

190E Сълзене от термостата и Т на двигател
Започната от mercedes_benc190e, 14 фев 2012 - 00:30:44
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 февруари 2012 - 00:30
колеги искам да попитам нещо значи проблема ми е такав аз имам 190Е и да ви кажа парното ми е убиец но термостата ми салзи точно от болтовете иначе за градуси нямам проблеми какво 6те ме посаветвате какав термостат да взема и каква ще баде евентуалната разлика ако ваобще има такава. Благодаря предварително

#2
Публикувано 14 февруари 2012 - 09:42
Опитвал ли си да го притегнеш?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 14 февруари 2012 - 11:21
Колкото и да е порнографско,намажи го със силикон да речем,като най напред окледаш капачката за пукнатини.
Никога не оставям магарето си в калта.
#4
Публикувано 14 февруари 2012 - 11:25
Колега,внимавай с притягането на капачката на термостата,тя е пластмасова.Аз имах същия проблем на мойта 190-ка и я натегнах и се счупи.Отвори я,провери дали не е спукана около гнездата на болтовете,почисти я ако е здрава и я затегни,не максимално но не и хлабаво,трябва да я усетиш.Другия вариант е втора употреба,но и там гаранция няма.Не купувай термостат,на 190-ките са отделни,капачка и термостат.
Не хапи този,който може да те изяде.
#5
Публикувано 14 февруари 2012 - 14:25
Аз имах същия проблем на мойта 190-ка и я натегнах и се счупи.

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Публикувано 14 февруари 2012 - 14:32
Ама ако го мажеш с силикон, го мажи по от към външния край и по-тънко...... та като притягаш, да не джвръкне на вътре.
Аз се разминах с леко притягане.
Аз се разминах с леко притягане.

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 20 февруари 2012 - 19:52
искам да питам бай Васил значи само да го претегна леко така ли ?
#8
Публикувано 20 февруари 2012 - 21:10
Да, пробвай с притягане, като се съобразявай със силата... че ако си от по-здравите в ръцете......е играчка да завлечеш резбата.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 21 февруари 2012 - 15:49
добре така 6те пробвам мерси колега ако има не6то пак 6те пи6а
#10
Публикувано 03 ноември 2012 - 19:17
Колеги аз смених само капачката на термостата защото старата сълзеше точно където са болтовете капачката струваше към 10 лева.Мислех си че като я сменя и няма да загрява така но уви. Преди 1 седмица почна да ми надува големия маркуч и помислих че трябва да сменям гарнитурата на главата.Отидох в един сервиз и с една машинка на разширителното казанче ми каза че и няма нищо на гарнитурата а най вероятно е съединител на перката или мембраната на изпарителят която разделя газ- бензин.Може ли от този съединител на перката да е и колко парички би струвал нов. Благодаря предварително!
#11
Публикувано 03 ноември 2012 - 21:32
Какъв съединител бе,ти си с ел.включвател.В това студено време,какви перки търсите.Варианти,запушен радиатор,гарнитура глава,другото са глупости.
Никога не оставям магарето си в калта.
#12
Публикувано 04 ноември 2012 - 19:41
В сервиза ми сложиха едно машинка на разширителното казанче и ми каза че гарнитурата е добре и не искам смяна,а перката ми включва на 100 градуса а преди като стигне 82 и 3 градуса и включва веднага и майстора ми каза датчика на перката бил за смяна защото термостата е отворил водата ври а пак перката хабер няма да се включва.
#13
Публикувано 05 ноември 2012 - 01:51
В такъв случай,дай с едно мостче на късо кабелите на буксата на датчика и перката,ще е зацепена постоянно.При положение,че имаш нужда от перка,да разбирам ли,че колата е с климатик.
Те тия перки си включват на 100 градуса,ма на тая температура,водата не ври още.
Те тия перки си включват на 100 градуса,ма на тая температура,водата не ври още.
Този пост е редактиран от dilqnski: 05 ноември 2012 - 01:58
Никога не оставям магарето си в калта.
#14
Публикувано 05 ноември 2012 - 16:10
Не колата няма клима.Явно иска да се смени датчика а за какви пари ще става въпрос някои има ли си напредстава и лесно ли се сменя?
#15
Публикувано 05 ноември 2012 - 22:04
Ако датчика включва перката на 100 градуса, всичко е нормално (говорим за 4-цилиндров мотор, нали). Датчикът ти е наред.
Тази система е така направена, че до 100 градуса се разчита само на термостата, а принудителното охлаждане от перката се включва след това.
Шашкай се само ако температурата ти отива към 110-120 градуса.
Провери си капачката на разирителния съд. Тя трябва да държи 1.2-1.4 бара налягане и нищо не ври на 100 градуса.
Тази система е така направена, че до 100 градуса се разчита само на термостата, а принудителното охлаждане от перката се включва след това.
Шашкай се само ако температурата ти отива към 110-120 градуса.
Провери си капачката на разирителния съд. Тя трябва да държи 1.2-1.4 бара налягане и нищо не ври на 100 градуса.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни