Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с паленето


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 mercedes_benc190e

mercedes_benc190e

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E W201 1989

Публикувано 11 ноември 2012 - 20:55

Здравейте колеги значи имам следният проблем.Колата ми е мерцедес 190 Е 2000 кубика 89г. Имам и газово Ловато. Понякога когато колата е загряла и когато я угася след това като завъртя да я паля върти върти и така можеби около 2 3 минути и тогава пали а понякога няма проблеми пали си от раз и това съм забелязал че го прави само като е топла.От какво може да е?Благодаря предварително!
  • 0

#2 alexsxe

alexsxe

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 ноември 2012 - 08:29

Здравей, колега, аз имам метанова уретба на 200Е (122кс.) и подобен проблем. На мен са ми необходими 30 сек. понякога за да стартирам. Имам съмнения в свещите, тъй като когато двигателя има АГУ (дори ГИ) има изискване за "пречукване" на свещите. Това означава дистанцията между катода и електрода да се намали. За пропан-бутан стойността е 0,6мм , за метан е 0,5мм. Това са данни, които преведохме от корейски език - надписът стоеше като предписание на корейско NGK. Предния ми автомобил беше Hyundai :)
  • 0

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 ноември 2012 - 09:38

Консултирайте се с някой газаджия........ мисля че проблема е в ел. свърването на устройствата........също така от вида на копчето.

Свързвайте захранването на място на което при въртене на стартер не се губят волтове или си проверете качествата на акумулаторите.

Този пост е редактиран от Вай Басо: 12 ноември 2012 - 14:21

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 12 ноември 2012 - 13:18

Провери бендикса дали сработва и какви са стойностите на акумулатора и алтернатора.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#5 mercedes_benc190e

mercedes_benc190e

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E W201 1989

Публикувано 13 ноември 2012 - 12:07

Акумулаторът ми е чисто нов но от както съм я купил не сам сменял свещи а вчера бях при газаджията дето ми е слагал газовото но не го попитах за това .
  • 0

#6 DeyaN

DeyaN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Мерцедес W201 190E 2.3 16V 89-та год.

Публикувано 21 декември 2012 - 02:13

свещи кабели и капачка ама свещите гледай да не са някой измислени ако имам стари ще ти ги подаря да пробваш с тях
  • 0
Жена без цици и кола без кардан в къщи неща

#7 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 21 декември 2012 - 10:33

има изискване за "пречукване" на свещите

мау малииии, бате т'ва каже ли ми го газаджия му пожелавам лек ден и бегам с 200.... Т'ва пречукване и на москвич не бих го причинил. Откъде знаеш с каква стомана е правена свеща и колко въглерод има в нея ( демек колко е крехка ). Прав си, че при работа на газ е по-добре да се намали разстоянието 0,8мм съм чувал аз, но за тая цел си има свещи за коли с агу. Сещаш се каква лютеница ще се забърка, ако "пречуканото" парченце се счупи и падне в цилиндъра... Мани не си правете експерименти, аз поне не бих рискувал
  • 1
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#8 alexsxe

alexsxe

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 декември 2012 - 17:22

Това за пречукването съм го прочел на кутия на NGK. Едва ли има опастност да се отчупи(малко несериозно звучи за НЕМЕНТЕТА свещи), реално ако се прекали може да се образува "дъга" вместо искра. Всичко е до настройка и усещане - всеки сам си преценява кое го устройва - свещи за газ са по-скъпи, а основната разлика е в растоянието между катода и електрода. Разбира се, че е по-добре да се закупят "оригинални" свещи за работа на газ, но понякога бюджета изисква да се направят жертви :) За мен оптималния вариант е : хубави кабели (BERU), свещи, които да мога да си позволя на 20 000км. да подновя с нови, смяна въздушен филтър на 8000км. Успех на колегата, дано да сме му били полезни.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни