Здравейте,преди няколко дни ми се появи теч от колата и като я закарах на майстор казаха ми че тече от радиатора на парното.....обаче те не се захващали с сваляне на таблото защото било много сложно,обадих се на друг майстор но и той ми отказа не се захващал с това.Та въпроса ми е толкова ли е сложно свалянето на това табло??мисля да се пробвам с един приятел но реших все пак да попитам,ако има някой който го е правил да сподели.Мерси предварително.
Сваляне на табло на 190е
Започната от tihomir777, 14 ное 2012 - 21:30:26
2 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 ноември 2012 - 21:30
#2
Публикувано 14 ноември 2012 - 22:15
Хубаво е да свалиш волана, но не е задължително. Централната конзола също мисля че не беше задължително да се сваля. За голямото табло - сваляш първо двете пластмаси в краката на пасажера и пътниците, отвиваш всички болтчета които видиш, + да не забравиш тези които са под решетките на предните тонколонки. Трябва да свалиш и централните духалки - държат се на 2 болта отдолу под духалките, и един горе в левия ъгъл мисля. Има и шестограм 4ка в средата в улейчето между двете който трябва да бръкнеш и да отвиеш. Трябва да разкачиш и таблото с инструментите, бъркаш отдолу да откачиш гайката на жилото за скоростомера, след което издърпваш таблото към теб и разкачаш останалите букси. Ако ще бъзикаш парното - трябва да се свали и централната конзола. Тя се държи освен на 2та болта под централните духалки, на 2 болта отстрани и на 3 гайки зад 3те врътки (врътките се свалят с издърпване). Дано не забравям нещо. Ако смяташ да сваляш парното с радиатора се приготви за още толкова ако не и повече работа. Упех.
Follow your own star...
#3
Публикувано 14 ноември 2012 - 22:58
Мерси за бързия и изчерпателен отговор.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни