Изпускателна система на E200, W124, 136 к.с.
Започната от Alexandro, 26 окт 2012 - 19:54:24
32 мнения по тази тема
#16
Публикувано 06 януари 2013 - 15:29
Веднъж и аз да се почувствам късметлия. От човекът от когото си купих салона за колата, си купих и видимо в прекрасно състояние задно гърне. Даже боята по него си седи. За съжаление все още не мога да намеря средно, за да докарам колата в сервиз за смяна на всичко от двуцевката назад.
За Лазаров обаче чух много противоречиви мнения. Едни са доволни, други не. Смятам да му се доверя за резонансните гърнета, след което ще споделя резултата с вас.
За Лазаров обаче чух много противоречиви мнения. Едни са доволни, други не. Смятам да му се доверя за резонансните гърнета, след което ще споделя резултата с вас.
www.etheraudio.net
#17
Публикувано 06 януари 2013 - 20:24
Отказах се от 2ра ръка. Утре най-вероятно слагам ново. Поне ще е с някаква гаранция. Дано проблема със запушването да се оправи. Иначе откъм резонатори съм доволен за сега. Не усетих никаква промяна в звука. Ще пише след утрешната смяна на гърнето, защото след това мисля да отскоча до Плевен и да я пробвам. Ако искаш колега Alexandro ще ти дам координати на пичовете, които ми махнаха катализаторите и ми сложика резонатор. Дадоха ми гаранция 1,5 г.
Този пост е редактиран от pitona: 06 януари 2013 - 20:26
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#18
Публикувано 07 януари 2013 - 01:26
Аз смених наскоро задното гърне.Купих го от КОСЕР марка POLMOSTROW Полско пройзводство точно копие е на оригиналното ми гърне.Оребрен външен вид .стандартни размери.БЕНЦА мърка като котенце.Имат за всички W124 гърнета.Платих го на 80лв.+фактура без никаква отстъпка.Казаха че дават гаранция 2г.но издържали много повече.Имат малка разлика във звука , бензин и дизел.
#19
Публикувано 07 януари 2013 - 14:30
@Pitona: Благодаря колега за споделената информация.
@Дамян: Ти не си първият от когото чувам добри думи за POLMOSTROW. Ще се чуя тези дни с тях, за да видя какво предлагат.
Поздрави на всички.
@Дамян: Ти не си първият от когото чувам добри думи за POLMOSTROW. Ще се чуя тези дни с тях, за да видя какво предлагат.
Поздрави на всички.
www.etheraudio.net
#20
Публикувано 07 януари 2013 - 14:48
Според вас 3мм разлика в тръбите от катализатора към средното гърне оказват ли влияние върху вървежа? Като цяло на колко трябва да са тръбите след катализаторите към средното гърне?
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#21
Публикувано 07 януари 2013 - 20:07
Така...проблема сякаш е решен. Сложих българско гърне с 1 год. гаранция. Пробвах колата на магистралата и сякаш ефект имаше. На баир на пета си набира. Все пак обаче се чудя дали тези 3 мм разлика в тръбите оказват влияние върху вървежа. Вие ще кажете...
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#22
Публикувано 07 януари 2013 - 20:39
Ако са по-тънки оказват, негативно при това
#23
Публикувано 08 януари 2013 - 01:46
Ако са 45мм вместо 48мм дали е голям проблем? Също така ако задното гърне е на 50мм а не на 55мм ?
Този пост е редактиран от pitona: 08 януари 2013 - 01:47
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#24
Публикувано 05 февруари 2013 - 11:54
Не, колата не е на пълно натоварване през цялото време.
Всъщност рядко е на пълно натоварване. По-малкият диаметър предполагам по-голяма скорост на газовете и повече тяга в ниските на теория.
Но българските гърнета са най-неподходящото нещо според мен. По-добре полски.
Материалите които се влагат в БГ гърнетата са много некачествени - ламарината е тънка. Видът на гърнетата не е съобразен, въобще трагедия. Само маржът на производителя е добър. Това е понеже си падаме хем алчни, хем мързеливи.
Карал съм със средно БГ гърне, което се оказа камерно - шаш. Такова имали, такова сложили, но оригиналното е тип "разширителна камера" или резонатор. Обаче в каталога на АСПО замяната е 3-камерно гърне - да се чуди човек за какво му е тогава крайното гърне.
Ако можеш поръчай си полските - и като цена ще са по-добре, и ще паснат по-лесно, и като качество ще са по-близки до оригиналните.
Всъщност рядко е на пълно натоварване. По-малкият диаметър предполагам по-голяма скорост на газовете и повече тяга в ниските на теория.
Но българските гърнета са най-неподходящото нещо според мен. По-добре полски.
Материалите които се влагат в БГ гърнетата са много некачествени - ламарината е тънка. Видът на гърнетата не е съобразен, въобще трагедия. Само маржът на производителя е добър. Това е понеже си падаме хем алчни, хем мързеливи.
Карал съм със средно БГ гърне, което се оказа камерно - шаш. Такова имали, такова сложили, но оригиналното е тип "разширителна камера" или резонатор. Обаче в каталога на АСПО замяната е 3-камерно гърне - да се чуди човек за какво му е тогава крайното гърне.
Ако можеш поръчай си полските - и като цена ще са по-добре, и ще паснат по-лесно, и като качество ще са по-близки до оригиналните.
#25
Публикувано 07 февруари 2013 - 20:58
И на мен един приятел дето с гърнета се занимава ми предложи от полските на Косер каза,че били добре и всичките гърнета по колата 160 лв излизали някаде ако добре си спомням Май и аз от тях смятам да си взема,че отзад ми цъска нещо
Този пост е редактиран от batmusorat: 07 февруари 2013 - 20:59
#26
Публикувано 07 февруари 2013 - 22:58
Преди две седмици смених цялата генерация. Средното гърне купих от Косер (полмостров). Цената беше 92 лв. По форма е 1:1 с оригиналното. Изработката на външен вид (по моите критерии) е чудесна. Ще споделя впечатления за издръжливостта след 1 година
www.etheraudio.net
#27
Публикувано 10 февруари 2013 - 21:50
Ами аз така или иначе взех българско вече и карам към 1 месец. Единствената причина, поради която го взех е, че ми дадоха 1 година гаранция, а пък полските от Косер били без гаранция. За момента нямам оплаквания, но не съм карал повече от 2000 км с него. Надявам се да издържи поне 2 години...
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#28
Публикувано 05 април 2019 - 13:55
И аз се се похваля малко.Средно и задно гърне Полмостров....Нема такава тишина.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от ivoboyy: 05 април 2019 - 13:56
#29
Публикувано 02 май 2019 - 15:29
И аз от години ползвам средно гърне от тази фирма. Даже май е същият номер - моето е за турбо-дизел, защото от двойна минах на единичнна генерация и помня, че турбодизела беше с вход 60мм.
Замислих се, че вече му навъртях едни 2-3 години. Имам и крайно, пак полско, но то е с по-малък пробег, защото имам 3-4 различни задни гърнета и ги въртя през няколко месеца според шумовите препочитания.
Сега съм поръчал едно средно по авторски проект, ако е успешно може да споделя плановете. Или пък да ги засекретя дълбоко
#30
Публикувано 21 август 2019 - 12:07
Аз се чудя, как да я направя по-звучна, а вие как да я направите по-тиха Ако някой има идеи или е правил идиотски манипулации за по-д-0бро озвучаване да пише. Не търся пръщящ звук грозен тип ремус или стандартно както се чуват спортните пърпаретки, нещо по-плътно целя, като че съм с по-голям двигател, повечко бучене, приятно боботене така да го кажа. 3,0 и 2,5 турбо двигателите със скъсани гърнета съм чувал вадят много прилични звуци, но не искам дизел иначе знам че са по-добри. Замислял съм се с по-малък отвор да пусна две по две от двигателя, 4-те цилиндъра да са разделени демек ( малко като на субару звука ще гони сигурно ама пак става ), но не знам колко ще е добра идея и дали може да се поберът долу толковаа тръболяци. Не искам по-голям двигател от този съм достатъчно доволен ( S124 200TE - M102 )
Този пост е редактиран от Газаджията: 21 август 2019 - 12:09
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни