 110 000км с моята кола нищо не съм пипнал по окачването.
Нито ми тресе, нито ми дърпа, нито хлопа,нито скърца.
Едно е всеки ден да минаваш по един и същи маршрут без да бързаш, а съвсем друго е за 60мин, да трябва от центъра да отидеш до Лозенец, след това до Младост 4, после до Люлин и за капак да завършиш в Банкя.
Като цяло наистина пътищата в София са ни хубави, но не във всички квартали, и когато правят един булевард поне да го направят като хората, така или иначе след това няма да го пипнат поне 10г.
Примерно на цар Борис 3-ти пренаредиха паветата в десните платна, и сега хавата пак си е същата. Пак всички карат в лявото платно, защото в дясното може колата да ти се разглоби на съставни части.
#27
Публикувано 17 ноември 2012 - 15:33
Цар Борис е бил така винаги. Аз лично не понасям павирани пътища.
Скоро ще бъде асфалтиран, слава богу.
Иначе, Илия, къде пък пред експо центъра е кофти новия асфалт?
Минавам оттам почти всеки ден и точно там е гладко като стъкло,
жалко,че не е така цялото Цариградско... Мостът над 4ти километър си
е дришня открай време,ама не виждам как могат да го ремонтират, без
да създадат хаос в цяла София. Трябва някое лято през Август да се
прави това.
Абе предвид това,че масовия българин е крадлив и мързелив, държавата е
и без това бедна в сравнение с добре развитите страни, положението с пътищата
не е никак зле. Да направят най-накрая една магистрала до морето, един скоростен път
до северозападна България, няколко широки и бързи прохода през Стара Планина и
малко ще живнат разни изостанали райони.
Скоро ще бъде асфалтиран, слава богу.
Иначе, Илия, къде пък пред експо центъра е кофти новия асфалт?
Минавам оттам почти всеки ден и точно там е гладко като стъкло,
жалко,че не е така цялото Цариградско... Мостът над 4ти километър си
е дришня открай време,ама не виждам как могат да го ремонтират, без
да създадат хаос в цяла София. Трябва някое лято през Август да се
прави това.
Абе предвид това,че масовия българин е крадлив и мързелив, държавата е
и без това бедна в сравнение с добре развитите страни, положението с пътищата
не е никак зле. Да направят най-накрая една магистрала до морето, един скоростен път
до северозападна България, няколко широки и бързи прохода през Стара Планина и
малко ще живнат разни изостанали райони.
Този пост е редактиран от shotgun600: 17 ноември 2012 - 15:33
#28
Публикувано 18 ноември 2012 - 23:34
А бе стига бе, ти си хилядния човек, който се опитва да ме убеди, че асфалта на Цариградско пред експо центъра - новия асфалт, сойто го положиха над паркинга на метростанцията, е гладък като стъкло. Гладък е дедовия... Пробвал ли си да минеш не с W140, а с нормален автомобил. Да, дупки няма, но това не значи, че е гладко... през целия път има малки вибрации в колата! Освен това - с 80 км/ч не се усещат кой знае колко, но при по-висока скорост си се усеща, все едно са ти разбалансирани джантите. На всичкото отгоре, понеже няколко човека ме обвиниха, че проблемът бил от моя автомобил се наложи да ги возя по магистралата, за да видят, че при никакви скорости нямам проблем с баланса на колелата или с каквото и да било по окачването на моята кола и този проблем го има изключетилно в този 50 метров участък! И понеже имаше и такива, дето пък твърдяха, че нищо не усещат се наложи да си инсталирам приложение на телефона, което рисува данните от G-Sensor-а на екрана, да нашия телефона на таблото (ама не със стойка, че тя омекотява) и да карам по новия и по старите участъци - за да се види графично, че там има вибрации в автомобила!Иначе, Илия, къде пък пред експо центъра е кофти новия асфалт?
Минавам оттам почти всеки ден и точно там е гладко като стъкло,
жалко,че не е така цялото Цариградско...
Така че - айде няма нужда да ги правят и останалите пътища по този начин.
Само ще припомня какво се случи през 2007 г. с друг участък от Цариградско (тогава ББ беше кмет на София)...
http://www.vesti.bg/...=40&oid=1089987
Също искам да припомня и края на статията, където се обявява, че има констатирани некачествено изпълнени участъци от пътя и те ще бъдат повторно асфалтирани. Вече минаха 5 години и всички сме свидетели, че там машина не се е вясвала - най-малкото няма дори следа от повторна намеса върху пътя!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#29
Публикувано 18 ноември 2012 - 23:41
Ами предимно с различни от W140 коли минавам оттам и всеки път си викам "ебаси кефа,що не е така навсякъде"....
Иначе за нагънатото след ремонта отпреди 5г си прав,ама така е като работят мърлячи.
Иначе за нагънатото след ремонта отпреди 5г си прав,ама така е като работят мърлячи.
#30
Публикувано 19 ноември 2012 - 00:40
Действително се създават вибрации, а аз с форда определено ги усешам...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни