крачна(ръчна)спирачка
Започната от mitkoo31, 23 окт 2012 - 18:59:45
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 октомври 2012 - 18:59
здравейте може ли някои да ми каже как се нятяга крачната(ръчна)спирачка на Е класа W210
#2
Публикувано 24 октомври 2012 - 14:38
От тук,
"разпределителят" за двете колела, номер 80, който е долу под колата, пред задния мост:
"разпределителят" за двете колела, номер 80, който е долу под колата, пред задния мост:
#3
Публикувано 24 октомври 2012 - 14:44
Или от тук, номер 53, перчата гайка вътре в барабана на ръчна, който е достъпен през отворите в барабана, когато махнеш джантата и ги завъртиш на "2 часа" задна лява и "10часа" задна дясна.
#4
Публикувано 24 октомври 2012 - 18:15
Първото не е правилно,второто е верния отговор.
Никога не оставям магарето си в калта.
#5
Публикувано 24 октомври 2012 - 18:53
Разпределителя е под задната седалка,не от долу.От него може да се регулира усилието,което отива към накладките.
#6
Публикувано 24 октомври 2012 - 19:37
рапределителя го видях под седалката но не видях на него гайка,болт или нещо подобно за регулиране
#7
Публикувано 24 октомври 2012 - 21:45
Това не е разпределител,а това служи само за обиране хлабината на жилата.Да речем,че натегнете от там,променяте проекцията на накладките,и губите нормален ход на жилото.
Никога не оставям магарето си в калта.
#8
Публикувано 26 юни 2014 - 18:52
Ползвам готовата тема за да питам.
От както съм взел колата имам проблем при рядкото използване на крачната спирачка.След неколкократно използване на спирачката излиза едното(дясното) жило от разпределителя който се намира под задната седалка.
Когато минавам преглед винаги ми казват,че задното ляво колело няма ръчна спирачка(когато са закачени жилата).Ходих на майстор по този проблем,но на него явно не му се занимаваше и ми изръси че сега била добре,но ако пак се получило трябвало да търсим кантарче.Това което ми прави впечатление е че лявото жило винаги стои по-дълго от дясното и когато се натяга ръчната реално се опъва дясното жило,а лявото почти не помръдва.Съмнява ме че и проблема с излизането на дясното идва от там,защото кантарчето винаги стои наклонено заради лявото по-дълго жило.От барабана ли трябва да регулирам жилото да се изравни с дясното такова и трябва ли според вас да стоят равни по дължина?
Междувременно купих ново кантарче,което монтирах преди малко но ме съмнява проблема да се оправи от това,защото видимо нямаше никаква разлика между старото и новото,а пък и то е с проста механика и предназначение.Поздрави!
#9
Публикувано 03 юли 2014 - 08:00
Ползвам готовата тема за да питам.
От както съм взел колата имам проблем при рядкото използване на крачната спирачка.След неколкократно използване на спирачката излиза едното(дясното) жило от разпределителя който се намира под задната седалка.
Когато минавам преглед винаги ми казват,че задното ляво колело няма ръчна спирачка(когато са закачени жилата).Ходих на майстор по този проблем,но на него явно не му се занимаваше и ми изръси че сега била добре,но ако пак се получило трябвало да търсим кантарче.Това което ми прави впечатление е че лявото жило винаги стои по-дълго от дясното и когато се натяга ръчната реално се опъва дясното жило,а лявото почти не помръдва.Съмнява ме че и проблема с излизането на дясното идва от там,защото кантарчето винаги стои наклонено заради лявото по-дълго жило.От барабана ли трябва да регулирам жилото да се изравни с дясното такова и трябва ли според вас да стоят равни по дължина?
Междувременно купих ново кантарче,което монтирах преди малко но ме съмнява проблема да се оправи от това,защото видимо нямаше никаква разлика между старото и новото,а пък и то е с проста механика и предназначение.Поздрави!
Това все още ме интересува!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни