Проблем с паленето
Started by mercedes_benc190e, 11 Nov 2012 - 20:55:46
7 replies to this topic
#1
Posted 11 November 2012 - 20:55
Здравейте колеги значи имам следният проблем.Колата ми е мерцедес 190 Е 2000 кубика 89г. Имам и газово Ловато. Понякога когато колата е загряла и когато я угася след това като завъртя да я паля върти върти и така можеби около 2 3 минути и тогава пали а понякога няма проблеми пали си от раз и това съм забелязал че го прави само като е топла.От какво може да е?Благодаря предварително!
#2
Posted 12 November 2012 - 08:29
Здравей, колега, аз имам метанова уретба на 200Е (122кс.) и подобен проблем. На мен са ми необходими 30 сек. понякога за да стартирам. Имам съмнения в свещите, тъй като когато двигателя има АГУ (дори ГИ) има изискване за "пречукване" на свещите. Това означава дистанцията между катода и електрода да се намали. За пропан-бутан стойността е 0,6мм , за метан е 0,5мм. Това са данни, които преведохме от корейски език - надписът стоеше като предписание на корейско NGK. Предния ми автомобил беше Hyundai
#3
Posted 12 November 2012 - 09:38
Консултирайте се с някой газаджия........ мисля че проблема е в ел. свърването на устройствата........също така от вида на копчето.
Свързвайте захранването на място на което при въртене на стартер не се губят волтове или си проверете качествата на акумулаторите.
Свързвайте захранването на място на което при въртене на стартер не се губят волтове или си проверете качествата на акумулаторите.
Edited by Вай Басо, 12 November 2012 - 14:21 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#4
Posted 12 November 2012 - 13:18
Провери бендикса дали сработва и какви са стойностите на акумулатора и алтернатора.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#5
Posted 13 November 2012 - 12:07
Акумулаторът ми е чисто нов но от както съм я купил не сам сменял свещи а вчера бях при газаджията дето ми е слагал газовото но не го попитах за това .
#6
Posted 21 December 2012 - 02:13
свещи кабели и капачка ама свещите гледай да не са някой измислени ако имам стари ще ти ги подаря да пробваш с тях
Жена без цици и кола без кардан в къщи неща
#7
Posted 21 December 2012 - 10:33
мау малииии, бате т'ва каже ли ми го газаджия му пожелавам лек ден и бегам с 200.... Т'ва пречукване и на москвич не бих го причинил. Откъде знаеш с каква стомана е правена свеща и колко въглерод има в нея ( демек колко е крехка ). Прав си, че при работа на газ е по-добре да се намали разстоянието 0,8мм съм чувал аз, но за тая цел си има свещи за коли с агу. Сещаш се каква лютеница ще се забърка, ако "пречуканото" парченце се счупи и падне в цилиндъра... Мани не си правете експерименти, аз поне не бих рискувалима изискване за "пречукване" на свещите
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#8
Posted 21 December 2012 - 17:22
Това за пречукването съм го прочел на кутия на NGK. Едва ли има опастност да се отчупи(малко несериозно звучи за НЕМЕНТЕТА свещи), реално ако се прекали може да се образува "дъга" вместо искра. Всичко е до настройка и усещане - всеки сам си преценява кое го устройва - свещи за газ са по-скъпи, а основната разлика е в растоянието между катода и електрода. Разбира се, че е по-добре да се закупят "оригинални" свещи за работа на газ, но понякога бюджета изисква да се направят жертви За мен оптималния вариант е : хубави кабели (BERU), свещи, които да мога да си позволя на 20 000км. да подновя с нови, смяна въздушен филтър на 8000км. Успех на колегата, дано да сме му били полезни.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users