Проблем Mercedes A160
Започната от MGurmanova, 14 ное 2012 - 16:33:09
скорости полуавтоматик грешки компьютър електроника
36 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 ноември 2012 - 16:33
Здравейте,преди 2 дни си закупих Mercedes A160 2000год. 102 к.с с полуавтоматична скоростна кутия.Днес я водех в един сервиз да ми видят лампичката за srs и като излязох от сервиза колата просто отказа.Стои запалена и на бордовият компютър (там където обикновено пише на коя предавка съм) се показа F и педалът за газта спря да отговаря на командите.На която и предавка да превключа все показваше F..отново подчертавам,че е ПОЛУавоматик.Както и да е...бутнах го до сервиза и там му направиха диагностика и излязоха няколко грешки в електрониката за педала на газта и някаква грешка в скоростната кутия.Казаха ми,че ремонтът ще струва повече от цената на колата и не е сигурно дали ще стане.Човекът от сервиза ме посъветва да си търся правата там чрез договорите и т.н.Аз я купих от частно лице,а не от авто-къща.Та въпросът ми е възможно ли е в сервиза нещо да грешат или пък по какъв начин да си търся правата някой ако се е занимавал с нещо подобно ? Моля ви,трябва ми бърз отговор.
kdl: Добре дошла! А аз те моля да целиш правилните раздели, в които пускаш темите!
kdl: Добре дошла! А аз те моля да целиш правилните раздели, в които пускаш темите!
#2
Публикувано 14 ноември 2012 - 16:44
http://www.aclassinf.../mypage.59a.htm
Ето го и решението на проблема ти (най-вероятно), което нито е скъпо, нито е сложно.
Няма какви права да си търсиш, купуваш си кола втора употреба. Оправяш и продаваш или продаваш без да оправяш, или оправяш и караш
Като си я купувала е била изрядна... това е рискът със стоките 2ра употреба.
(ъммм... и смени сервиза, освен ако хората на са интелигентни, и не са в състояние да се справят с проблема по описанието на горната статия!)
Ето го и решението на проблема ти (най-вероятно), което нито е скъпо, нито е сложно.
Няма какви права да си търсиш, купуваш си кола втора употреба. Оправяш и продаваш или продаваш без да оправяш, или оправяш и караш
Като си я купувала е била изрядна... това е рискът със стоките 2ра употреба.
(ъммм... и смени сервиза, освен ако хората на са интелигентни, и не са в състояние да се справят с проблема по описанието на горната статия!)
#3
Публикувано 14 ноември 2012 - 16:56
+1
Потърси мнение в друг сервиз. Интересно как колата е стигнала на собствен ход до тях и при тях се е скапала скоростната....
Ако проблемът не е в сервиза и в договорът ви за продажба не са описани проблемите на колата (както е в почти всички случаи), много трудно ще можеш да обвиниш някого в каквото и да е било. Елементарната защитна позиция на другата страна би била "Проблемът беше ясен по време на покупката, което е отразено в цената".
Диагностика преди покупката правили ли сте?
Потърси мнение в друг сервиз. Интересно как колата е стигнала на собствен ход до тях и при тях се е скапала скоростната....
Ако проблемът не е в сервиза и в договорът ви за продажба не са описани проблемите на колата (както е в почти всички случаи), много трудно ще можеш да обвиниш някого в каквото и да е било. Елементарната защитна позиция на другата страна би била "Проблемът беше ясен по време на покупката, което е отразено в цената".
Диагностика преди покупката правили ли сте?
#4
Публикувано 14 ноември 2012 - 17:06
Колега, попринцип може да си търсиш правата като заложиш на "скрити дефекти", тъй като проблема не е основан на консуматив, а на основен детейл в автомобила, но доказателствената тежест, ще бъде изцяло в твоята "градинка" и е доста трудно. Трябва цената да е била нормална спрямо пазара, да сте писали в документите реална цена (зашото в друг случай би се предположило, че цената е редуцурана заради дефект) и мн други такива. Успех
#5
Публикувано 14 ноември 2012 - 17:47
Ами колежката получи бърз отговор, вижте статията. Решението е елементарно. Това явно е спорадична грешка при този модел, която е абсурдно елементарна за ремонт. Да живее Интернет и хората, които споделят опита си.
#6
Публикувано 14 ноември 2012 - 18:01
първо този модел е отвратителен за ремонт и
много от сервизите го отказват
второ причините може да са много
беше хубаво да си запише номера на грешката или поне
за какво се отнася
а така само си чешем пръстите
много от сервизите го отказват
второ причините може да са много
беше хубаво да си запише номера на грешката или поне
за какво се отнася
а така само си чешем пръстите
#7
Публикувано 14 ноември 2012 - 19:01
Косе, това е много полезен линк, запазих си го..........обаче колежката е с полуавтоматик
Да чул съм че 'умират' по този начин и понеже е рядко срещан е голям шаш. Мисля че на колежката и трябва човек който да по разглоби и провери ел. компонентите, букси, бобинки, датчици, селектор, бушони, ....
Туй няма съединител... ама си ръчкаш с ръка. 1,2,3,.
Да чул съм че 'умират' по този начин и понеже е рядко срещан е голям шаш. Мисля че на колежката и трябва човек който да по разглоби и провери ел. компонентите, букси, бобинки, датчици, селектор, бушони, ....
Туй няма съединител... ама си ръчкаш с ръка. 1,2,3,.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Публикувано 14 ноември 2012 - 19:48
Ъмм, дамм... вярно е полуавтомат според написаното.
ето по въпроса за нейната кутия:
http://www.aclassinf.../mypage.59b.htm
А ето и целият списък
http://www.aclassinf...uk/mypage.1.htm
ето по въпроса за нейната кутия:
http://www.aclassinf.../mypage.59b.htm
А ето и целият списък
http://www.aclassinf...uk/mypage.1.htm
#9
Публикувано 14 ноември 2012 - 20:24
Много ви благодаря за бързият отговор.Проблемът е,че когато стана това не я карах аз а съпругът ми и точно преди това леко я е чукнал отдолу,а съм чувала,че електрониката била на 20 см. от земята.Има и друго...понеже беше паркирана в сервиза и отидохме със съпруга ми да я пробваме пак дали ще има проблем и я запалихме и си тръгна все едно нищо не е ставало...а сервизът беше някакъв уличен,тоест случи се така,че преди това са минали там да попитат за една друга дребна повреда и на излизане се е случило това.А в сервиза са казали,че някакви навързани модули на педала на газта и на електронният съединител,а преди това и педалът за газта не отговаряше на командите,но след това се оправи всичко сякаш нищо не е било...човекът от сервиза каза,да си намеря някой,който разбира само от А-класи,но все пак не ми се дават много пари...и все пак ако знаете нещо такова в Бургас ще се радвам да ми споделите.Още веднъж ви благодаря за бързите отговори.
#10
Публикувано 14 ноември 2012 - 20:39
А сега току-що прегледах този линк http://www.aclassinf.../mypage.59b.htm използвах Гугъл преводач тъй като не разбирам английски....и до колкото разбрах е от електронният съединител или от някакво си графитни четки...ще съм ви много благодарна,ако ми преведете най-важната част от този текст..
#11
Публикувано 14 ноември 2012 - 21:26
Общо казано,човекът е имал подобен на вашия проблем.Направили са му диагностика и са му казали че е активатор.Но проблема не е бил там .На задвижващите валове в края към джантата има гривни които подават сигнал към ESP И ABS(SENDER RINGS).Те са били ръждясали и от там е дошъл проблема.Гривните са подменени и F изчезва от таблото.Въпреки това човекът е сменил и четките на активатора което ще му спести по нататъчен ремонт на целия модул който излиза 1000 лири.Така че нищо чудно от стоене и вашата да е малко поръждясала.Иначе освен БС в Бургас само Мерцедеси правят след автокъщите посока към бившето ТКЗС в ляво.Отпред има само мерцедеси,на гърба правят само БМВ-та .Забравих им имената бивши от БС са.Другия е краси от несебър в ляво до складовете.
Този пост е редактиран от doich: 14 ноември 2012 - 21:31
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#12
Публикувано 15 ноември 2012 - 17:56
Днес една моя колежка ми каза,че това била системна компютърна грешка от неправилно боравене (и аз не знам точно какво).Каза ми,че дори и да стане като стои 3-4 минути и се оправя.Успокоих се до някъде...обаче имам друг проблем,който забелязах днес - лоста на волана където се пускат фарове,чистачки мигачи е повредено...не може да застане на къси..при някоя дупка се мърда и отива пак на дълги..та въпросът ми е и за него сега?Оригинално ако си купя ми казаха,че ще е много скъпо,дали по авто-моргите няма да има някое по-евтино и да ми кажете горе-долу за какви цени става въпрос за въпросното лостче? Говоря и за оригинално и за такова от автоморга.. ?
(а за другият проблем ще я заведа на една диагностика да съм сигурна,че нищо и няма)
(а за другият проблем ще я заведа на една диагностика да съм сигурна,че нищо и няма)
#13
Публикувано 15 ноември 2012 - 21:09
Автоморга е най-добре. Цената му е от 50 до 200лв.
Имаме такива теми тук, потърсете.
Имаме такива теми тук, потърсете.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 15 ноември 2012 - 21:19
Колежке, не се надявай на това като стои 3-4 минути да се оправи..А класата е коварна кола..винаги ще ти създаде проблем точно когато не трябва...Закарай я в някой свестен сервиз да я оправят.
Ново лостче е към 300..
Ново лостче е към 300..
#15
Публикувано 06 декември 2012 - 15:24
Не спират проблемите с тази кола.Дадох я на съпругът ми,а той е забравил лампичката в купето включена и ми се е изтощил акумулатора.Както и да е... занесе го той да го заредят и като го сложихме на таблото се появих две светлини едната за ABS в едно кръгче оградена,а другата пише BAS ESP едно под друго.Дали излиза някаква компютърна грешка или наистина не ми работят ABS-а и ESP-то ? Трябва ли да го заведа на диагностика отново или да махна и пак да сложа акумулатора? Възможно ли е наистина да са се развалили ABS и ESP?
Also tagged with one or more of these keywords: скорости, полуавтоматик, грешки, компьютър, електроника
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни