Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

w126 парно


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 zvezd0

zvezd0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S320 1999
    W163 ML320 1999-ex
    W140 S350TD 1993-ex
    W126 280SE 1985-ex
    W124 230CE 1989-ex

Публикувано 31 октомври 2012 - 00:13

Здравейте момчета. Имам едно питане. Значи сутрина се мятам в пурата,пускам парното и нищо не духа от никъде тръгвам аз пойзбърсах изпотените стъкла и карам с леко отворени стъкла на студа за да не се поти предния и след 10 минути духна парното заспа работата и след още 10-тина минути пак спря и така цял ден ту спира ту се пуска. Чувал съм едни много страшни историй за смяната на моторчето на парното на мерцедесите и искам да питам според вас в него ли е проблема или е нещо електрическо какво да погледна преди да стигна до това моторче ?
  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 октомври 2012 - 11:29

Провери когато не духа м на какво полужение ти е ключа за палене. Звучи малко несериозно ,но това им е проблем на пурите ,особено ако имаш много ключове или ключодържател. Опитай да го върнеш леко назад ,съвсем малко за да не загасиш колата. Когато ключа застане малко по завъртян към полужение за стартер ,парното не духа ,като го завъртиш към контакта тръгва. Пробвай първо това и тогава пиши какво е станало.
  • 2
NO PAIN - NO GAIN!

#3 zvezd0

zvezd0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S320 1999
    W163 ML320 1999-ex
    W140 S350TD 1993-ex
    W126 280SE 1985-ex
    W124 230CE 1989-ex

Публикувано 31 октомври 2012 - 15:01

Колега запалих току що пак нямаше парно,върнах леко ключа и духна размърдах го няколко пъти напред назад и найстина когато ключа е по надясно парното спира да духа. Интересна работа...
  • 0

#4 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 31 октомври 2012 - 23:51

Старите пураджиии го знаем тоз дерт на 126тиците..

Изхабява се контактната плочка или по-точно връщащият механизъм с пружинката.
Заповядай: http://lorinser3.sni....302353.8606318
Тук бях описал проблема и решението му. Даже има тема във форума от мен, със описание към снимките, но ще я потърсиш...
  • 0

#5 zvezd0

zvezd0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S320 1999
    W163 ML320 1999-ex
    W140 S350TD 1993-ex
    W126 280SE 1985-ex
    W124 230CE 1989-ex

Публикувано 01 ноември 2012 - 00:11

Мерси колеги.
  • 0

#6 mishosf

mishosf

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:всякакви
  • Автомобил:
    MB W126 300se

Публикувано 17 октомври 2015 - 07:30

Здравейте колега. Аз го имам същия проблем. Сутрин докато не загреее колата вентилатор не се пуска. Нито на обдухване нито на авто нито степените. Пробвах го това с ключа ... нямам никакъв луфт в патрона. След като загее колата се чува едно реле зад управлението по средата да щрака. В момента в който щракне и вентилатора тръгва. И така може да си работи цял ден .... и си щрака периодично.. Пурата има ли термо датчик който следи температурата в купето и преценява да не пуска вентилатора преди да е стоплила антифриза ? Макар,че зимата трябва да работи обдухването на предното стъкло ! Благодаря предварително


  • 0

#7 zvezd0

zvezd0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S320 1999
    W163 ML320 1999-ex
    W140 S350TD 1993-ex
    W126 280SE 1985-ex
    W124 230CE 1989-ex

Публикувано 20 октомври 2015 - 10:46

Колегa дa не ти е зaминaло моторчето нa вентилaторчето и кaто влезнеш в дупкa примерно дa тръгвa зa мaлко? Aз го имaх този проблем нa 140-кaтa. Пaрното не тръгвaше и мислех,че е от регулaторa но се окaзa сaмото моторче. Пaля колaтa не тръгвa пaрното и кaто влезнa в дупкa или по пaветa нaпример се чувaше едно цък и пaрното тръгвaше но нa следвaщото пaлене същaтa рaботa..
  • 0

#8 mishosf

mishosf

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:всякакви
  • Автомобил:
    MB W126 300se

Публикувано 20 октомври 2015 - 17:29

Колегa дa не ти е зaминaло моторчето нa вентилaторчето и кaто влезнеш в дупкa примерно дa тръгвa зa мaлко? Aз го имaх този проблем нa 140-кaтa. Пaрното не тръгвaше и мислех,че е от регулaторa но се окaзa сaмото моторче. Пaля колaтa не тръгвa пaрното и кaто влезнa в дупкa или по пaветa нaпример се чувaше едно цък и пaрното тръгвaше но нa следвaщото пaлене същaтa рaботa..

Здравей колега. За сега само си гадая но като цяло съм решил да смъкна таблото и да огледам хубаво този звяр защото сутрин ми идва да я нацепя с брадвата ,а още не е минус температури ... проблема го има и без да влизам в дупка. Може както си карам на магистралата примерно с 90-100 да се пусне и да се спре когато си иска. Сега се чудя дали това управление става от 124 или трябва да си е само от 126. Аз за сега даже и не знам къде стой... 


  • 0

#9 zvezd0

zvezd0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S320 1999
    W163 ML320 1999-ex
    W140 S350TD 1993-ex
    W126 280SE 1985-ex
    W124 230CE 1989-ex

Публикувано 20 октомври 2015 - 18:27

Стaвa от други коли колегa стигa дa го върже жичкaджия aз в 140-кaтa съм с регулaтор от очилaркa но щом ти се пускa и спирa все повече си мисля че проблемa ти е в сaмото моторче a не в регулaторa. Попринцип тези които резиклирaт aлтернaтори ги ремонтирaт тези моторчетa.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни