Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Смяна Двигател


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 NikolovE290

NikolovE290

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E290 ,170 Кончета

Posted 31 October 2012 - 23:09

От няколко дни ме гризе една мисъл. Изпадна ми добър 3.2 цди мотор ,свален от S класа. Със скорости и тампони. Лубопитно ми е мойта красавица дали ще го побере В210 2.9 тд . Възможна ли е преработката на диф-а или нов трябва . Някой наемал ли се е с подобна операция. Доволен съм 2.9ката супер мн и ми е и с чип ,но 3.2 цди мърка по-приятно .
  • 0

#2 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 01 November 2012 - 07:42

По всяка вероятност ще се побере, тоя двигател и в цедки се слага.. Що реши че ще трябва да "преработваш" дифа, каквото и да означава това?..
  • 0
Follow your own star...

#3 GLARUS

GLARUS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Posts:

Posted 01 November 2012 - 07:59

Мотора със скоростите ще влязат в коша това е без проблем.Но оттам нататък какво правим трябва ти и електрониката на мотора и кутията на тази ес класа + инсталацията на мотора и човек който разбира от това.Диференциала може и тоз ще издържи но трябва да правиш и кардана.Не е невъжможно но е доста скъпо това начинание.
  • 0

#4 NikolovE290

NikolovE290

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E290 ,170 Кончета

Posted 01 November 2012 - 16:52

Кардана ще го преработя, човек имам. За дифа се притеснявам, малко. 3-ката цди ще и се слага чип, та ще стане към 230 коня и повече. Иначе имам и кутията за скоростите. ECU също. Нз само дали ще стане plug and play или някои жичкаджия ще трябва да се намеси. Тампоните също нз дали ще паснат но това на място ще се гледа. Още не е при мен мотора.
  • 0

#5 NikolovE290

NikolovE290

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E290 ,170 Кончета

Posted 01 November 2012 - 18:57

А под преработване имам предвид да се повиши процента на разпределяне на въртящия момент
  • 0

#6 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 02 November 2012 - 08:09

Е чакай бе тоя двигател заводски се слага на тая кола, само си намираш такива стойки и тампони, ако не ти е проблем си ги купи от балкан стар, и всичко заспива вътре.. Конете не са проблема в случая, а въртящия момент, който минава 600Nm при 320cdi с чип, според мен си карай така, но се запаси със резервен диференциал за всеки случай.. За кабеляците по всяка вероятност ще имаш нужда от намеса на жичкаджия. А това за диференциала не знам дали и ти разбираш какво си написал, защото на мен не ми е ясно, предполагам за шпер говориш, тоест да не върти само едната гума а двете заедно? Ако имаш ASR мисля че няма да имаш такива проблеми..
  • 0
Follow your own star...

#7 NikolovE290

NikolovE290

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E290 ,170 Кончета

Posted 03 November 2012 - 14:50

Ами облъчват ме разни познати ,с е30ки с разни смени на дискове на дифа...А за шпер ми се иска но незнам дали е възможна преработката. А за система, има Аср но мислч то е система на спирачките,няма общо с дифа...
  • 0

#8 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 03 November 2012 - 15:53

Така си ги сменяте тия мотори,не че не става,ма финансите са колкото да си купиш заводска,да речем,иначе важно е мераците.При наличието на такива мераци,обикновено личностите които са готови на тази трансплантация,са хора добре запознати с механиката и електрониката по автомобилите.Другия вид хора,са добре заплатени и си угаждат на мераците,ма те си избират по екстремни возила,на които да внедрят добри мотори,за да се постигне уникално,невероятно произведение и им е все едно колко ще струва.В твоя случай е интересно с какво разполагаш и какви знания.Правил съм такива трансплантации,ма съм си подсигурявал за донор,цяло возило,да речем смачкано или не нужно,може и английско.Другото интересно е дали мислиш да го направиш или наистина ще го направиш.Да речем,че наистина ще го направиш,тъй и тъй си отворил тема,можеш да споделяш всеки процес който извършваш,пък ние тук ще даваме по някой акъл,полезен или безполезен.Такъв вид вид дейности се ценят от публиката и се наблюдават с огромен интерес.Всичко останало е търкане на клавиатура.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#9 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 04 November 2012 - 07:35

Така си ги сменяте тия мотори,не че не става,ма финансите са колкото да си купиш заводска,да речем,иначе важно е мераците.При наличието на такива мераци,обикновено личностите които са готови на тази трансплантация,са хора добре запознати с механиката и електрониката по автомобилите.Другия вид хора,са добре заплатени и си угаждат на мераците,ма те си избират по екстремни возила,на които да внедрят добри мотори,за да се постигне уникално,невероятно произведение и им е все едно колко ще струва.В твоя случай е интересно с какво разполагаш и какви знания.Правил съм такива трансплантации,ма съм си подсигурявал за донор,цяло возило,да речем смачкано или не нужно,може и английско.Другото интересно е дали мислиш да го направиш или наистина ще го направиш.Да речем,че наистина ще го направиш,тъй и тъй си отворил тема,можеш да споделяш всеки процес който извършваш,пък ние тук ще даваме по някой акъл,полезен или безполезен.Такъв вид вид дейности се ценят от публиката и се наблюдават с огромен интерес.Всичко останало е търкане на клавиатура.


Човека си има двигателя и скоростите вече, така че основната инвестиция е направена, това което трябва да се сложи още е много далече от цената на очиларка с 320цди двигател.. Те даже със стария 300 турбодизел още държат стабилна цена.. Пък и в случая си говорим за съвсем стандартна конверсия, щом в завода го слагат този двигател, значи би трябвало да е лесно, може да има някаква разлика в периферията на двигателя между тоя за S-ката и тоя за очиларката, но не вярвам да е нещо фрапиращо..

Николов - тая работа със дисковете я забрави, при мб няма такъв филм.. ASR работи със спирачките, но целта е същата - ако едното колело вземе да върти повече от другото му удря спирачката и диференциала започва да прехвърля повече "мощност" към другото колело. Quaife правят шпер касети за мерцедес, в сайта им пише че имат за Е55, ама дали 210, дали 211.. Но дори и цените да не са проблем - пак първо ще ти трябва такв диф. Пак казвам намери си един резервен диф да имаш и си карай така. И дано наистина се захванеш с проекта, последно време много хора пишат и никой не се захваща, форумни приказки само..
  • 0
Follow your own star...

#10 NikolovE290

NikolovE290

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E290 ,170 Кончета

Posted 08 November 2012 - 14:09

Говорех с приятел , който има малък сервиз и почна и той да ме разубеждава. Помпа нова трябва , перката е счупена,изпусквателна система и тн /. Колегата Дилянски ако е правил подобна трансплантация да каже дали е малко безболезнена.Иначе ми намериха човек да закупи двигателя, даже на доста изгодна за мен цена. Ако намеря и на кой да си продам колата , няма да се замислям за разни интервенции ,които накрая да ме оставят дълго без автомобил. Чудя се и аз ,засега нищо не продавам , а и доста приятели, фенове на марката, ще помагат ако се захвана.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users