не ще да пали
Started by Ferdo, 15 Jan 2007 - 00:04:14
27 replies to this topic
#1
Posted 15 January 2007 - 00:04
Моля, да ми помогнете или насочите към решаване на проблема, който възникна с личната ми кола Мерцедес С 180 - 95 год. бензин.
Сутринта при опита ми да запаля колата ключът на запалването само отключи волана и не можа да отиде на контакт и стартер. Ключът има имобилайзер. Резервният ключ също отказва. Имам и ключ без имобилайзер, който отива на контакт и стартер,но таблото не се включва и стартера също. Какъв е според вас проблема, за да не може да запали при положение, че предния ден колата беше в движение?
Сутринта при опита ми да запаля колата ключът на запалването само отключи волана и не можа да отиде на контакт и стартер. Ключът има имобилайзер. Резервният ключ също отказва. Имам и ключ без имобилайзер, който отива на контакт и стартер,но таблото не се включва и стартера също. Какъв е според вас проблема, за да не може да запали при положение, че предния ден колата беше в движение?
#2
Posted 15 January 2007 - 03:19
Слаб акумулатор
.
#3
Posted 15 January 2007 - 16:37
Проверих дали е от него - но НЕ Е.Слаб акумулатор
#4
Posted 15 January 2007 - 17:32
Ами пробва ли да завъртиш ключа който е без имобилайзер,като същевременно подадеш сигнал от ключа на който има имобилайзер?
#5
Posted 15 January 2007 - 19:15
Благодаря ви за отговорите обаче... като стигам до стартера с ключа без имобилайзер всъщност таблото не светва, а минава през позиция контакт. Пробвах съвета на W123, но нямаше резултат. Акумулатора е замерен и показва 12 волта, 100 Аh и е на 1 год. Ако се наложи да ходя на сервиз, кой ще ми препоръчате? Аз съм от СофияПроверих дали е от него - но НЕ Е.Слаб акумулатор
#6
Posted 16 January 2007 - 00:00
Аз понеже сам теле пак да питам за акумулатора.
Колко точно волта ти дава?Може ли да ти е треснала една от клетките и при завъртане на ключа и натоварване на акумулатора да му пада волтажа и да не ти върти въобще стартера?
Сестрата кара 1998 C280 и акумулатора беше на 11.9 V ма умрял в кожата си,ни отваря врати,ни върти стартер.
Някой да е пипал нещо по колата тия дни?Пробва ли въпреки добрия акумулатор да я вържеш за друг и да я вратнеш?
Колко точно волта ти дава?Може ли да ти е треснала една от клетките и при завъртане на ключа и натоварване на акумулатора да му пада волтажа и да не ти върти въобще стартера?
Сестрата кара 1998 C280 и акумулатора беше на 11.9 V ма умрял в кожата си,ни отваря врати,ни върти стартер.
Някой да е пипал нещо по колата тия дни?Пробва ли въпреки добрия акумулатор да я вържеш за друг и да я вратнеш?
.
#7
Posted 16 January 2007 - 00:28
Аз понеже сам теле пак да питам за акумулатора.
Колко точно волта ти дава?Може ли да ти е треснала една от клетките и при завъртане на ключа и натоварване на акумулатора да му пада волтажа и да не ти върти въобще стартера?
Сестрата кара 1998 C280 и акумулатора беше на 11.9 V ма умрял в кожата си,ни отваря врати,ни върти стартер.
Някой да е пипал нещо по колата тия дни?Пробва ли въпреки добрия акумулатор да я вържеш за друг и да я вратнеш?
Значи волтажа е 12.61. Незнам дали е важно ама да кажа - отгоре ако всичко е наред трябва да има зелено кръгче. Когато го погледнах акумулатора кръгчето беше черно, ама като разклатиш леко става зелено. Свалих го и го пробвах на колата на приятел- всичко си е ОК. Предният ден карах колата и не е имало проблем откакто я купих. По принцип колата рядко се кара - около веднъж дваж в седмицата. Никой не е пипал по нея, но е поддържана.
Сестрата кара 1998 C280 и акумулатора беше на 11.9 V ма умрял в кожата си,ни отваря врати,ни върти Е как върти стартера като не влиза, през шибидаха ли?
#8
Posted 16 January 2007 - 00:42
Е сега ме питаш как се отваря такава кола ли?Сестрата има двама братя,тя с такива упражнения не се занимава. :
Ненормална идея искаш ли???Айде сети се дали си отварял багажника предната вечер след като се прибра?Ако да - ще имаш да черпиш и ти казвам къде ти е болката.
А това твойто автомат ли не,че нещо не схванах?Ако е автомат може да е прекъсвача на скоростната,поразмърдаи я или се опитай да палиш на неутрална,може да я заял нещо.
Айде да не те тормозя - виж дали патрона на багажника е във вертикално положение - ако не е го поразмърдаи малко,остави го вертикален,пали и ела се похвали,че си готов.
Ненормална идея искаш ли???Айде сети се дали си отварял багажника предната вечер след като се прибра?Ако да - ще имаш да черпиш и ти казвам къде ти е болката.
А това твойто автомат ли не,че нещо не схванах?Ако е автомат може да е прекъсвача на скоростната,поразмърдаи я или се опитай да палиш на неутрална,може да я заял нещо.
Айде да не те тормозя - виж дали патрона на багажника е във вертикално положение - ако не е го поразмърдаи малко,остави го вертикален,пали и ела се похвали,че си готов.
.
#9
Posted 16 January 2007 - 01:26
И аз като сестра ти - разчитам на друг. Само, че мъжа ми не разбира от коли ама пак е по добър от мен. Но не и в карането на Мерцед еса.
#10
Posted 16 January 2007 - 01:30
Айде сети се дали си отварял багажника предната вечер след като се прибра?Ако да - ще имаш да черпиш и ти казвам къде ти е болката. Ами сега мъжа ми спи, ама предполагам, че може и да е отварял багажника и подрежда нещо вътре. Едно време имаше една бутилка с вода и познай какво ставаше Немаш проблем с черпенето
А това твойто автомат ли не,че нещо не схванах?Ако е автомат може да е прекъсвача на скоростната,поразмърдаи я или се опитай да палиш на неутрална,може да я заял нещо.
:o не е автомат
Айде да не те тормозя - виж дали патрона на багажника е във вертикално положение - ако не е го поразмърдаи малко,остави го вертикален,пали и ела се похвали,че си готов.
[/quote]
Ако вертикалното положение е демек затворен багажник - със сигурност щото моя е педант, винаги проверява дали колата е заключена. Като натисне централното заключване проверява дали вратата е заключена. Ще ме побърка.
А това твойто автомат ли не,че нещо не схванах?Ако е автомат може да е прекъсвача на скоростната,поразмърдаи я или се опитай да палиш на неутрална,може да я заял нещо.
:o не е автомат
Айде да не те тормозя - виж дали патрона на багажника е във вертикално положение - ако не е го поразмърдаи малко,остави го вертикален,пали и ела се похвали,че си готов.
[/quote]
Ако вертикалното положение е демек затворен багажник - със сигурност щото моя е педант, винаги проверява дали колата е заключена. Като натисне централното заключване проверява дали вратата е заключена. Ще ме побърка.
#11
Posted 16 January 2007 - 01:59
ИЗВИНЯВАМ СЕ колежке,не съм знаел,че с жена си пиша.Това за карането добре го каза,ако е и вярно цена нямаш.
Той мажа ти е добре,че е педант,не се побърквай - парен кажа духа.Колите ми в БГ бяха с по 2 различни ключа - един за вратите и един за палене,че и ключе за прекъсване на разни помпи imaхме.
В тукашния форум чета / щот и аз кат мажа ти ич мa няма /,че имало някаква врътка с ключалката на багажника.Не си го и представям какво може да е,но ..........................
My wife borrowed my sister's C180 and later called me that she couldn't start it. When I arrived I found that the ignition indicated good battery thru' the instrument warning lights but no engine crank when key turned. I asked her what she did when she arrived at the car. I deduced that she put her shopping in the trunk. When I checked the trunk, I found the trunk key barrel lock turned to an overlock position. When barrel returned to normal (verticle), the engine cranked and started normally. Go figure?
Тоз език четеш ли го???Подобно положение като при вашия Бенц.
Той мажа ти е добре,че е педант,не се побърквай - парен кажа духа.Колите ми в БГ бяха с по 2 различни ключа - един за вратите и един за палене,че и ключе за прекъсване на разни помпи imaхме.
В тукашния форум чета / щот и аз кат мажа ти ич мa няма /,че имало някаква врътка с ключалката на багажника.Не си го и представям какво може да е,но ..........................
My wife borrowed my sister's C180 and later called me that she couldn't start it. When I arrived I found that the ignition indicated good battery thru' the instrument warning lights but no engine crank when key turned. I asked her what she did when she arrived at the car. I deduced that she put her shopping in the trunk. When I checked the trunk, I found the trunk key barrel lock turned to an overlock position. When barrel returned to normal (verticle), the engine cranked and started normally. Go figure?
Тоз език четеш ли го???Подобно положение като при вашия Бенц.
.
#12
Posted 16 January 2007 - 02:15
Номер 148,онова ситното келеме в дясно.Това го водят прекъсвач на акумулатора,някой да има идея дали това може да е проблема и какво точно прекъсва тоя прекъсвач?
.
#13
Posted 16 January 2007 - 05:01
Много спите в тоя форум,а аз мисля ли мисля. :closedeyes:
Още един въпрос имам към тия които са карали модела.Има ли прекъсвач на стартера които да е вързан за педала на съединителя???Не съм карал такова нещо в Европейския му вариант,а тукашните коли без да си натиснал съединитяля не ти върти стартера да не сгазиш някоя баба на паркинга.Ако има такова нещо може то да е проблема - колата си отива на контакт,въртиш ключа и нищо не се случва,натиснеш ли съединителя почва да върти стартера веднага.
Случвало ми се е също / това друг да го обясни защо така / да ми изключи стартера по същия описан начин на нормална кола без изгъзици.Пускаш пo инерция малко,включваш на трета и пускаш съединителя.После колата си пали нормално,много рядко се случва,но се случва.
Стига спали,колежката чака,давайте идеи какво е боли тая цедка.
Още един въпрос имам към тия които са карали модела.Има ли прекъсвач на стартера които да е вързан за педала на съединителя???Не съм карал такова нещо в Европейския му вариант,а тукашните коли без да си натиснал съединитяля не ти върти стартера да не сгазиш някоя баба на паркинга.Ако има такова нещо може то да е проблема - колата си отива на контакт,въртиш ключа и нищо не се случва,натиснеш ли съединителя почва да върти стартера веднага.
Случвало ми се е също / това друг да го обясни защо така / да ми изключи стартера по същия описан начин на нормална кола без изгъзици.Пускаш пo инерция малко,включваш на трета и пускаш съединителя.После колата си пали нормално,много рядко се случва,но се случва.
Стига спали,колежката чака,давайте идеи какво е боли тая цедка.
.
#14
Posted 16 January 2007 - 16:45
My wife borrowed my sister's C180 and later called me that she couldn't start it. When I arrived I found that the ignition indicated good battery thru' the instrument warning lights but no engine crank when key turned. I asked her what she did when she arrived at the car. I deduced that she put her shopping in the trunk. When I checked the trunk, I found the trunk key barrel lock turned to an overlock position. When barrel returned to normal (verticle), the engine cranked and started normally. Go figure?
Моята жена зае моя"C180 и по-късно ме извика, че тя не можа да го стартира" от сестра. когато аз пристигнах аз разбрах, че запалването показа добре батарея Thru 'инструментът, който предупреждава светлините освен никаква ръчка до двигател когато е ключовият, се обърна. аз я питах какво прави когато тя пристигна с колата. аз изведох, че тя постави нейното пазаруване в тялото. когато аз видях тялото, аз разбрах, че кичурът на варел на телесен ключ се превърна в позиция за overlock. когато варел се завърна към нормални (verticle), двигателят криволичеше и започна нормално. Това преведе програмката ако се интересува някой и разбира какво значи. BENZBOSS благодаря ти за отговорите, ама мъж ми неще и да прочете, а на въпросите ти не мога аз да отговоря. Почерпката все пак не отпада.
Моята жена зае моя"C180 и по-късно ме извика, че тя не можа да го стартира" от сестра. когато аз пристигнах аз разбрах, че запалването показа добре батарея Thru 'инструментът, който предупреждава светлините освен никаква ръчка до двигател когато е ключовият, се обърна. аз я питах какво прави когато тя пристигна с колата. аз изведох, че тя постави нейното пазаруване в тялото. когато аз видях тялото, аз разбрах, че кичурът на варел на телесен ключ се превърна в позиция за overlock. когато варел се завърна към нормални (verticle), двигателят криволичеше и започна нормално. Това преведе програмката ако се интересува някой и разбира какво значи. BENZBOSS благодаря ти за отговорите, ама мъж ми неще и да прочете, а на въпросите ти не мога аз да отговоря. Почерпката все пак не отпада.
#15
Posted 17 January 2007 - 22:21
Колежке какво стана с Мерца???Оправихте ли го и къде му беше проблема.Драсни 2 реда,че до никъде не я докарахме с ремонта,я е добре да се знае какво му беше.
.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users