Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

190E Сълзене от термостата и Т на двигател


  • Please log in to reply
17 мнения по тази тема

#1 mercedes_benc190e

mercedes_benc190e

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E W201 1989

Публикувано 14 февруари 2012 - 00:30

колеги искам да попитам нещо значи проблема ми е такав аз имам 190Е и да ви кажа парното ми е убиец но термостата ми салзи точно от болтовете иначе за градуси нямам проблеми какво 6те ме посаветвате какав термостат да взема и каква ще баде евентуалната разлика ако ваобще има такава. Благодаря предварително :happy
  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 февруари 2012 - 09:42

Опитвал ли си да го притегнеш?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 14 февруари 2012 - 11:21

Колкото и да е порнографско,намажи го със силикон да речем,като най напред окледаш капачката за пукнатини.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#4 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 14 февруари 2012 - 11:25

Колега,внимавай с притягането на капачката на термостата,тя е пластмасова.Аз имах същия проблем на мойта 190-ка и я натегнах и се счупи.Отвори я,провери дали не е спукана около гнездата на болтовете,почисти я ако е здрава и я затегни,не максимално но не и хлабаво,трябва да я усетиш.Другия вариант е втора употреба,но и там гаранция няма.Не купувай термостат,на 190-ките са отделни,капачка и термостат.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 февруари 2012 - 14:25

Аз имах същия проблем на мойта 190-ка и я натегнах и се счупи.


:hailandkill
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 февруари 2012 - 14:32

Ама ако го мажеш с силикон, го мажи по от към външния край и по-тънко...... та като притягаш, да не джвръкне на вътре.

Аз се разминах с леко притягане. :)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 mercedes_benc190e

mercedes_benc190e

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E W201 1989

Публикувано 20 февруари 2012 - 19:52

искам да питам бай Васил значи само да го претегна леко така ли ?
  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 февруари 2012 - 21:10

Да, пробвай с притягане, като се съобразявай със силата... че ако си от по-здравите в ръцете......е играчка да завлечеш резбата.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 mercedes_benc190e

mercedes_benc190e

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E W201 1989

Публикувано 21 февруари 2012 - 15:49

добре така 6те пробвам мерси колега ако има не6то пак 6те пи6а
  • 0

#10 mercedes_benc190e

mercedes_benc190e

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E W201 1989

Публикувано 03 ноември 2012 - 19:17

Колеги аз смених само капачката на термостата защото старата сълзеше точно където са болтовете капачката струваше към 10 лева.Мислех си че като я сменя и няма да загрява така но уви. Преди 1 седмица почна да ми надува големия маркуч и помислих че трябва да сменям гарнитурата на главата.Отидох в един сервиз и с една машинка на разширителното казанче ми каза че и няма нищо на гарнитурата а най вероятно е съединител на перката или мембраната на изпарителят която разделя газ- бензин.Може ли от този съединител на перката да е и колко парички би струвал нов. Благодаря предварително!
  • 0

#11 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 03 ноември 2012 - 21:32

Какъв съединител бе,ти си с ел.включвател.В това студено време,какви перки търсите.Варианти,запушен радиатор,гарнитура глава,другото са глупости.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#12 mercedes_benc190e

mercedes_benc190e

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E W201 1989

Публикувано 04 ноември 2012 - 19:41

В сервиза ми сложиха едно машинка на разширителното казанче и ми каза че гарнитурата е добре и не искам смяна,а перката ми включва на 100 градуса а преди като стигне 82 и 3 градуса и включва веднага и майстора ми каза датчика на перката бил за смяна защото термостата е отворил водата ври а пак перката хабер няма да се включва.
  • 0

#13 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 05 ноември 2012 - 01:51

В такъв случай,дай с едно мостче на късо кабелите на буксата на датчика и перката,ще е зацепена постоянно.При положение,че имаш нужда от перка,да разбирам ли,че колата е с климатик.
Те тия перки си включват на 100 градуса,ма на тая температура,водата не ври още.

Този пост е редактиран от dilqnski: 05 ноември 2012 - 01:58

  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#14 mercedes_benc190e

mercedes_benc190e

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E W201 1989

Публикувано 05 ноември 2012 - 16:10

Не колата няма клима.Явно иска да се смени датчика а за какви пари ще става въпрос някои има ли си напредстава и лесно ли се сменя?
  • 0

#15 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4613 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 05 ноември 2012 - 22:04

Ако датчика включва перката на 100 градуса, всичко е нормално (говорим за 4-цилиндров мотор, нали). Датчикът ти е наред.

Тази система е така направена, че до 100 градуса се разчита само на термостата, а принудителното охлаждане от перката се включва след това.

Шашкай се само ако температурата ти отива към 110-120 градуса.

Провери си капачката на разирителния съд. Тя трябва да държи 1.2-1.4 бара налягане и нищо не ври на 100 градуса.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни