10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 октомври 2012 - 10:12
Здравейте колеги нов съм в форума от вчера вече съм горд притежател на 200CE 16v 1994г. има си леки забележки но като цяло е супер оригинална колата без никави тунинг намеси.
първия ми въпрос е кога точно излиза "ръчичката" дето ти подава колана защото като зимах колата видях че излезнаха един път и после по никав начин немога да ги накарам да излезнат пак. другия проблем е с задните подглавници но там каточели са откачени ще разглобя и ще пиша ако имам въпроси за там.
първия ми въпрос е кога точно излиза "ръчичката" дето ти подава колана защото като зимах колата видях че излезнаха един път и после по никав начин немога да ги накарам да излезнат пак. другия проблем е с задните подглавници но там каточели са откачени ще разглобя и ще пиша ако имам въпроси за там.
#2
Публикувано 24 октомври 2012 - 12:57
По добре е да не ти излизат,че само дразнят.
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Публикувано 24 октомври 2012 - 18:13
за мен тва едно от най яките екстри на този модел и винаги ме е кефил.
иначе идеата ми е с някакъв датчик ли се задействат като се да де на контакт или чак като запали колата при затворена врата ли ... ще съм благодарен на колегите който ми дадат повече инфо.
и за още един въпрос се сещам как се обучава комфорт модула и как да разбера имам ли такъв стъклата се вдигат само като държа постоянно копчетата отнася се и за предните и за задните на контакт и без контакт.
иначе идеата ми е с някакъв датчик ли се задействат като се да де на контакт или чак като запали колата при затворена врата ли ... ще съм благодарен на колегите който ми дадат повече инфо.
и за още един въпрос се сещам как се обучава комфорт модула и как да разбера имам ли такъв стъклата се вдигат само като държа постоянно копчетата отнася се и за предните и за задните на контакт и без контакт.
#4
Публикувано 24 октомври 2012 - 19:24
Коланите излизат след като затвориш вратите.Под седалката има кабел с букса,може да е откачен.Може и бушон да е изгорял.Виж дали отива ток до тази букса.Има на самата пластмасова "ръка" (както я нарече) една малка пластмаска,която се регулира.Ако я няма,също може да не излизат.Проверявай смело,на мен тези неща никой не ми ги е обяснявал,сам ги разбрах.
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#5
Публикувано 24 октомври 2012 - 19:39
добре благодаря много следващото след ганитурата на картера която протече по пътя след дълго не каране на колата и смяна на всички останали течности ще е да се захвана с подглавниците и коланите.Коланите излизат след като затвориш вратите.Под седалката има кабел с букса,може да е откачен.Може и бушон да е изгорял.Виж дали отива ток до тази букса.Има на самата пластмасова "ръка" (както я нарече) една малка пластмаска,която се регулира.Ако я няма,също може да не излизат.Проверявай смело,на мен тези неща никой не ми ги е обяснявал,сам ги разбрах.
#6
Публикувано 24 октомври 2012 - 21:21
За задните подглавници и аз още не съм намерил лекарство. Когато колата е изключена щракват и стоят изправени. Като пусна двигателя след 1 минута падат сами все едно съм натиснал бутона за падане. После с упоритост можеш да ги накараш да се застопорят ама е на късмет. Някъде вакуумът изпуска ама ми е последна грижа за ремонт. Иначе и на мен коланът на пасажерката седалка отказа да се показва, но след наместване на седалката (напред-назад) пак си проработи. Наложи ми се да разглобявам една от предните седалки защото беше излязла от релсата и отпред отдолу има нещо като моторче, което е свързано с един маркуч (на вакуум) и явно то дава сигнал когато някой е седнал. Може и то да се е прецакало. Отделно виж дали някой кабел не се е разкачил. Колата ми е пак купе, но от старите 200 СЕ 1992 г. и нямам ел. седалки. Дано да съм помогнал малко. Ето и снимка на шофьорската седалка отдолу.
Прикачени файлове
#7
Публикувано 24 октомври 2012 - 21:30
И като съвет. Ако колата ти е автомат мога да ти препоръчам чудесен сервиз в София за регулярен или неотложен ремонт на скоростна кутия. Изключително доволен съм от Джемини 4 и по-специално от Методи. Преди да отида при него бях в Балкан-Стар, където цените на частите бяха на почти същите цени, но цената на труда е направо убийствена, докато при него направих смяна на масло на АСК плюс гарнитура и филтър за 130 лв, смяна на О пръстен, отстраняване за заводски дефект (пукнатина), семеринги и картер на скоростна кутия за 340 лв. Не съм някое рекламно лице на сервиза, но определено си обичам бенца и искам да попадне в хора, които си разбират от работата. Не съм от тези, които искат сами да си правят всичко на всяка цена. Времето ми е прекалено ценно и както се казва за всяка професия си има и хора. Аз просто обичам като се кача на колата като завъртя ключа да запали и да нямам проблеми.
#8
Публикувано 24 октомври 2012 - 22:08
това моторче под седалката е за заключването на самата облегалка и тя се заклюва пак с вакум когато колата запали и са затворени вратите поне при мен е така и при това положение ако натиснеш копченцето отстрани се чува исъскване и облегалката се освобождава а като загаса колата и двете седалки се освобождават.
Иначе колата не е автомат това са колите който най много мразя - нещо да мисли вместо мен. иначе мерси за съвета.
Иначе колата не е автомат това са колите който най много мразя - нещо да мисли вместо мен. иначе мерси за съвета.
#9
Публикувано 19 ноември 2012 - 14:15
порблема с коланите решен на пасажерския се оказаха малките копченца (микречета) за позицията на лоста. а моя шофьорския беше по някъв начин да го нарека превъртял и тръгнал назад и беше притиснал задния колан и тои не работеше също та там всичко е оправено.
а кокото до задните подглавници някои пълен нещастник да но му изсъхнат ръцете ми е изкормил цялата система със все вакуми и кабеляк та чак до копчето отпред отрзани кабелите и само копчето седи за да не е дупка.
а кокото до задните подглавници някои пълен нещастник да но му изсъхнат ръцете ми е изкормил цялата система със все вакуми и кабеляк та чак до копчето отпред отрзани кабелите и само копчето седи за да не е дупка.
#10
Публикувано 20 ноември 2012 - 09:50
Колега нямаш ли някое фото на това как се свалят пластмасите около коланите на купето защото на мен много ми се отдава да чупя щипките
#11
Публикувано 08 февруари 2013 - 11:45
колега при мен някой друг е беше свършил тази работа корите бяха разчекнати здравата аз си оправих коланите като им смених всичките ключета (микречета) и после се падна на мен трудната част да ги го мисля как да ги лепя.Колега нямаш ли някое фото на това как се свалят пластмасите около коланите на купето защото на мен много ми се отдава да чупя щипките
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни