здравейте колеги,
имах w202 220 cdi 99г , много доволен бях докато не дойдоха проблемите с дюзите и нагар който скриваше всички дюзи и .... мазало.. НО колта си вървеше без проблем,
бенц , какво да кажа... След това дойде момент в който като си сложих крика да сменя гумата ,крика влезе в купето ... хаха .. бенц..ама и те ръжда хващат и то много... Доволен , недоволен продадох го и си взех " мечтата ми" 20г w202 200 kompressor.
е предпочитах 230 компресор ама ..на .. нама много.
Те така на по кратко.. сега стягам "новия" бенцо и съм до следния момент..
Дифа виеше и си купих за 36лв от мегапартс +25лв доставка.
"Новият" е от Е класа компресор с номер 124... ... нещо си, същия като старият ми с малка разлика в предавателното число от по-голямо на по-малко.
не помня точно какви бяха цифрите, трябва да ги погледна...
Сега колата на 4 скорост с 3000об. е на 106-7 км/ч а пре ди беше на 96-7 км/ч. Така поне ще е по икономична на магистралата.
Чашките за полуоските си ги смених от стариа диф. понеже бяха по големи и работата заспа, сега броя дните преди и този диф да се разсвири
за сега е пушка , с ново масло и почистен отдушник.... направо си е като нов.
И си идвам на въпроса... сега ще сменям кардана понеже дрънчи, ...
не съм запознат много и ви питам от кои модели карданите са същите, има ли разлика с тези от комбито s202 и моя w202, има ли значение дали е от 1.8 или трябва да в от 2000куб, може ли да е от НЕкомпресор или трябва да е от 200 компресор задължително... и такива ми ти работи , мисля че схващате идеята... В мегапартс има доста кардани но все са разглобени на две части, и вероятно не са белязали шлиците.... кофти... има няколко цели кардана но не са от компресор и незнам ще паснат ли... тука идва вашата роля .. да кажете с кой кардан може да се замени.
както и от 190ка стват ли, че те са с една гайка дето си обираш луфта с нея. Ако пасват такъв кардан ще търся, че втора ръка без луфтове.. трудна работа.
Поздрави и благодаря преварително!