Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * - 1 гласа

Преместване на ДЕБИТОМЕР...

дебитомер 230 kompressor преместване

  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 5-KOB

5-KOB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Интереси:Бойни изкуства, Коли , Мотори и...
  • Автомобил:
    SLK 230 KOMPRESSOR
    C 180 ESPRIT
    С 200 ELEGANCE
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 октомври 2012 - 22:34

Преместването на дебитомера е една проста, лесна и сравнително евтина операция... Каква е идеята,и ползата от това?!
Подобрява се респонса( реакцията,отговарянето ) на автомобила,при подаване на газ ,и се избягва "замислянето" в ниските и средните обороти!

1. Нужен е фитинг,който го има в каталога на МБ... или СТАР НЕРАБОТЕЩ дебитомер,който ще бъде прерязан...
2. Силиконов маркуч с р-ри 7х7 см.
3. Скоби 2бр. с 7 см диаметър
.....

Като за начало,ми трябва това нещо..!
Ако някой има СТАР И ПОВРЕДЕН дебитомер, и ГОЛЯМО ЖЕЛАНИЕ да ми услужи... Ще мога да кача и снимките на моята смяна...
Трябва ми да направя ТОВА:

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от 5-KOB: 29 октомври 2012 - 22:37

  • 0
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 30 октомври 2012 - 14:06

ами в моргите има дебитомери колкото
искаш и почти всички са не работещи
ама ми е интересно как промяната
на мястото ще подобри работата на
двигателя
нещо по-подробно с обяснения
а ако има и някакви данни още по добре
  • 0

#3 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 30 октомври 2012 - 14:17

Като настъпиш и се отвори дросела, дебитомера по-рано ще регистрира увеличения поток въздух, съответно ще коригира горивото..

Иначе наистина малко снимки на готови такива модификации няма да е зле да се сложат, ако има
  • 0
Follow your own star...

#4 5-KOB

5-KOB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Интереси:Бойни изкуства, Коли , Мотори и...
  • Автомобил:
    SLK 230 KOMPRESSOR
    C 180 ESPRIT
    С 200 ELEGANCE
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2012 - 14:38

Пускам снимки!
Събрах ги и съм сигурен,че всичко ще се изясни!
Това е реалното място на дебитомера!
Другата снимка е на демонтирания...
А третата на модифицирания СТАР ДЕБИТОМЕР,който служи за фитинг,и по-лесно куплиране ...

Прикачени файлове


  • 0
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!

#5 5-KOB

5-KOB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Интереси:Бойни изкуства, Коли , Мотори и...
  • Автомобил:
    SLK 230 KOMPRESSOR
    C 180 ESPRIT
    С 200 ELEGANCE
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2012 - 14:46

След подготовката...идва ред на монтажа на ЗДРАВИЯ ДЕБИТОМЕР!!!
Да се внимава с посоката на въздуха...трябва да се запази!!!
Отрязва се парче,което е равно на размера на дебитомера,от L-образната кривка..
Поставя се силиконовия маркуч,и се стяга дебитомера...
Долния край се закача посредством щипките и пригодения фитинг...
Може да откачите акумулатора за 30 мин.за да се изчистят старите настройки... Когато всичко е готово,се поставя и захранването на дебитомера...
Колата е готова...а,респонса е невероятен! За удоволствието да не говорим!

Прикачени файлове


  • 0
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!

#6 pArFe7u

pArFe7u

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 196 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:Всичко за Мерцедес :)
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 Kompressor 98' Elegance
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2012 - 14:50

Ей сега ще направя снимки под капака :) Аз съм го направил вече и колата си реагира доста по добре в рамките на 2000 до 4-4500 оборота.
  • 0

#7 pArFe7u

pArFe7u

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 196 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:Всичко за Мерцедес :)
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 Kompressor 98' Elegance
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2012 - 15:06

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Ето и собственоръчно направения Cold Air Intake :D


Публикувано изображение

Публикувано изображение

Определено не е естетически издържано но като за 1 ден кеф да си бутам по колата си се изкефих :) Фъскам си из града и ич не ме бърка :drift
  • 1

#8 5-KOB

5-KOB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Интереси:Бойни изкуства, Коли , Мотори и...
  • Автомобил:
    SLK 230 KOMPRESSOR
    C 180 ESPRIT
    С 200 ELEGANCE
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2012 - 16:34

Евала! Екстра си е! ;-)
  • 0
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!

#9 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 30 октомври 2012 - 16:48

Според мен,къде и да се сложи,еднакво ще си реагира.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#10 5-KOB

5-KOB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Интереси:Бойни изкуства, Коли , Мотори и...
  • Автомобил:
    SLK 230 KOMPRESSOR
    C 180 ESPRIT
    С 200 ELEGANCE
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2012 - 19:01

Неееее....
Има значение... Като цяло,пътят до дебитомера е различен...
И разстоянието от дебитомера до дросела е по-късо...
И в момента на отваряне на клапата,той започва да отчита по-точно и бързо количеството въздух...
И не на последно място,има достатъчно прав и чист участък от тръбите...където въздухопотокът е по-силен...
Иначе точно преди оригиналното място на дебитомера,има много кривки и чупки...и те забавят потока...
  • 0
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!

#11 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 30 октомври 2012 - 20:17

Жалко , че на М104 може да се премести , но се получава че и маслените пари ще преминават през дебитомера , а това рано или късно ще го изцапа и развали... Някой ако има идея да казва :hailandkill
  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#12 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 30 октомври 2012 - 22:23

Жалко , че на М104 може да се премести , но се получава че и маслените пари ще преминават през дебитомера , а това рано или късно ще го изцапа и развали... Някой ако има идея да казва :hailandkill


Ти нали щеше да слагаш мега братле ?

Като барнеш Мегата забравяш за дебитомери и си правиш каквото ти е кеф
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#13 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 31 октомври 2012 - 02:12

Не се заблуждавайте,туй че е по близко до дросела,въобще не означава,че ще получи по-бързо данни.Един милиметър да дръпне дросела и от другия край на тръбата веднага дърпа същия милиметър,няма как да разтегне въздуха в тръбата,че да стане забавяне.Другото което е,че дебитомера въобще не е толкова чувствителна "мерилка".
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#14 5-KOB

5-KOB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Интереси:Бойни изкуства, Коли , Мотори и...
  • Автомобил:
    SLK 230 KOMPRESSOR
    C 180 ESPRIT
    С 200 ELEGANCE
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 октомври 2012 - 09:32

Това ми е ясно...
Мисля,че най-вече ефекта идва от самото място...
Там потока е по-различен...
На старото място има кривки преди него точно...
АБЕ НЕЗНАМ КОЕ ТОЧНО ВЛИЯЕ...АМА Е ФАКТ,ЧЕ ИМА ЕФЕКТ! ;-)
Преди малко направих преработката...и наистина,от 2000-4500 об/мин разликата е осезаема!

Този пост е редактиран от 5-KOB: 31 октомври 2012 - 16:42

  • 0
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!

#15 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 31 октомври 2012 - 10:44

Кой знае какво са имали предвид като са го заболи там, където оригинално му е мястото.

И двамата сте прави - скоростта на движение на разликите в налягането е колкото скоростта на звука - 345м/с (@20С), значи 1 метър го минава за 1/345 с или около 3 милисекунди. На практика, вероятно е повече защото въздухът е флуид и има маса и вискозитет.
Също така по-слабите колебания в налягането (малки промени в ъгъла на отваряне на дросела) се губят в общия обем въздух, сдържащ се в тръбата. Това донякъде действа като демпфер.


От друга страна, оригиналното му място наистина е малко странно, на изхода на кулера, и преди чупката.

Може би целта е била да е възможно най-близо до кулера.
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: дебитомер, 230 kompressor, преместване

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни